Ei perkele. Olin viikonlopuna päissään kaksi päivää.
Lauantaina poltin sitten munani: Tulin saunasta munasiltaan pihalle ja aloin kurkistamaan savustuspönttöön onko affenet kypsiä. No olihan ne viittä vaille valmiita, mutta samassa tiimelyksessä mulkkuni pää oli mennyt sinne pöntön sisälle ja löin kuuman kannen kiinni. Nyt on mulkku vesikelloilla ja en kykene runkkaamaan.
Kullini on 16cm velttona ja saman verran seisokisa.
Isosta haittaa
Hannu 160cm
5
483
Vastaukset
- ..
Mistä tiedät että isosta haittaa??Ei 16cm ainakaan ole kuin hyvää keskikokoa...
mahto olla hotteja ahvenia ku stondiksen sait
- Olipas pönttö
alhaalla
- 23velttona
Mulla perkele palo munanpää ku lisäsin kiukaaseen puita laitoin.. oli hieman stondikses nääs (onneks puut oli pilkottu housut jalas).
- isopienimies
oishan tuosta ollut vara puolet katkaista. Ja ois oiva jerkku jäänyt vielä aiheuttamaan uimahalliin kateutta;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983802Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 613231
- 683049
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632534Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 452172
- 692168