Asun ensimmäisessä kerroksessa, joten aina istuessani tietokoneella/aamukahvilla keittiössä/parvekkeella näen lähes jokaisen naapurini ikkunoista, en voi välttää sitä. Nyt olen huomannut, että taloyhtiössäni asuu aivan syötävän suloinen mies! Ja valitettavasti näen häntä tahtomattani todella usein kun vain satun katsomaan ulos..en ole nähnyt häntä kenenkään tytön kanssa, joten on mahdollista, että hän on vapaa, mutta varmaa tietoahan minulla ei ole. Valitettavasti hän ei myöskään ole koskaan tullut minua vastaan esim. talon pihalla, joten hän ei varmaankaan ole koskaan nähnyt minua. Ellei hän sitten ole nähnyt minua ikkunastaan :D mutta miten voi edetä? Mitä voin tehdä? tiedän hänen autonsa, mutta muuta en koko miehestä tiedäkään. En voi ikuisesti jäädä ikkunaprinsessaksi, haluan tuon uroon ennen kuin sen joku edestäni nappaa:)
ihastunut naapuriin myös :)
13
4037
Vastaukset
- Ohjeistaja mies
Hmm. näin naapurin kerran ihastuneena niin voisin ehkä jakaa ohjeita miehen näkökulmasta.
Kun hän ei ole tullut sinua koskaan vastaan niin "järjestä" tapaaminen. Näet milloin hänen autonsa on paikalla ja toisaalta jos näet ikkunasta milloin hän tulee niin "vahingojahan sattuu".
Siitä pitää muistuttaa että vaikka et ole nähnyt urosta tytön kanssa niin sellainen kutienkin hänellä voi olla toisella puolen kaupunkia vaikkapa.
Tärkeintä aluksi olisi mielestäni kohdata häntä muutama kerta jos ei muuten niin tuolla tavoin "järjestetysti". Tervehtiä ainakin. Sitten näet hänen reaktioitaan sinuun.
Riippuen sitten ihan itse kenenkin asunnon, auton ja postilaatikon sijainnitsa niin on katsottava miten toisen kanssa voisi järjestää näitä kohtaamisia ja mahdollisesti jutella jostain. Silmiin katsominen, hymyily, reippaasti tervehtiminen jne. olisi paikallaan.
Sitä kautta vyyhti alkaa purkautumaan. Ehkä mies kiinnostuu ja tekee sinulle aloitteen tai sitten sinä joudut keksimään jotain. Esimerkiksi käymään ovella tai jättämällä hänelle viestin jne.
Kävin itse ihan ovella asti kyselemässä. Pakit tuli vaikka vaikutti kiinnostuneelta, mutta ei ollut mitään sellaista mitä en tekisi samalla tavoin uudestaan. - ikkunaprinsessa_
Kiitos vastauksesta! Tottahan se on, ettei hän voi kiinnostua minusta näkemättä minua. Joten täytyy vain toivoa, että kesällä törmäillään - jotta voin sitten mahdolllisesti tehdä joskus seuraavan siirron. Eihän sitä tiedä, vaikka hän sattuisi samaan aikaan rannalle tai lenkkipoluille, siitä saisi sitten helpommin tikusta asiaa :) Mutta ensisijaisesti olisi tietysti hyvä, että hän huomaisi minun asuvan naapurissa, jotta hän sitten tunnistaisi minut mahdollisesti myös myöhemmin..
Ja hienoa että otit pakit noin, mutta sekin on totta, että yrittänyttä ei laiteta. Eihän sitä mitään saa, jos ei koskaan yritä. - RakastunutMies
Täysin sama tilanne mutta miehen näkökulmasta, olen umpirakastunut tuossa vastapäisessä talossa asuvaan naiseen, tiedän hänen olevan sinkku ja ollaan jollain tavalla tuttuja, mutta en tiedä onko hän huomannut ihastustani.
Voi luoja että hän on saanut minut sairastumaan ! =)- Kiinnostunut nainen
Tulee mieleen eräs mies joka asuu vastapäisessä talossa.
Kyllä olen vapaa. Me tunnemme toisemme erään jutun vuoksi.
Olenhan minä yrittänyt tietää onko hän ihastunut minuun, koska hän viihtyy minun seurassani. ;) - RakastunutMies
Kiinnostunut nainen kirjoitti:
Tulee mieleen eräs mies joka asuu vastapäisessä talossa.
Kyllä olen vapaa. Me tunnemme toisemme erään jutun vuoksi.
Olenhan minä yrittänyt tietää onko hän ihastunut minuun, koska hän viihtyy minun seurassani. ;)Kiinnostunut nainen, tarinasi kuulostaa kovin tutulta.
Tutustuimme nimenomaan erään tilanteen\sattuman kautta. =)
mistä päin olet ? - Kiinnostunut nainen
RakastunutMies kirjoitti:
Kiinnostunut nainen, tarinasi kuulostaa kovin tutulta.
Tutustuimme nimenomaan erään tilanteen\sattuman kautta. =)
mistä päin olet ?Itä-uusimaa ;)
- RakastunutMies
Kiinnostunut nainen kirjoitti:
Itä-uusimaa ;)
Ikävä kyllä olen siinä tapauksessa väärä henkilö =(
olen kokonaan toiselta suunnalta. - Kiinnostunut nainen
RakastunutMies kirjoitti:
Ikävä kyllä olen siinä tapauksessa väärä henkilö =(
olen kokonaan toiselta suunnalta.Voi harmi. :(
- prinsessa+prinssi
Kirjoita pikku kirjelappunen ja käy yöllä jättämässä se hänen autonsa tuulilasinpyyhkimen alle. Muista piirtää siihen iso sydämenkuva :) ja kirjoita siihen että sinusta olisi kiva jo näyttäytyä hänelle :) Onnea matkaan :)
- tarkkailijatarr
Sama tilanne täällä. Naapurustossani asustelee pitkä, tumma, hoikka ja mahdottoman komea mustiin pukeutuva mies. Käsittääkseni hän on myös vapaa, ja aion iskeä hänet pian.
- Anonyymi
H hu me
- Anonyymi
I-astun@puri
- Anonyymi
Hi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057