Aion taas lähteä vaellukselle.Edellisestä onkin kulunut jo 40v.Kovasti olen kunnostani pitänyt huolta.Tarkoitus on kulkea pallas-ylläsreitti.aikaa olen varannut reitille 4pv.Täytin keväälä 60v,ja sen kunniaksi. Hakusassa olisi REHELLINEN,ehkä hieman nuorempi nainen.Eikä se ikä ole niin tärkeä,kunhan on suht.terve jalkainen.Sinä asiallinen nainen jos olet vaikka siihenaikaan menossa sinnepäin,niin kimppakyytikin olisi tarjolla.Matkalla voitaisiin tutustua ja päättää erkaneeko tiemme Enontekiöllä,vai tehdäänkö yhteinen vaellus.Itse olen varattu(löyhästi),tai mitä tuo sitten tarkoittaakin.Metsä ja muutenkin luontoreissut joudun tekemään aina yksin ja niin varmaan nytkin jos ei asiaalisia vastauksia tule-niin kuin epäilen.Matka alkaisi Jyväskylästä.Jään mielenkinnolla odottelemaan.Asiattomuudet jokainen voi pitää omanatietonaan.
elokuussa lappiin
6
428
Vastaukset
- kunnon tyttö
Mitä ihmettä! Miksi selvittelet kuika löysästi olet varattu tai et?
Kuulostaa että vanhankin ukko voi olla tosi porsas ja sika, mene mielummin jonnekin seksisivuille. - Syksyllä lappiin
Arvasin,että tällaisia kypsymättömiä persoonia täältä löytyy.En ole porsas,enkä liioin sika.Olen loppujenlopuksi aika kiltti.Seksi se ei ollut tässä se pointti.En ole mikään hirvas.Hyvää kesänjatkoa.
- hettapallas
Hei VAeltaja.
Lähtisin reitille Jkl.stä syyskuun toisella viikolla??
Sopiiko aika Sinulle?
VAellus on mukavampaa kaksin-
terv. hettapallas - yksin reissuun
ei käy niin myöhäne ajankota, se on kesäkkä mentävä, niin on itikoitaki enempi.
- xx00xx
Tarkoittanet Hetta-Pallas reittiä. Reitillä on melkoinen tungos,mutta hieno reitti
patikoida. Hannukurusta ,noin puolivälistä löytyy saunakin. Onnellista matkaa.Reissu on tehty.Patikoin Pallakselta Hettaan.Alku Hannkurulle oli yllättävänkin haastava.Loppumatka olikin pelkää laskettelua?Kaikinpuolin hienoreissu,ja ei varmaankaan mene enää 40-vuotta seuraavaan.Seuraavalla reissulla reppu on tosin huomattavasti kevyempi.Nyt tuntui,kuin olisin kantanut teuraskypsää sikaa selässäni sen 55 km.Tuli otettua vaan kaikenvaralta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633802Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091413- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651054Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58877Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13871- 38860
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11837- 65831