muualle,elän loppuelämäni yksin,en viitsi ottaa jotain valehdellakseni että välitän....laitan siitäkin rakkaudesta osan vaikka itseeni....
muutan
5
229
Vastaukset
- tempaus tulee
ja kaikki tämä siksi, ettet saanut jotakuta illuusiota, josta haaveilit kaiken tämän ajan?
- ap.
se mitään illuusiota ollut......oon rehellinen itselleni ja tunteilleni ja sitten yksin.....mä tiedän mitä haluan....
- tempaus tulee
ap. kirjoitti:
se mitään illuusiota ollut......oon rehellinen itselleni ja tunteilleni ja sitten yksin.....mä tiedän mitä haluan....
miten kauan olet ollut fakkiutunut yhteen ja samaan henkilöön unelman tasolla?
- ei mun tartte selitt
Lapsille kaikki mun rakkaus. Rippeitä rakkaudesta voisi jäädä jos ...en mä viiti selittää.........
http://www.youtube.com/watch?v=SUMcA--ejOc&feature=related - oivaltava
Kannattaa muuttaa, koska se jokin jää taakse, eikä tule enää vastaan tai ne muutkaan ihmiset, joista ei tullut ystäviä tai muutakaan kaveria. Uudessa paikassa voi aloittaa kaiken alusta..
Joskus oli helponpaa uneksia jostain ja kuvitella, että SE oli jotain. Mutta kysehän on vain siitä kun kerran haavoittaa syvät tunteensa tai liian usein, niin lopulta rupeaa suojelemaan itseään uusilta pettymyksiltä ja valitsee kaukaisen saavuttamattoman kohteen, johon siirtää kaipuun tunteensa, kun sitten väsyy tai on liian yksinäinen, haluaa muuttaa maisemaa ja se ihan ok.
Koska tärkeintä on antaa itselleen mahdollisuus uuteen alkuun muuallla, jos siltä tuntuu. Muiden mielipiteistä viis, koska kyseessä oma elämä joka on ainutkertainen ja lyhyt hukata sitä turhan unelmoimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336287Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483756- 81913
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8783- 67758
- 48702
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130701Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14651