Sain kuvan ufosta

Eka havaintoni

Hei te ufoharrastajat kun tiedätte paremmin kuin minä, niin onko tämmöinen ufohavainto harvinainen: http://personal.inet.fi/koti/kx/ufo.jpg
Ainakin minä olen ihan tohkeissani ja tärisen vieläkin. Homma meni niin nopeasti ohi että en ehtinyt ottaa kuin yhden kuvan kännykameralla, vaikka ufo liikkui varsin hitaasti ylitse. Kuului vaan hirveä kohina kun se liukui tosi matalalla yli.

21

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blaablaanots

      ööööps? :D en oikee osaa sanoo mitää muut sanokoot. Jos tuo nyt olisi aito ufo, varmasti muillakin olisi ollut kuvaa? näyttää khyllä vhä vesitornilta

    • dkfjuhta

      Äitis hame! Ei edes naurata.

    • koopees

      Jut joo.. Minkäs vesitornin alla sitä ollaan oltu....

    • Havaintoni

      Mitä hemmettiä sinä menit paljastamaan että se on vesitorni. Nämä ufohörhöt uskovat ihan mihin vaan. Joka ikinen tunnistamaton taivaalla näkyvä asia on niiden mielestä tullut vieraalta planeetalta. Esim. jos taivaalla näkyy kaukana laskeutuvan lentokoneen laskeutumisvalot ja ääni ei kuulu, niin se on niiden mielestä Sirius-planeetalta. Sitten vasta kun todistat että kysein valo oli lento AY476 joka laskeutui Helsinki Vantaan lentokentälle klo 21.37 ja kapteeni oli Pakka Määttänen, niin nämä ufouskovat _saattavat_ uskoa että se ei ollut lentävä lautanen.

      Mulla on yksi tuttu joka väittää kivenkovaan olleensa lentävällä lautasella. Se että hänellä oli hengenvaarallinen aivoverenvuoto samoihin aikoihin, ei muuta hänen uskomustaan.

    • Lapset nykyään

      Kyllä tuosta jokainen kaupunkilainen näkee että se on vesitorni. Olet varmaan mielissäsi kun keksit näin "originaalin" jutun.

    • Keksijänero

      Ufohörhöjä on myös landella. Mutta ufohörhöt ei välitä siitä mitä ne näkee, vaan ne tulkitsevat ihan miten mielivät jokapäiväisiä ilmiöitä riippumatta siitä ovatko ne vesitorneja, pilviä, lentokoneita vai heijastuksia kaukaisista valoista.
      Esimerkki: Kerran Porvoossa taivalla loimotti kummallinen punainen valo. Porukkaa kerääntyi ihmettelemään tätä ufoa. Sitä väitettiin kivenkovaan ufoksi kunnes kiipesimme katolle ja näimme että horisontissa loimotti täsmälleen samaan tahtiin ja saman värisenä Nesteen jalostamon lieskat. Yläpilvet toimivat jonkinmoisena pelinä jotka pelasivat tämän liekin korkealle taivaalle.

      Hauskoja vesitornikuvia kumminkin.

      • ..

        Se oli UFO niin kauan kuin sen tunnisti jolloin se lakkasi olemasta UFO. Opettele termit ensin.


      • Keksijänero
        .. kirjoitti:

        Se oli UFO niin kauan kuin sen tunnisti jolloin se lakkasi olemasta UFO. Opettele termit ensin.

        Tunnen termit.
        Terminologia ei ole pääasia. Ufohörhöt pitävät tunnistamattomia lentäviä kohteita vieraiden planeettojen asukkaiden avaruusaluksina niin kauna kunnes tosin on todistettu. Ja joskus sen jälkeenkin.
        Minulle UFO on vain UFO jos sitä ei ole tunnistettu, ei siis avaruusalus.
        Minua hävettäisi olla ufohörhö, onneksi en ole.


      • DarkNH
        Keksijänero kirjoitti:

        Tunnen termit.
        Terminologia ei ole pääasia. Ufohörhöt pitävät tunnistamattomia lentäviä kohteita vieraiden planeettojen asukkaiden avaruusaluksina niin kauna kunnes tosin on todistettu. Ja joskus sen jälkeenkin.
        Minulle UFO on vain UFO jos sitä ei ole tunnistettu, ei siis avaruusalus.
        Minua hävettäisi olla ufohörhö, onneksi en ole.

        Kuten huomasit on myös UFO-perehtyneillä osansa tunnistaa feikit niistä selvittämättömistä. Nyt löitte kirveenne kiveen ja hamarapuolen otsaan.

        TÄMÄ EI OLE PELLEILYÄ vaikka naurattaakin niin vitusti. homo.


      • ..
        Keksijänero kirjoitti:

        Tunnen termit.
        Terminologia ei ole pääasia. Ufohörhöt pitävät tunnistamattomia lentäviä kohteita vieraiden planeettojen asukkaiden avaruusaluksina niin kauna kunnes tosin on todistettu. Ja joskus sen jälkeenkin.
        Minulle UFO on vain UFO jos sitä ei ole tunnistettu, ei siis avaruusalus.
        Minua hävettäisi olla ufohörhö, onneksi en ole.

        Vaikea tietää ymmärtääkö termit kun käyttää niitä miten sattuu.


      • en kiellä
        Keksijänero kirjoitti:

        Tunnen termit.
        Terminologia ei ole pääasia. Ufohörhöt pitävät tunnistamattomia lentäviä kohteita vieraiden planeettojen asukkaiden avaruusaluksina niin kauna kunnes tosin on todistettu. Ja joskus sen jälkeenkin.
        Minulle UFO on vain UFO jos sitä ei ole tunnistettu, ei siis avaruusalus.
        Minua hävettäisi olla ufohörhö, onneksi en ole.

        Ajatelkaapas tarkemmin sanaa UFO sen nimityksen on antanut maa planeeta ihminen ja joka ois voinu olla kuka tahansa muu meistä.Ja tietystihän se oi hyvä puhua termilogiaa yllä pitäen vaan välillä pitää päästää höyryjä pihallee, että taasen jaksetaan paremmin ollaa. Ilman että tarvii kenenkään meistä kaikista tarttua pikku seikkoihin riitaantuakseen kunnolla. Kaikilla on sana valta jokainen kokee sen erilailla, näkee. Omat johto päätöksensä tekee jokainen itse ja siitähän se soppa on sitten valmis.Kunnes räjähtää taas suuri aalto jossa ei ole päätä eikä häntää. Pää asia se vai että on hauskaa joka tosin ei aina pidä.


    • fffffffdd

      mutta jos sen kirjoittaa pienellä, niin se ei tarkoitakkaan Unidentified Flying Object ;)

    • oho.. en ollukkaan k

      ni.. läski, varmaan vain sait kuvatessa. Et muuta.

    • pikku-vesku

      Nii-i, tiedetäänkin. Täsise vaan...

    • ....................

      Siisti kuva vesitornista altapäin:)

      • Somiro Sosei

        Koirom seitomi levitus horoi,
        sebito suosei goilus 12.7 % !


    • wsdfq

      Keravan vesitorni.

      • Sen kuvannut

        Ei vaan Roihuvuoren. (Helsinki)


    • vidiootti

      muutaman päivän päästä saan semmosen kytkykauppakännyn, jolla voi ottaa kuvia ja videoo.

      ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe