mihin mä voin sijoittaa kerrostalon, koko 40 ja 40 mut en voi edes 60 60 kokoon sijottaa... mikä neuvo?
kolmosen pelaajat
6
<50
Vastaukset
- AlSimhara
Yritätkö sijoittaa tonttia jolla kerrostalo on vai kerrostalon kuoren, joka löytyy Buydebug valikosta?
- minäminäminä........
talon pelkästään
- AlSimhara
Jos maasto on tasainen, tonttimäärite oikein, eikä vieläkään onnistu niin kokeile "moveobjects on" koodia.
Ongelmasi on ehkäti sama kuin minulla aluksi ja ratkaisu yksinkertainen :)
Tontin (sen jolle yrität sijoittaa) tyyppi on väärä. Saat vaihdettua sen näin: 1. ympäristön muokkauksessa paina kyseistä tonttia jolle haluat kerrostalon sijoittaa (sillä nuoli toiminnolla, joka on ensimmäinen siinä "listassa"/valikossa josta saa valittua "jyrää" ym. toiminnot). 2. paina kuvaketta (en muista nimeä, olisiko ollut "vaihda tonttityyppiä") jossa on puistopenkin jonkun muun kuva kauttaviivan (/) puolilla. 3. Valitse haluamasi tyyppi 4. sijoita talo, ja WOOLA!- AlSimhara
Sitä tuo "tonttimäärite" tarkoittaa. Tosin joskus ei auta edes se että se on oikein. Tonttien ja kuorten sijoittelu on yleisesti Sims 3:ssa buginen. Esim. ulkomaisissa foorumeissa ja googlaamalla se käy hyvin selväksi. Siksi moni turvautuu juuri "moveobjects on" koodiin. ;-)
- kiitänkumarranjatkan
kiitti avust... onnistui =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691