Tietääkö kukaan kampiakselin asentotunnistimen hintahaarukkaa?
Seinäjoen käyttöauton myyjä antoi semmosen hinnan että hyvä kun penkillä pysyin!
Sebring 2.4 2006
7
257
Vastaukset
- ihanaa leijonat
Aivan! Itse en tiedä, mutta naapurin poika oli kuullu ettei olis välttämättä ihan halpa.
- säälittävää tasoain
Suomessa Jenkkiauton pitäminen on kallista, vaikka yleensä autot ovat poikkeuksetta jenkkiautojen halpismalleja. On siinä ihmettelemistä?!?
- tutki nää
Kato e-bay .com tilaa jenkeistä. Myös venäjältä/virosta saatat löytää halvalla. Volga Siberin osat käy..Tarkasta toki... Niin joo Rock-auto ja Summit kantsii myös tsekkaa. Jenkeissä ja Visalla käy ostella.
- TJ
Näyttäis olevan Uspartsilla hyllyssä (smpc440) ja hinta kokonaista 51,20€
- tutki nää
Non niin , ei ton hintaista osaa kyllä kannata mistään ulkomailta tilata . Mä luulin osaa oikeesti kalliiksi siksi laitoin noita jenkkien ja venäjän juttuja.
- Hesse2
Kiitos kaikille vaivannäöstä!US-partsi saa asiakkaan.
- 38
Siinä taas näkyi, miten tuo yksi kommentoija ei edes ole omistanut amerikkalaista autoa. Väittää sen pitämisen olevan kallista, tietämättä asiasta enempää, kuin mitä isot pojat ovat esson-baarissa kertoneet. Samoilla varusteilla se ajaa amerikan serkku nykyään tuolla veden takana, kuin täällä euroopassakin. Eli ei ole mitään halpismalleja, tai voivat tietysti ollakkin. Jokainenhan ostaa sellaisen auton kuin on varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423