sellaiseen ihmiseen ,jolta löytyy selitys joka asiaan ?
Miten suhtaudut
19
166
Vastaukset
- s....
hyvä myyntineuvottelija
:) - törmänyt.
Ovat ylensä tunteettomia paskoja ,katsii välttää ,viiraa päästä pahasti
- H.moilanen
Ihmisellä on valtava tietovarasto.
- hihiti
Jos on aikaa,annan selittää.Hauska kuunnella tiettyyn pisteeseen asti. Jos tuota joka päivä pitäisi kuunnella,lakkaisin puhumasta ja välttelisin,ehkäpäs viimein pillastuisin.
- Sekaisin selittely
Riippuu siitä selittääkö asioita itselle vai muille?
- Niin.
Epäilyksellä ja kriittisyydellä, erityisesti jos hän ei itse osoita niitä yhtäkään omaa ajatustaan kohtaan.
- klhiöo
tavallaan viisaaksi, jolta saa hyviä vaihtoehtoja omiin ajatuksiinsa..:)
- Totta!
Kunhan ei purematta niele kaikkea, eli anna syöttää kun ruokitaan :-)
- AP-
Hän ei tunnu olevan koskaan väärässä ,tai ilmaise itseään sanomalla -no en ole niin varma siitä (tai jostain asiasta mistä juteltiin),vaan selittää hyvin määrätietoiseti joka asian juurta jaksaen ja tiedostaen asianlaitansa hyvin selvästi ja varmasti
- Lookinen ajattelu
AP- kirjoitti:
Hän ei tunnu olevan koskaan väärässä ,tai ilmaise itseään sanomalla -no en ole niin varma siitä (tai jostain asiasta mistä juteltiin),vaan selittää hyvin määrätietoiseti joka asian juurta jaksaen ja tiedostaen asianlaitansa hyvin selvästi ja varmasti
Onhan se nyt vähän vaikea myöntää, että joku ihminen vain tietää paljon erilaisia asioita ja on kiinnostunut kaikesta! Mutta luulen ettei se ole ongelma kyseiselle henkilölle, vaan toiset ilmeisesti kokee jonkinmoista alemmuuskompleksia? :D
- Niin.
Lookinen ajattelu kirjoitti:
Onhan se nyt vähän vaikea myöntää, että joku ihminen vain tietää paljon erilaisia asioita ja on kiinnostunut kaikesta! Mutta luulen ettei se ole ongelma kyseiselle henkilölle, vaan toiset ilmeisesti kokee jonkinmoista alemmuuskompleksia? :D
Riippuu kai vähän, mistä on kysymys. Koskeeko omia erityistietämyksen alueita, vai muiden ihmisten intiimielämää. Tai kokeeko, että juuri se on omaa erityisaluetta (jotkuthan mainostaan itseään noinkin).
- AP
Ei päinvastoin ,en tunne mitään sellaista hänen kanssaan ,vaan tilanne tuntui monesti huvittavalta. Ensin ajattelin että hän on ihmisenä nero ,kun joka asiaan oli hyviä vastauksia .Mutta mitä pitemmälle aikaa kului ,mietin miksi tämä ihminen on kuitenkin niin elämässä monesti pettynyt,mutta ei hän oikeastaan sitäkään myöntänyt ,vaan itsevarmana selitti se johtuvan ihan toisista ihmisistä
ja tietenkin sekin on hyvä vastaus. - Lookinen ajattelu
Niin. kirjoitti:
Riippuu kai vähän, mistä on kysymys. Koskeeko omia erityistietämyksen alueita, vai muiden ihmisten intiimielämää. Tai kokeeko, että juuri se on omaa erityisaluetta (jotkuthan mainostaan itseään noinkin).
Luulin että kyse oli asioista eikä mistään henkilöjuoruista.....
Siis juoruilijat ovat luku sinänsä, heillä omat asiat perseellään niin voi retostella toisten yksityisasioita....Vähän kireesti ilmaistu, mutta menköön.... - Vääristynyt kuvastus
AP kirjoitti:
Ei päinvastoin ,en tunne mitään sellaista hänen kanssaan ,vaan tilanne tuntui monesti huvittavalta. Ensin ajattelin että hän on ihmisenä nero ,kun joka asiaan oli hyviä vastauksia .Mutta mitä pitemmälle aikaa kului ,mietin miksi tämä ihminen on kuitenkin niin elämässä monesti pettynyt,mutta ei hän oikeastaan sitäkään myöntänyt ,vaan itsevarmana selitti se johtuvan ihan toisista ihmisistä
ja tietenkin sekin on hyvä vastaus.Jossain vaiheessa elämässä jokaisen on vain katottava peiliin!
- Niin.
Luulin että kyse oli asioista eikä mistään henkilöjuoruista.....
Siis juoruilijat ovat luku sinänsä, heillä omat asiat perseellään niin voi retostella toisten yksityisasioita....Vähän kireesti ilmaistu, mutta menköön....Näin arvelinkin sinun tarkoittaneen. Minua ei ainakaan lainkaan häiritse ihmiset, joilla on paljon tietämystä eri asioista ja kiinnostusta moneen, päinvastoin.
- epävarmuus varmasti.
pohtisin mikä saa hänet selittämään joka asian minulle. Olisinko itse jotenkin hänet ja hänen tekonsa ja mielipiteensä tuomitseva, että hän joutuu perustelemaan jokaisen asiansa mulle vai mistä johtuisi.
- tiedä tuosta
hän saattaa myös pohtia asioita vain monelta kantilta ...
- Niin.
sellaiset on mukavia, joilla on tarvittavaa itsekriittisyyttä
- varmaaonepävarma
niin voihan se johtua hänen epävarmuudetaan , jos on joskus mollattu suotta tyhmäksi, tai sitten hän haluaa vain vilpittömästi auttaa ja antaa neuvoja..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905785
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113077Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p252734Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252006- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486- 1891348