Voihan vee, kun Whirlpool ADP 7998 WH päätti lopettaa toiminnan. Ei ole vanha masiina. Vikakoodi F4 ja hillitön piipitys. Minäkin aloin piipittäen tyhjentää konetta ja huuhtelemaan tiskejä. Mies on reissussa ja aina silloin joku kone tilttaa. Tietääkö kukaan mitä voisin itse tehdä koneelle? Voiko vikakoodista saada jotain irti? Auttakee ihmiset! Synttäritiskit odottaa huomenna... :(
Astianpesua käsinkö??
2
92
Vastaukset
- xuratta
F4-koodi
F4 = vesi ei poistu koneesta.
Jos vesi kuitenkin poistuu, on koneessa oleva kalvokytkin niin zeoliitissa, ettei se enää liiku, ja kone luulee että vesi on jäänyt koneeseen.
Osaatko kuitata vian? Paina starttinappulaa väh. 5 sekuntia kunnes vilkkuminen loppuu ja se ledi sammuu. Sen jälkeen odotat noin puoli minuttia että kone vaikenaa kokonaan.
sitten voit yrittää aloittaa jonkin uuden ohjelman. Wp aloittaa joka ohjelman lyhyellä poistopumppauksella, ja jos edelleen kalvokytkin ilmoittaa että vesi ei poistu koneesta, syttyy F4 varsin pian ohjelman alun jälkeen uudelleen vaikka koneen pohjallaei näkyisi tippaakaan vettä.
Suosittelisin huoltomiehen kutsumista paikalle.- s.runolinna
Vesi lilluu koneen pohjalla ja olen jo yrittänyt kaikenlaista kikka-kolmosta tuloksetta. Täytyy kai tiskata huomenna käsin ja soitella huoltomies paikalle maanantaina. Kiitos neuvoista kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760