bmw 1600 gt/gtl

touring bmw

mitä mieltä olette bmw: uudesta 1600 gt:stä tai 1600 gtl matkapyörä mallista koeajon perusteella , itse tulin sitä testanneeksi ....

19

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hs

testi

• eih

Ruma on.

• Mika++

• kawa2

• joo..mutta
        kawa2 kirjoitti:

Sinä se jaksat mainostaa tuota hirvitystäsi joka palstalla.. hirvitys se on ja sillä selevä

Varmaan hyvä kapistus tarkoitukseensa, mutta mietityttää tuo skootterimaisuus..vie aikansa, että siihen silmä tottuu .

• Mika++
        kawa2 kirjoitti:

Sinä se jaksat mainostaa tuota hirvitystäsi joka palstalla.. hirvitys se on ja sillä selevä

Jaksanpa toki. Justiinsa tuli info, että pyörä on tullunna Suomeen.

• Mika++

• mietityttää ....
        joo..mutta kirjoitti:

Varmaan hyvä kapistus tarkoitukseensa, mutta mietityttää tuo skootterimaisuus..vie aikansa, että siihen silmä tottuu .

Toi GTL on aika kallis kulkuneuvo, eikä oikein keksi syytä miksi maksaisi noin paljon..vaikka olisi varaakin..heh-

• Mika++
        mietityttää .... kirjoitti:

Toi GTL on aika kallis kulkuneuvo, eikä oikein keksi syytä miksi maksaisi noin paljon..vaikka olisi varaakin..heh-

En mäkään GTL:ää olis ottanu. Ohjaustanko tuli liian taakse. GT oli mun mitoille parempi.

• y73hx811

Eipä ole kokemusta tästä uudesta.

Olettaisin sen kuitenkin olevan "parannettu painos" tuosta 1200 LT:stä, jolla olen satakunta kilometriä joskus ajanut. Se oli myöhään syksyllä ja muistan ihastelleeni sitä, kun en yhtään palellut. Pidin 1200 LT:tä kuitenkin liikaa yhden asian pyöränä, kaipaan myös urheilullisuuta ja epämääräistä "karheutta" ihannepyörältäni.

Hintakin tuossa uudessa Bemarissa sammuttaa tehokkaasti hankintahaluni. Tuossa syksyllä EE-Speed myi erän automaattivaihteisia Honda VFR 1200:ia 15 000 euron hintaan. Ostamatta jäi kuitenkin, kun on parikin pyörää tallissa ja niistä olisi jommasta kummasta pitänyt ensin päästä eroon.

Yksiselitteisesti parasta pyörää ei ole olemassakaan, kuten kaikki kokeneet motoristit tietävät. Mutta luulen että tuo uusi Bemari on kyllä aika lähellä huippua monella tavalla.

Että onnea vaan Mikalle joka sellaisen on hankkinut!

• sukisuki m 1800 r

kaikin puolin hieno pyörä vaikkei olekkaan mun makuuni,aika paljon edistyksellistä teknikkaa jonka toivoisi toimivan myös vanhemmiten mut sen aika näyttää?mut uskon silti ettei vie hondan goldvingin valtaasemaa

• Mika++

Mulla ei ole autoa, niin oon luvannu itelle, että pyörä saa olla kohtuullinen 50%. En käyny edes koeajamassa.. tietenkään koska kelit ei salli. Päällä kyykkiessä ja menua räpätessä jotenkin tuntu, että tämän vehkeen kanssa tulee sinuiksi. Sama fiilis oli IsoX:n kanssa, ja olin tyytyväinen silloiseen hankintaan. Ei jaksa enää kustomoida pyörää atomeista asti. Matkapyörässä on kaikki valmiina, ja romppeista saa vaihdossakin jotain kun tulivat pyörän mukana.

• Mika++

• sukisuki m 1800 r
        Mika++ kirjoitti:

Älä ole niin varma...
        http://www.motorcycle-usa.com/12/10936/Motorcycle-Article/2011-Luxury-Touring-Motorcycle-Shootout.aspx

olihan siinä testattu kaks kunnon matkapyörää ja moottorikelkka pyörillä,goldwingihän on tunnetusti raudan luja matkapyörä johon tulee tuskin rengasrikkoa suurempia murheita.ja sen valtaasema on todella haluttu?saa nähä miten käy? varmasti eu maissa bmw tulee pärjään, mut maailmalla en usko sen pärjäävän hondalle.mut hyvä et valikoima laajenee ja jokainen löytää omansa.

• Qinggi

Eikös noi 650cc olekkin Kiinalaisia Longinin koneella

• m109r

Hyvällä tekniikalla varustettu, mutta näyttää hyvin syöneeltä skootterilta.. Onnittelut hankinnasta vaikkei ihan minun makuuni olekkaan

• imy945

ajattelin ostaa BMW 1600 GT meneekö rahat hukaan

• aijajijaa

miksi ostaa skootterin näkönen pyörä kun hienompiakin on tarjolla ?
        Käsittääkseni skootterin saa halvemmalaakin...

• realiteetti !

On se vähän liian kallis, ..ei oikein ole käyttöä noin tollaiselle, kun halvemmillakin pääsee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3643
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2479
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2333
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2097
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1569
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1412
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      129
      1329
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      275
      1310
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1285
    Aihe