Lieksassa silmälasit, halvempi versio vähän yli 600 euroa ja kovempilinssinen vähän yli 800e. Joensuussa lukulasit ja kaukolasit Nissenillä 212 e yhteensä!
Mistähän hintaero johtuu? Jää ihan hyvät bensarahat jos käy Joensuussa!
Silmälasien hinta
6
297
Vastaukset
- humpaatia
Kyllä lieksalaisella yrittäjällä on täysi oikeus ylihinnoitella tuotteensa. Tätä on varmaan ahkerasti paikallisessa kauppakoulussa opetettu kun siitä on tullut kaupungin tapa.
- Mosseess
Niin ja onhan muoti merkillä väliä onko se lada vai mersu .
- Ostan aina Lieksasta
Lieksassa hyvä palvelu, takuut toimivat ja ei tartte lähteä Joensuuhun sankaa korjauttamaan.
- Nykyisin rillipää
Joo, sangat pitää olla kultaa ja huonot linnsiit vissiin, ja maksaa itsensä kipeäksi Lieksassa! Pääasia on että on muotikehykset! Aina on senverta Joensuussa käyntiä että kannattaa lasit sieltä ostaa!
Takuuthan ne toimii Joensuussakin, ja tarjosivatpa jopa osamaksuakin, mutta onneksi sain niin edullisesti että maksoin paikanpäällä! Lieksassa ei moisesta osamakususta ollut tarjousta, mutta Lieksalaiset ovt rikkaampia!
Jatkossakin käyn huonekalut ja silmälasit Joensuusta, autokaupoista puhumattakkaan! - Ostan aina Lieksasta
Näin se vapaa markkinatalous toimii. Jokainen saa ostaa sieltä mistä haluaa ja ruikuttaa kun yritykset lopettavat ja palvelut hupenevat. Itse olen aina saanut mieleiset kehykset, tilattu tarvittaessa. Linssit on voinut valita sen laatuiset kuin haluaa niistä maksaa. Tosin koskaan en ole saanut niitä mukaani tilusken yhteydessä, joten tulee siitäkin toinen reissu Joensuuhun.
- lasit hukassa
Miekii oon saanunna hyvvee palavelluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm44649- 39636
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111543- 38492
- 41481
- 72463