En ole varma kuuluuko tämä tänne, mutta jos ei niin sanokaa minne tämä kävisi parhaiten. Elikkä käyn eräällä sivustolla jonne minulla on tunnukset ja nyt kun laitoin, että ''kirjaudu sisään'' niin palvelimelta? tulee viesti ''varmentaminen vaadittu'' ja sitten kysyy nimimerkkiä ja salasanaa. Kirjoitin ne siihen ja sitten se ehti kysyä ''tallennetaanko salasana?'', mutta en ehtinyt vastata kun palvelin kysyy taas samaa! Olen kirjoittanut salasanan ja nimimerkin jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta aina tulee herjaamaan tuota samaa.
Eli onko minulla väärä salasana/nimimerkki vai onko koneeni asetuksissa jotain häikkää?
Varmentamis-ongelma
Da_Da_Dam
1
235
Vastaukset
- jotakininfoa
Tuliko sulla windows lappu ruutuun vaiko webbisivun formi?
Jos tuli tuo irrallinen windows pikkuruutu niin kyse on palvelimen omasta sisäisestä autentikointi vaatimuksesta, johon ei yleensä käy samat tunnarit kuin webbisivulle. Nuo palvelimen omat autentikaatiot on yleensä kehityssivustoila ei tuotannossa, voi olla siis vahinko siellä päässä.
Se salasana tallenneskysely taas selaimen omia kyselyitä eikä vaikuta asiaan paitsi jos tunnus oikein niin ei tallennettuna kyse enää uudeleen sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2094096
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921956Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311658- 1651422
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251346Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91204Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180- 391162
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331125