Voisiko joku kertoa, miten kiellän lehtiä julkaisemasta nimeäni valmistuttuani?
Valmistuminen ja nimen julkaisukielto
4
185
Vastaukset
- 4534g4446
Onko nyt joku sinun nimestäsi tai tittelistäsi niin kiinnostunut?
Maksa minulle noin 100000EUR niin alan sinua vainoamaan jos haluat.- Valmistuva
Syynä siihen, että haluan kieltää nimeni julkaisemisen on, että minulla ei ole varaa järjestää juhlia, enkä tästä syystä halua myöskään ottaa vastaan mahdollisia muistamisia ym...
- 45543
Valmistuva kirjoitti:
Syynä siihen, että haluan kieltää nimeni julkaisemisen on, että minulla ei ole varaa järjestää juhlia, enkä tästä syystä halua myöskään ottaa vastaan mahdollisia muistamisia ym...
Kukaan tuttu ei lue nimeäsi lehdestä, jos et asu sadan asukkaan paikkakunnalla. Jos lukee, sano että se on joku saman niminen.
- Uusi ajatus
Tuo on aivan hyvä idea. Muuten joku onneton voisi tarjota töitä, ja sitähän kunnon lusmu ei millään halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 49483
- 55455
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450