Memphis Press-Scimitar

A Tribute to Elvis

lehti on painettu ,wednesday,august 17,1977 ja on spesial-edition painatus.
-2kerttaa oon etusivun aukassa lehti muuten iskemätön.
otsikkona on"A LONELY LIFE ENDS ON ELVIS PRESLEY BOULEVARD"
ja kuvan kera.
ja nyt kysynkin ,onko tällä mitään keräily-arvoo,ja jos antakaa jotain vinkkii.
en osaa ettii netistä ko toi kilitaitokin jäi kansakolupohjalle.
kiitos jo teille jos annatte jotai vihettä ,vai joutaako kierätykseen???????

5

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvis

      Totta kai sillä on keräilyarvoa. Monet Elvis-fanit keräilevät kaikenlaista Elvis-kamaa. Jos tarkoitat lehden hintaa, sen saa selville vain kysymällä jollakin Elvis-palstalla paljonko joku kiinnostunut on lehdestä halukas maksamaan. Ehkä tännekin joku sellainen henkilö ilmoittautuu.

      Omistan itse muuten täsmälleen saman lehden. Ostin sen Memphisistä Gracelandiä vastapäätä olevista Elvis-krääsää myyvistä kaupoista vuonna 1979.

    • Paperi ku paperi

      EIvis oIi peIkkä huohottava peräreikä, ja toIIa mainitsemaIIasi IäpyskäIIä on arvoa sen verran , että kai siihen voi perseensä pyyhkiä mökkioIosuhteissa, niissä uIkohuusseissa joIIaisia taitaa suomaIaisten EIvis-fanien sanitettitiIat yhä Iähinnä oIIa.

      SamaIIa voi viettää pienen hiIjaisen hetken EIvikseIIe, kunnon jytkyä vääntäessään muisteIIa, että taisi se eIvari poistua keskuudestamme mahtipökäIettä vääntäessään.

    • SevenDigits

      Elvis on kenties maailman yliarvostetuin artisti. Kyllähän se on hyvä kehua kuinka Elviksessä oli karismaa jne, mutta eipä löytynyt taitoa säveltää edes yhtä kappaletta. Nojoo... Elvis oli tulkitsija, ei artisti.

    • MietiskelijäQ

      Luin tänään Elviksen elämäkertaa ja täytyy sanoa, että Elvis oli niin henkisesti kuin fyysesti todella sairas viimeisinä vuosinaan. Elvis käyttäytyi arvaamattomasti (mieliala vaihteli todella tiuhaan), Elvis käytti paljon huumeita ja alkoholia ja kantoi useasti aseitaan mukana. Kenties pientä vainoharhaisuutta oli jo mukana. Vain harvat uskalsivat sanoa Elvikselle vastaan, mutta Elvis aina vastasi "minä rakastan teitä" ja muita sekavuuksia huume ja viinapäissään. Vakava ylipaino aiheutti korkeaa verenpainetta, joka lopulta johti siihen, että elvis sai sydänkohtauksen. Ennen kuolemaa Elvis oli ollut päiväkausia syömättä ja juonut vain nesteitä, koska yritti saada painoaan putoamaan seuraavaa kiertuetta varten. Nojoo tämä viesti meni jo hieman ohi aiheen.

      Beatlesit eivät olleet sen parempia. Hekin käyttivät huumeita, muun muassa Paul McCartney poltteli marisätkiä ja käytti LSD:tä. Lennonista tuli hippi ja huumepäissään sekoili toisten naisten kanssa, että meinasi menettää vaimonsa Yoko Onon. Eipä Michael Jacksonkaan mikään hyvä esimerkki ollut ihmisille, mutta hänellä sentään oli jokin syy käyttää aineita, muun muassa stressi oikeudenkäynnistä ja siitä aiheutunut vakava unettomuus.

      Kenties tämä osoittaa sen, että kun artistit saavuttavat tietyn menestyksen, he eivät pysty käsittämään sitä ja eivät pysty elämään normaalia elämää. Menit minne tahansa niin aina ihmiset tulivat lääppimään ja ottamaan kuvia. Supermenestyksellä on myös varjopuolensa.

      • takaseinä2

        Onkoha siullaki kaikki "kotona"eaukase ihmeesä vaikka etu-ovi'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe