alunperin edes varattu, vai oliko se vain joku tekosyy, jos oli, ymmärrän tavallaan, silti en ymmärrä, lähinnä siitä syystä ymmärän etten tiedä mitä sen hetkinen elämäntilanteesi piti sisällään ja myös oma tapani lähestyä antaa syyn ymmärykselle. Minkä ikäinen mahdat olla? En päästä irti, lällällää, ehkä me voidaan vielä kohdata ja jutella, kuin aikuiset, mitä mieltä olet? Ilman odotuksia, ilman ennakkoluuloja, niinsanotusti puhtaalta pöydältä. Kävellä ja jutella, nauttia lasilliset viiniä ja jutella, olla hiljaa tai tapella, ehkä ei tapella kuitenkaan:) sun luona tai mun luona... mulle se on aivan sama miten se tapahtuisi, pystyn asennoitumaan oli tapa tai tilanne mikä hyvänsä, sopivasti rohkeutta ja luottamusta toisen hyvyyteen, eikä antaa vanhojen muistojen kalvaa mieltä. Haluisin vain kaiken tapahtuvan helposti, kaiken jälkeen ei vaikeammaksi voi ainakaan mennä. Käytkö sä täällä? Ikävä on!
Pitää mennä.
Olitkohan
7
270
Vastaukset
- s.ö.s
En käy juttele keskenäs.
- näin on
En ollut alunperin varattu, yksin tänne on synnytty ja yksin täältä kuollaan. Se mitä siinä välissä sitten on tapahtunut ja tapahtuu, on sitten eri asia.
Kaiken haluisin myös tapahtuvan helposti, kaikki ei nyt ilmeisesti vaan mene kuten aina haluaa. On vaan otettava ;) , näin. - taivaan tuuliin
Nimimerkki kuvastelee tuttuja tuntemuksia ja ihan kuin omia ajatuksia lukisi. Tuntuu hassulta. Miten mahtaa aikuismainen keskustelu sujua, lällällää. :D Mutta olisihan se mukava jutella mielenkiintoisen ihmisen kanssa. Jatkan siis omien ajatusteni juoksua. Helposti pitäisi mennä, sillä muuhun ei taida olla enää rahkeita. Täällä tulee välillä käytyä, mielummin vähemmän, ehkä haaveiltua enemmän.
Eipä ole menneestä paljoa jäljellä, tuhkatkin lentävät pesästä, taivaan tuuliin. On siis aloitettava alusta... olipa kerran... - Nimetön viesti
ei vaan kerro luottamuksesta.
- Phoenix is raising
Mukavaa kuulla että täältä löytyy enemmänkin "Phoenix Lintuja" :)
Itsellänikin oli samanlainen homma tuossa talvella, mutta kun kevät on nyt kunnolla tullut niin tuhkasta ollaan noustu uuteen kukoistukseen. :D
Kyllä mä ymmärrän mitä kirjoitat ja ikä alkaa kolmosella, mutta onneksi ei oo kuin kaksi numeroa ettei ihan rollaattorilla vielä rockata ;) - s....
suo kuokka ja jussi
- naaenen
Kummalle menee> miehelle vaiko naiselle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844