etin olds f85-62 "alkuperäisiä" päälisiä onko kellään tietoo mistä voisi löytyä....suomen suutari ottas 2 päivän työstä noin tonnin plus vinyylt lisäki 400euroo joka on aivan liikaa jenkeistä 550taalaa mut ei lähettele suomeen
penkinpääliset
5
148
Vastaukset
- Dodge harrastaja
No ei ainakaan Suomesta kannata edes etsiä tai kellään teettää kalliilla kun valmiita saa Amerikasta.Ihmettelen suuresti jos eivät muka lähettele Ulkomaille ja tottakait sinulla on Visa,Master Card tms tai tuntuma vaikkapa Pay Pal käyttöön,eivät tietty muuten lähettele laskulla tai postiennakolla=)Jos olisi minun asia ja haeskelisin moisia niin esim:Year One.com,SummitRacing.com tai www.classi Industries.com,www.opgi.com,www.legendaryautointeriors.com....eli jos nyt ensiksi näistä ja olen ihmeissäni ellei löydy koska kyseessä kuitenkin suht tavallinen GM ja niihin jos johonkin tavaraa löytyy.Toki Chevrolet on parhaiten edustettu ,mutta monet osat yhteisiä sisarmalleissa ja voi hyödyntää sitäkautta.Joku Imperial ,Studebaker tai vaikkapa AMC/Rambler tms onkin sitten toinen juttu...Toivottavasti tärppää ja tästä jotain hyötyä.
- Dodge harrastaja
www.classicindustries.com,liekö varikset napanneet tuosta osan kun katosi matkalla kirjaimia=)
- eetu-setä
kortit kyllä löytyy mut ei vaan päälysiä autooni -62 ....pitäs olla -64 vuosikerta ni alkas löytyy vara-osia yms....noilta ei löydy eikä tee kyselty on !!!löytyykö uusia täkyjä????????
- Rocking 98
http://www.smsautofabrics.com
Tuolta löytyy vinyylit, kankaat ym.
Sivuilla hyvä hakutoiminto, jolla löytyy oikeat materiaalit auton Trim-koodin mukaan.
Itse tilasimme tuolta vinyylit, kankaat ja terenauhat -66 Chrysler Newport 2D Ht:hen. Tosi hyvä palvelu, sähköposteihin vastattiin nopeasti ja kerrottiin kuinka monta jaardia tarvitsemme mitäkin.
Maksu hoitui Visala, kuriirifirma laskutti tullin ja maksettiin Visalla ja paketti tuli kotiovelle. - eetu-setä
missä ompelutit pääliset ????oliko kalliit???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713418
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541929Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481599Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251199- 1581192