Löytäjälle palkkio, sop muk postikulut
Hei muistatko tämän dokumentin,ja onko se sinulla tallessa vhs ällä tai vastaavalla.
Dokumentin nimi: Äiti ja lapsi: kertoi 8-vuotiaan Toni pojan kamppailuista leukemiaa vastaa,dokumentti kuvattiin 2003 tosi tarina sarjassa.
Jos sinulla on tallennettuna kyseinen dokumentti vhs:älle tai vastaavalle olisin hyvin kiitollinen jos saisin itselleni kopion tai kasetin sisällön muutoin,dokumentista on aikaa mutta sen sisältö oli niin koskettava että jäi näibkin pitkäksi ajaksi mieleeni.
Kiitos jo etukäteen.
voit vastata viesiin [email protected] tai vastata suomi.24 sivuille.
Dokumentti hukassa
dokumenttiä etsiessä
1
128
Vastaukset
- syy mikä?
Miksi haluat sen??? Onko sinulla joku henk.kohtanen syy siihen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514293- 1314061
- 734061
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263018Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412815Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72647- 292316
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4651899