Hei !
Onko mahdollista että olisin raskaana? Harrastin eilen seksiä poikaystäväni kanssa, ja kortsu meni rikki. Kävin tänään ostamassa jälkiehkäisypillerin. Mulla oli just menkat, tai oikeestaan on edelleen..mutta enään on pientä tiputteluvuotoa vain. Olen lukenut näitä juttuja mitä ihmiset on kirjoitellut, että on alkanut menkat parin päivän sisällä jälkiehkäisypillerin oton jälkeen, eli pitäisikö näitten menkkojen sitten jatkua vaikka kuinka kauan? vai onko tauko ja parin päivän päästä uudet? Olen nyt aivan sekaisin enkä tiedä mitä tehdä, mulla ei ole tällä hetkellä mitään oireita paitsi pientä väsymystä..mutta sehän oli yksi mahdollisista sivuvaikutuksista. Aijon kyllä tehdä varmuuden vuoksi jonkun ajan päästä raskaustestin. Osaisiko joku nyt auttaa mua ja kertoa mitä tehdä? Olen 15 vuotias.
Raskaana?
raskaana(ko)
2
58
Vastaukset
- ,
Teet testin kun siitä yhdynnästä on kulunut n. 3 viikkoa. Sillä se selviää.
Se vuoto joka tulee je-pillerin oton jälkeen on sivuvaikutus, yksi yleisimmistä sivuvaikutuksita. - jälkiehkäisy..
estää ovulaationkin, jos se otetaan ennen sitä. Mutta käytä nyt jokatapauksessa kumiakin koko loppukierron vaikka tavallaan tän kierron onkin "e-pilleri"-ehkäisy.
Lisäksi kannattaisi hankkia ihan varsinaiset e-pillerit eikä ottaa riskejä pelkkien kumien varassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827