Kuului tässä keskustassa 10 minuuttia sitten tosi kovia pamauksia muutaman kymmenen sekunnin ajan. Mistähän ihmeestä oli kyse? Luulin pommeiksi ensikuulemalta. Ei ainakaan salamoita ollut kun ei välkkynyt eikä näkynyt ukkostutkassa.
Räjähdyksiä / pamauksia keskustassa
11
561
Vastaukset
- dippadai123
jaa-a, kuulin saman. sarja räjäyksiä. kuului samlat suunnalta kuin pari kk sitten kun pamahteli.....kaipa sille joku selitys löytyy :D
- nightbomber
Hernerokka se pisti pamauttelemaan,olen pahoillani.
- dippadai123
activia auttaa
- selitys
Oli erään kaverin synttärit joita juhlittiin satamassa ilotulituksella.
- unta vajaa
Pitäs kieltää yöaikaan nuo pamauttelut.
Ei olt kovin mukava tunne herätä sikeestä unesta.
Kuului Lauritsalaan asti!
linnut siellä pamahteli kun oltsu oli syöttäny niille pilaantunutta kauraa
- selvitetty
Katsokaa taas tämän sekopään samoja kirjoituksia, kuuluuko KAURASTA kirjoittelu, näillekään ei kuulu SIVULLE, tee oma sivusi mistä kirjoittelet, vain KAURASTA, kohta ilmoitamme tämän ooolllaaavvviii nimimerkin HÄNEN OIKEAN NIMENSÄ, odotamme koko ajan ylläpidon ilmoitusta, inhan nääiltä palstan kirjoittajista, jotka kiroittavat hyvin törkeitä kirjoituksia, niin 2 nimimerkin, oikeat nimet on jo saatu selville ja ne julkaistu.
- arvaa kukukukukukaa
selvitetty kirjoitti:
Katsokaa taas tämän sekopään samoja kirjoituksia, kuuluuko KAURASTA kirjoittelu, näillekään ei kuulu SIVULLE, tee oma sivusi mistä kirjoittelet, vain KAURASTA, kohta ilmoitamme tämän ooolllaaavvviii nimimerkin HÄNEN OIKEAN NIMENSÄ, odotamme koko ajan ylläpidon ilmoitusta, inhan nääiltä palstan kirjoittajista, jotka kiroittavat hyvin törkeitä kirjoituksia, niin 2 nimimerkin, oikeat nimet on jo saatu selville ja ne julkaistu.
Hei Sherlock mikäs se nimi on? Vai käytkö taas arvuuuuuuuuuuu-uuuuuu--uuuuuttelemaan. Sehän on se mieluisa leikki. Ps. kuka minä olen
- YKS 1
Mie kans kuulin yks yö noin 3 kieppeillä kaks ihan selvää laukausta.
Olisko ollut alkuviikko ja ajattelin et lehdessä olis joku uutinen
muttei pistänyt silmään.......??? - kuy.
kutostiellä räjäytellään kallioita
- Ukko vaan
Taisi meidän Mamma vaan lähteä ovet paukkuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179