rakkauden voima toisi meidät yhteen tänä kesänä;) mikään muu ei taida meitä voida auttaa;)
jos
20
499
Vastaukset
- ÖITÄ.
Ei varmaan........
- sormetsuossa........
joo, näinhän se varmaan on.....................
- Rauhaista sellaista
Niinpä, sitä toivoen myös, öitä sinnekin ;)
- Sivusta..
No sellaista minäkin toivoisin.. Vaikka epätoivo välillä meinaakin iskeä.
Vaikeinta on se etten tiedä sinun/hänen tunteistaan oikeastaan mitään. Kun ei olla nähtykään vuoteen..
Ps. Meidän kummankin iät sijoittuu 36-40 vuoden välille. Hän ei ole minua nuorempi. Ja tuon asian tiedän ihan varmasti.
Ja tämä on sit eka viesti minulta näille palstoille tänään ja ainoaksi myös jää, ainakin toistaiseksi. Muutenkin olen sitä mieltä et jos on olemassa toisen yhteystiedot niin miksi ihmeessä roikkua näillä palstoilla. Minä en ainakaan halua.
t. se nainen jolta on vain 3 aloitusta näillä palstoilla ja nekin tuolla Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin menossa jo 5.sivulla)
Olen kommentoinut tällä samalla nimimerkillä myös tuossa eilisessä ketjussa tällä palstalla 'Nyt mä tiedän..'- apuaaaa
Miksi ihmeessä sitten roikut täällä??? Olet kyllä todella erikoisen lapsellinen ikäiseksesi... Jos mies ei ole susta tuon kiinnostuneempi, niin miksi luulet että hän täällä laskisi sun viestejäs?
- näin toivon
Näinhän sitä toivoisi. Luulen, että sun kannattaa kuitenkin olla häneen yhteydessä myös oikeasti. Pelkästään toivomalla en usko että saatte toisenne, jollei teillä ole sitten sellainen tarina että kohtaatte toisenne elävässä elämässä säännöllisesti ja pääsette sitä kautta etenemään.
Laita hänelle viestiä. - huomenta vaan
ja katin kontit. älä puhu rakkaudesta jos et totta tarkoita!
- XIIX
No ainakaan nimettömät viestit ei auta asiaa pätkääkään, se on varmaa.
- Loppuis jo täällä
Täällä sitä ollaan niinkuin löysässä hirressä.
- Loppuuhan se toki
Loppuis jo täällä kirjoitti:
Täällä sitä ollaan niinkuin löysässä hirressä.
kun lopettaa ja tekee jotakin oikeaa. !!
- ....?!!?...
Loppuuhan se toki kirjoitti:
kun lopettaa ja tekee jotakin oikeaa. !!
No helvetti, niin sitä minäkin!
- 13
Se kannattelee " aikamoisen kuorman ", siitä on hyvä yhdessä jatkaa.
Hyvää yötä sinulle...
Saitpa viestilläsi hempeilyt pintaan ; )
( tuumailen ohi mennen )- ap.
tulin ohi mennen, aikamoisen kuorman;)?
- kröhömm
ap. kirjoitti:
mennen ohi lavuaarin reunan, ei kai toivottavasti...
- 34
ap. kirjoitti:
Anteeksi, tarkennan... se että rakastat ja sinua rakastetaan....
on jo itsessään niin paljon.... sitä kummasti jaksaa.. kantaa sen elämän arjen
vaikeudet läpi vahvana.... eipä silloin pikkukolhut tavoita...
hymmm.. niin sitä minun elämän katsontakantaa... aika tärkeä juttu... tuumailen, minulle siis... - kröhömm
34 kirjoitti:
Anteeksi, tarkennan... se että rakastat ja sinua rakastetaan....
on jo itsessään niin paljon.... sitä kummasti jaksaa.. kantaa sen elämän arjen
vaikeudet läpi vahvana.... eipä silloin pikkukolhut tavoita...
hymmm.. niin sitä minun elämän katsontakantaa... aika tärkeä juttu... tuumailen, minulle siis...on se :)
mutta että pikkukolhut..niin, no...mikä nyt on pientä kenelle..ei se ole paljosta kiinni että..hmm. - 14
kröhömm kirjoitti:
on se :)
mutta että pikkukolhut..niin, no...mikä nyt on pientä kenelle..ei se ole paljosta kiinni että..hmm.Niin no jokaisella oma arvomaailmansa, mitä sitten pitää pikku kolhuna...
Toinen kestää enämmän kuin toinen.....
Jos meinaat ettei ole paljosta kiinni että löytää oikean rakkaan....
niin no... me arvostetaan jokainen eri asioita....
Jospa myös löydettäisiin se oikea ja myös tunnettaisiin se rakkauden voima .... kuinka paljon se sitten kantaakaan....
- hyvä aloitus :)
rakkauden voima, sehän se... mulla on olo ettei olla nähty siitä vielä puoltakaan ;) se jos mikään saattaa meidät yhteen.unia mönkerö :)
- ap.
mikä mönkerö;)?....mä vaan toivon;) toivon todella;)
- ap.
ap. kirjoitti:
mikä mönkerö;)?....mä vaan toivon;) toivon todella;)
meen nyt nukkuu.....öitää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318