Huollot

mb-180 c

Tulossa B-huolto autoon... Mistä löytyy tieto, mitä se se sisältää ja paljonko maksaa..
Lahaden Mega-autoon en kyllä vie, tekeeköhän joku luotettava taho mb-huoltoja lahdessa?
Onko joku käyttänyt autoaan Tallinnan Vehossa?
Kokemuksia?

50

32634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Johtotähti*

      Hae kirjastosta tai tilaa www.ago.fi Haynesin huolto-opas ja tee sen avulla perusjutut. Vaikeammat säädöt voi teettää vaikka paikallisella Autoasi-korjaamolla. Ei kannata lähteä Tallinnaan viemään, paitsi jos on joku isompi remppa tiedossa. Tallinna halvempi ja ammattitaitoisempi kuin Veho.

    • Mese-CC

      Tosi on, Tallinna parempi kuin Veho, tulin juuri.

      • Väyrystelijä

        Siis Tallinnan Veho parempi kuin Helsingin Vehoko?


      • Mese-CC
        Väyrystelijä kirjoitti:

        Siis Tallinnan Veho parempi kuin Helsingin Vehoko?

        Niin tietysti, on surullista millaisia henkisesti keskenkasvuisia oppipoikia Suomessa päästetään asiakkaiden autojen kimppuun. Ei ole minkäänlaista työmoraalia eikä rehellisyyttä. Osia jätetään vaihtamatta, kohteita tarkastaamatta ja autoa sotketaan sisältä ja ulkoa. Toista on Eestinmaalla; rehellisyyttä ja asiakkaan omaisuuden kunnioittamista.


      • ssdr
        Mese-CC kirjoitti:

        Niin tietysti, on surullista millaisia henkisesti keskenkasvuisia oppipoikia Suomessa päästetään asiakkaiden autojen kimppuun. Ei ole minkäänlaista työmoraalia eikä rehellisyyttä. Osia jätetään vaihtamatta, kohteita tarkastaamatta ja autoa sotketaan sisältä ja ulkoa. Toista on Eestinmaalla; rehellisyyttä ja asiakkaan omaisuuden kunnioittamista.

        Kyllähän kaikilla Eestinmaalla autonsa huollattaneilla on samat kokemukset ihan merkistä riippumatta. Laadukkaampia työ, parempi ammattitaito ja halvemmat hinnat.


      • Eestaas Eestiin
        ssdr kirjoitti:

        Kyllähän kaikilla Eestinmaalla autonsa huollattaneilla on samat kokemukset ihan merkistä riippumatta. Laadukkaampia työ, parempi ammattitaito ja halvemmat hinnat.

        Tämä pitää täysin paikkansa. Virolaisilla on ennen kaikkea työmoraalia, mikä monilta suomalaisilta puuttuu täysin. Oikeastaan se ei ole mikään ihme, kun näkee millaisia velmunaamoja amikset oksentavat ulos sisuksistaan.


      • Anonyymi
        ssdr kirjoitti:

        Kyllähän kaikilla Eestinmaalla autonsa huollattaneilla on samat kokemukset ihan merkistä riippumatta. Laadukkaampia työ, parempi ammattitaito ja halvemmat hinnat.

        Laadukkaampaa on ainoastaan laskun kirjoitus..


    • B-huolto

      Itselläni(siis autollani)sama edessä 500km:n päästä.Paikallinen Vehon val-
      tuuttama huoltofirma sanoi hinnaksi runsaat 400€, jos mitään yllättävää ei
      ilmaannu.

    • ,,,

      Tallinnassa Silberauto taitaa olla se paras. Virallinen maahantuoja.

      Vehossa en ole sen jälkeen autoja käyttänut, kun vaimo osti kolme vuotta sitten vähän käytetyn c-sarjan Sportcoupen. Auto oli Vehon jokun sortin takuu kuntokartoitettu ja siinä oli vielä 12 kk:n takuukin. Heti ostamisen jälkeen havaittiin, että auotn kaikki neljä jousta oli poikki jo koko muukin alusta täysin paskana. Harmi, etten itse koeajanut autoa ennen ostoa. Se Vehon 12 kuukauden takuu ei korvannut muuta kuin ne jouset, oma kustannus oli yli 2 tonnia.

      Mielestäni on edesvastuutonta, että väittään auton olevan täysin läpikäyty ja kunnossa, oikein takuutodistusten ja tarrojen voimalla. Autohan oli oikeasti hengenvaarallinen.

      Itseäni auton huollon hinnat eivät niin hirveästi kiinnosta. Oma turvallisuuteni kyllä. Ja siksi en koskaan enää huollata autoani Vehossa. Tallinnassa on paljon asiantuntevammat huollot, hyvä palvelu ja edullisemmat hinnat.

      • Juuso Mersunen

        Huolloissa asiallista asiaa on vain öljyn ja suodattimen vaihto....muu listassa oleva onkin sitten jo pelkkää kosmetiikkaa....silmämääräistä tarkistelua.Kalliiksi tulee öljynvaihto Veholla varsinkin.Lista huollosta saadaan pitkäksi jonninjoutavilla tarkistuksilla jotka voi tehdä itsekin jos haluaa.


      • Perusväyrynen

        En tiedä mikä noista eestiläisistä on paras, mutta ne kaikki ovat joka tapauksessa halvempia ja parempia kuin Suomessa toimivat merkkikorjaamot. Vai onko jonkun mielestä oikein laskuttaa 200 euroa tunnilta siitä, että joku amiksesta ulos selvinnyt taliaivo tekee ns. öljynvaihdon autoon sotkemalla kaikki paikat ja jättää osan töistä kokonaan tekemättä?


      • Niin se on
        Perusväyrynen kirjoitti:

        En tiedä mikä noista eestiläisistä on paras, mutta ne kaikki ovat joka tapauksessa halvempia ja parempia kuin Suomessa toimivat merkkikorjaamot. Vai onko jonkun mielestä oikein laskuttaa 200 euroa tunnilta siitä, että joku amiksesta ulos selvinnyt taliaivo tekee ns. öljynvaihdon autoon sotkemalla kaikki paikat ja jättää osan töistä kokonaan tekemättä?

        No tämähän ei koske ainoastaan autoalaa ja -korjaamoja. Virolaiset työntekijät ovat lähes poikkeuksetta tunnollisempia, ahkerampia, ammattitaitoisempia ja rehellisempiä kuin vastaavat suomalaiset amispellet. Ala kuin ala!


      • fassfs
        Niin se on kirjoitti:

        No tämähän ei koske ainoastaan autoalaa ja -korjaamoja. Virolaiset työntekijät ovat lähes poikkeuksetta tunnollisempia, ahkerampia, ammattitaitoisempia ja rehellisempiä kuin vastaavat suomalaiset amispellet. Ala kuin ala!

        No tämä nyt kyllä ei ole totta. Itse vuosikausia virossa asuneena voin todeta, että virolainen moraali on kaukana vielä Suomalaisesta tai muusta länsimaalaisesta, kuten myös työn jälki. Laiskoja ovat. Ja kyllähän se rakentamisen taso on mitä on, sitä saa sitten jälkeenpäibn korjailla.


      • Myös amispellen
        fassfs kirjoitti:

        No tämä nyt kyllä ei ole totta. Itse vuosikausia virossa asuneena voin todeta, että virolainen moraali on kaukana vielä Suomalaisesta tai muusta länsimaalaisesta, kuten myös työn jälki. Laiskoja ovat. Ja kyllähän se rakentamisen taso on mitä on, sitä saa sitten jälkeenpäibn korjailla.

        moraali ja taidot tunnetaan. On uskomatonta, kuinka pari-kolme vuotta koulussa voi mennä niin totaalisen hukkaan ettei sieltä tunnu tarttuvan alan alkeitakaan.


      • Tyytyväinen asiakas

        Jos viat on huomattu tosiaan heti ( viikossa ), on ne kyllä myös Vehossa satavarmasti korjattu. Muutoinhan on mahdotonta tietää, että minkälaisella käytöllä auto on ollut, varsinkin kun kyse on kuluvista osista.

        Eli, joko liioittelet virheiden laajutta tai jätät pois oman osuutesi niiden muodostumisessa. Jos taas et ole ymmärtänyt kuluttajasuojan laajuutta ja olet hyväksynyt liian vähäisen korvauksen, on se ihan omaa tyhmyyttä.


    • Mersun huolto-ohjelma ei ole niitä yksinkertaisimpia. Kilometrien lisäksi vaikuttaa, kuinka monta vuotta edellisestä huollosta on, ja mitä silloin on tehty. Parhaan sevityksen saa tietenkin "marmoritiskiltä". Jos on käytettynä ostettu auto, niin huoltokirjan kanssa kanattaa ainakin se ensimmäinen huolto päivittää. B-huolto on ns. iso huolto. Pahimmillan joudutaan tekemääm mm. seuraavat:

      - Moottoriöljyn ja suodattimen vaihto
      - Automaatin öljynvaihto
      - Polttoainesuodattimen vaihto ja suodattimeksi ei kelpaa mikä tahansa, Mersu pirullisesti tunnistaa suodattimen ja jos ei ole oikea, niin kulkeminen loppuu siihen
      - Jarrunesteen vaihto
      - Jäähdytysnesteen vaihto
      - Ilmasuodattimen vaihto
      - Jarrujen tarkistus ja tarvittaessa kuluvien osien vaihto
      - Sytytystulppien vaihto ja jos on kutoskone, niin joisain malleissa tulppia on 12 kpl

      Noita aikarajoja on 2 vuotta ja joillakin töillä 4 vuotta.

      Pelkät huoltotyöt ovat n. 600 € ja osat 1000 €. jos kaikki joudutaan uusimaan, mutta sen jälkeen auto onkin uutta vastaavassa kunnossa noilta osin. Kyllähän se kirpasee, muuta sitten tiedät varmasti, mitä se on "syönyt".

      Huoltovihkosta nuo asiat myös selviävät, mutta auton historia pitää tuntea.
      Osan ainakin noista pystyy kyllä itsekin tekemään, mutta "opointomatka" marmoritiskille kyllä kanattaa tehdä, jos olet uusi käytetyn mersun omistaja.

      • Nuo kaikki ovat

        pelkkiä rutiinihommia autoista vähääkään ymmärtävälle tavalliselle ihmiselle. Ei niihin mitään ihmeellisiä taitoja tarvita. Suomalaisista on tainnut tulla vähän avuttomia.


      • Nuo kaikki ovat kirjoitti:

        pelkkiä rutiinihommia autoista vähääkään ymmärtävälle tavalliselle ihmiselle. Ei niihin mitään ihmeellisiä taitoja tarvita. Suomalaisista on tainnut tulla vähän avuttomia.

        Tai sitten suomalaiset ovat yhä useammin korkeammin koulutettuja konsultteja, aivo- ja silmälääkäreitä ymv. joita ei kiinnosta pätkääkään joku jarrunesteiden vaihto. Sanovat sihteerilleen, että heitäppä minut klinikalle, käyn pari kaihia leikkaamassa ja aja sen jälkeen Mersu Sinulle huollettavaksi. Yhdellä kaihinpoistolla "rahoittavat" Mersunsa kolmen vuoden huollot. Ei kaikki ole kiinni ymmärtämisestä, osaamisesta eikä avuttomuudestakaan.


      • ssdr
        Täpinä kirjoitti:

        Tai sitten suomalaiset ovat yhä useammin korkeammin koulutettuja konsultteja, aivo- ja silmälääkäreitä ymv. joita ei kiinnosta pätkääkään joku jarrunesteiden vaihto. Sanovat sihteerilleen, että heitäppä minut klinikalle, käyn pari kaihia leikkaamassa ja aja sen jälkeen Mersu Sinulle huollettavaksi. Yhdellä kaihinpoistolla "rahoittavat" Mersunsa kolmen vuoden huollot. Ei kaikki ole kiinni ymmärtämisestä, osaamisesta eikä avuttomuudestakaan.

        Jokainen tietty huoltaa autonsa niin kuin parhaaksi näkee. Upporikkaat varmaankin tuhrivat kätensä harraste-Ferrarinsa kuin arki-Mersunsa öljyyn. Mutta niiden, jotka valittavat merkkikorjaamojen ryöstöhintoja ja työn huonoa laatua, kannattaisi tehdä jotain itsekin autonsa hyväksi.


    • Askin öljyt

      Automaattilaatikon öljynvaihto taitaa muodostua ongelmaksi. Merkkihuollossa sanoivat tylysti että söljy vaihdetaan vain kerran, 60 tkm kohdalla eikä sen koomin sen jälkeen. Eivät olleet edes halukkaita keskustelemaan myöhemmästä vaihdosta vaikka hyvää tekisi vaihtaa askin öljyt vaikka 100tkm välein. Öljyä ei taida saada edes pois kunnolla kuin puolet ja täyttöreikäänkin pitää kai ostaa joku hiton kallis mittatikku ellei vaihtoa tehdä merkkihuollossa.
      Miksiköhän merkkihiollossa on aina vastahakoinen palvelu ja olematon ammattitaito, siis kaikkien automerkkien huolloissa.

      • Öljyt poistetaan avaamalla laatikko. Osat huuhdellaan samalla öljyllä 4-5 kertaa, että saadaan kaikki vanhat roskat pois. Uusitaan muutama kuluva osa ja tiiviste. Ammattilaisella tehtynä maksaa 4-7 satasta. Eikä sitä nyt ihan sadan tonnin välein tarvitse, joku 200 - 300 tuhatta on ihan hyvä.

        Sitten on kaiken maailman AD:n suorittamat imut täytöt. Ainut vaikutus on lompakon keveneminen.


      • Marmoritiskiltä
        The_Rat kirjoitti:

        Öljyt poistetaan avaamalla laatikko. Osat huuhdellaan samalla öljyllä 4-5 kertaa, että saadaan kaikki vanhat roskat pois. Uusitaan muutama kuluva osa ja tiiviste. Ammattilaisella tehtynä maksaa 4-7 satasta. Eikä sitä nyt ihan sadan tonnin välein tarvitse, joku 200 - 300 tuhatta on ihan hyvä.

        Sitten on kaiken maailman AD:n suorittamat imut täytöt. Ainut vaikutus on lompakon keveneminen.

        pyysin juuri veholta tarjousta KYP-ventiilin vaihdosta automaattilaatikon öljyjen vaihdosta suodattimen kanssa. veho pyysi hommasta 650 €, ei paha minusta mutta odotellaan vielä toistenkin tarjouksia.


    • B-huolto

      Teetätin B-huollon paikallisessa Nesteen huoltopisteessä(ei Vehon valtuut-
      tama). Auto C-180 A Sp.coupe -05 aj.54000 km. Hinta 444.85 €. Mitään yli-
      määräistä vikaa ei ollut, siis vain hullon edellyttämät osat ja työt. Valtuutettu
      huolto olisi tehnyt samat hommat vähintäänkin samaan hintaan.

    • madein46

      Kallista on ainakin Vehossa.
      A-mallin E-huolto (diesel, 4 vuotta) 1056 euroa.
      mm. rengastäyttöaineen päiväyksen tarkistus 10,73 euroa, vaihto 50 euroa.
      Ei vissiin tuotteessa riittävästi katetta.
      Täytynee löytää jatkossa halvempi paikka.

      • mb huolto

        Eestissä MB huoltoa tekee ainakin SilberAuto, joka on myös Mersujen maahantuoja. Kuulemma hyvää työtä tekevät ja tulee jonkin verran halvemmaksi kuin veholla käynti

        http://www.silberauto.ee


      • lssah
        mb huolto kirjoitti:

        Eestissä MB huoltoa tekee ainakin SilberAuto, joka on myös Mersujen maahantuoja. Kuulemma hyvää työtä tekevät ja tulee jonkin verran halvemmaksi kuin veholla käynti

        http://www.silberauto.ee

        Eestissä tehdään laadukasta työtä, koska ammattitaito ja ennen kaikkea työmoraali paljon parempi kuin Suomessa.


      • Daimler AG
        lssah kirjoitti:

        Eestissä tehdään laadukasta työtä, koska ammattitaito ja ennen kaikkea työmoraali paljon parempi kuin Suomessa.

        Ei Vehonkaan työmoraalissa mitään moittimista ole, jos ei käy niin huono tuuri, että amiksesta harjoittelijaksi otettu apupoika päästetään auton kimppuun.


      • skruuvarimies
        Daimler AG kirjoitti:

        Ei Vehonkaan työmoraalissa mitään moittimista ole, jos ei käy niin huono tuuri, että amiksesta harjoittelijaksi otettu apupoika päästetään auton kimppuun.

        Vehon asenteissa on joka suhteessa ollut havaittavissa paljon kohentumista sen jälkeen, kun se menetti Mersujen tuontimonopolinsa.


      • harveri
        lssah kirjoitti:

        Eestissä tehdään laadukasta työtä, koska ammattitaito ja ennen kaikkea työmoraali paljon parempi kuin Suomessa.

        Haistakaa jo hapan noiden virolaisten työmoraalin hehkutuksesta. Pääsääntöisesti siellä ei ole minkäänlaista moraalia muutamia poikkeuksia lukuunottamatta jotka vahvistavat säännön.


    • kurakänsäkäsi

      Mulla ei ainakaan mitään moitittavaa Vehon hommissa ellei lasketa tuulilasin vaihtoa, jota he eivät ilmeisesti tee itse vaan teetättävät muualla. Joka helvatun kerta pilarit sotkussa ympäriinsä ja ainut tapa saada ne puhtaaksi olis vaihtaa auto samalla.

      Nyt olis taas aika vaihtaa lasi, kun naarmunen mut ei viiti kattella niitä paskasia pilareita, mielummin naarmusta ikkunaa..

    • W 204

      Mersun C W 204 B- huolto maksoi 960 euroa osineen. Tuohon hintaa ei sisälly viellä automaatti vaihteiston öljyn vaihto joka maksaa suodattimen ja öljypohjan tiivisteen kanssa 350 euroa. Öljyä menee tuohon laatikkoon 9 litraa. Ensimmäinen vaihto tehdään kuuluma noin 60.000 km kohdalla.

    • Semmosta.....

      Eiköhän aloittaja ole saanut jo huolatettua mersunsa kun vuosi oli 2011 ja nyt se on siis tiedoksi teille tampioille 2014.

      Tuo c sarja onkin mielenkiintoinen värkki.

      Ei ole halpaa niin kuin E sarjassakin,juuri eilen katsomani c sarja ajettu 280000km ja viat oli minkä havaitsin 1 km koeajon yhteydessä.

      Etu vilkut molemmat lasit tippui,kuskin ovessa ruostesyönyt teiän listan viereen,vaihteiston 1 pykälä jumitti kangerteli.

      Siinä aluksi noita,tosin oli tuonti auto ja tuotu muutama vuosi sitten joten kaikki tietää ettei mikään tuonti auton kilometrit pidä paikaansa,autohan oli muuten todella siisti sisältä ja päältä,mutta kauppa jäi siihen.

      Jos teillä on tuonti auto niin voitte olla melkein varmoja ettei kilometrit pidä paikaansa.Ei edes kannata kuvitella.

      • 170 kw

        Ei tietenkään pidä! Vain Suomessa ovat kaikki autonmyyjät rehellisiä....


      • myyntimerkonomi
        170 kw kirjoitti:

        Ei tietenkään pidä! Vain Suomessa ovat kaikki autonmyyjät rehellisiä....

        Ammateista automyyjä on henkilö, jonka rehellisyyteen luotetaan tutkimusten mukaan kaikkein vähiten. Ihan merkistä riippumatta. Miksiköhän?


      • Toisio Katkonen

        Riippuu varmaan vähän siitä minkä ikäisen ostaa ja mistä, ei niissä kaikissa mittareita olla ruuvattu. Jobbarit on tosin samaa kastia kiinteistönvälittäjien ja poliitikoiden kanssa, eli huijareita koko porukka. Ennemmin ostan 150tkm ajetun Saksassa matka-ajossa olleen auton kuin 100tkm Suomen pakkasissa rääkätyn vastaavan mallisen.


    • Viros käynyt, asunut

      Suomessa ja Virossa on rehellisiä ja epärehellisiä firmoja/ ihmisiä. -ei yleistetä.
      Suomessa asentajan palkka 2700eur/kk virossa 800eur/kk veloitus korjaamolla samassa suhteessa..

    • jälkiviisas

      Parempi on vain unohtaa mersu kaupat, jos ei tule täys takuu voimaan, köyhän kannattaa panostaa laatuun. Kermaperseillä ja valtiolla on rahaa korjuuttaa tähtistä suomen vehossa

      • Anonyymi

        Käytän mersuni suomen vehossa ja aina näin tehnyt. Vaihdan autoni kolmen vuoden välein uuteen tähtinokkaan. Miksi ruikuttaa. Ellei varaa, ajakaa kialla


    • Masa22

      Kannattaa hankkia sen hintainen auto, että sitä on varaa käyttää huollossa. Ajaa sitten vaikka sillä tonnin ritsalla, eihän sitä tarvitse huoltaa, lisää vain öljyä tarvittaessa.

    • SamiLahti

      Silver Autolla on 7 myymälää Virossa. Muutama kerta käyty ja homma pelaa Vehomaisesti, tuntihinta vähän halvempi Suomea, osat sama hinta. Olen Virosta etsinyt sellaista kunnollista mutta halpaa, Pärnussa on 2 x käyty öljyt vaihtamassa, mutta on sellainen kaarihalli, ettei suomalaiset uskalla sinne mennä, hinta 120-220€. Nyt pitäisi Lahdesta löytyä vastaava, mutta ei ole löytynyt! MBA:kin on muuttunut ad korjaamoksi, Naukkarinenkin lähtenyt eläkkeelle jne. Edellisiin MB malleihin vaihdoin itse suodattimet ja öljyt, mutta nyt on sen verran laiska ja rahaa paljon, voisi viedä huoltoon, mutta halvalla pitäisi saada! Ei se MB vaadi muuta, kuin moottoriöljyn ja suodattimen vaihdon vanhempaan koneeseen. Joskus vaihtaa paskaiset suodattimet, siinä se on. "Ei muuta, kuin kovaa ajoa" sanoi Naukkarinenkin ennen!

      • että_silleen_

        Että ihan ulkomailla pitää öljyn vaihdossa käydä. On touhua. Eikä sitä rahaakaan taida oikeastaan niin paljon olla kun pitää arpoa huollon kanssa ja vielä halvallakin pitäisi saada.


      • E220_CDI
        että_silleen_ kirjoitti:

        Että ihan ulkomailla pitää öljyn vaihdossa käydä. On touhua. Eikä sitä rahaakaan taida oikeastaan niin paljon olla kun pitää arpoa huollon kanssa ja vielä halvallakin pitäisi saada.

        Jooei. Ylimääräistä rahaa ei ole tuhlattavaksi. Juuri siksi Mersukin on hankittu.


      • että_silleen_

        Eipä sitä rahhaa kellään liikaa lie. Tatkoitin vaan, että mahtaneeko tuolla SamiLahden tyylillä sitä säästöä syntyä? -Kun vielä kehuu, että on sitä pätäkkää mutta laiskuus vaivaa. Sitten jonkun pitäisi hänelle työt tehdä kuitenkin mahdollisimman halvalla. Joku outo dilemma tuossa on.


    • mbcdi5

      C-sarjan Mersun (vm 2005) huoltoon menee 1000 e/vuosi. Nyt mennyt yli 6000 e. Vikaa alustassa: kallistuksen vakaajissa, jousissa, raidetangon päissä, lisäksi polttoaineen lisälämmitin kärähtänyt, SRS-järjestelmän merkkivalo korjattu, lohkolämmittimen haaroituspistoke ja tuulilasi vaihdettu.... Hintaan sisältyy renkaat, akku, jäähdytysnesteet, öljyt...

      • kommentti_vain

        Toisinsanoen, sulla on mennyt auton kunnossapitoon enemmän rahaa kuin mitä sen arvo on. Hankala tilanne sikäli, ettei juuri kukaan huoli enää tuommoista kulkinetta kuin korkeintaan vahvasti alihintaan, jos silloinkaan.


    • Hirvistinyt

      Kauheita kertomuksia.

      Täällä ajettu 3.0L V6 tiisselillä ja kaikkiin korjauksiin ja huoltoihin 10v aikana mennyt keskimäärin 280e/v. Salaisuus siinä, että perehtyy maahantuojan/valmistajan suosituksiin itse, ostaa itse varaosat ja tekee itse myös työt ja vain harvassa tilanteessa milloin oma osaaminen/työkalut ei riitä, niin sitten korjaamolla. Vikakoodien lukuun/nollauksiin joutui tosin ostamaan 8 euron palikan ja 5e softan kännykkään. Huolto-ohjelma sama kuin maahantuojan ohjeet. Olen rinnalla laskenut, että paljonko olis "merkkikorjaamolla" homma maksanut, niin 3 saa kertoa. Hirveet on katteet niillä.

      • Hirvistynyt

        Tuossa summassa on mukana siis myös korjaukset mitä on tarvinnut tehdä.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti aiot myös ajaa itse autosi paalaamoon etkä myydä eteenpäin.. silloin tuossa on järkeä mutta kukaan ei osta sinulta itse huoltamaasi autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti aiot myös ajaa itse autosi paalaamoon etkä myydä eteenpäin.. silloin tuossa on järkeä mutta kukaan ei osta sinulta itse huoltamaasi autoa.

        Minä kyllä ostaisin.


    • Anonyymi

      Eipä sitä jos on kyseiseen merkkiin hairahtunut niin hinnalla ole väliä pää asia että maksaa mahdollisimman paljon,sitähän sää oot ostanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe