Sain käsiini vanhan epäkuntoisen perämoottorin. Moottorin takana on laatta, jossa lukee Archimedes. Kopassa kuitenkin on merkintä Volvo 50 (ilmeisesti maalattu itse). Mistä saisin tietoon, mikä vuosimalli ja moottori on kyseessä? Löysin jotain "koodeja" sieltä täältä koneesta, mutta eivät ne sano mulle mitään. Onko jotain listaa olemassa tai jotain? Moottori on ilmeisesti 70-80 -luvulta.
Volvo/Archimedes Penta
5
2464
Vastaukset
- timo
enpä noita tietoja pysty antamaan, mutta haluatko varaosakoneen, Turun liepeiltä senkun haet pois, kaikki osat tallessa..
laita yhteystietoa jos kiinnostaa- hannu57
Vieläköhän Timolta löytyis varaosakonetta? kiinnostusta olisi. Voit vastailla sähköpostiin, niin voin kysellä lisää.
- tju
Itselläni on kyseinen kone 5hp:na jos on jotain varaosia siihen niin olisin kiinnostunut.
Terv.Timo
- timo
löytyi sittenkin..
www.marinshopen.se ja sieltä yläkulmasta.. - veke
googlesta löytyy tietoa kun kirjoittaa archimedes penta,volvo penta! Luusin että kone kuitenkin Archimedes penta koska, itselläni on myös vastavan lainen perämoottori ,mutta siinä lukee kyljessä archimedes penta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197