mitä mieltä olette bmw: uudesta 1600 gt:stä tai 1600 gtl matkapyörä mallista koeajon perusteella , itse tulin sitä testanneeksi ....
bmw 1600 gt/gtl
19
811
Vastaukset
- hs
testi
- eih
Ruma on.
- Mika++
Jos pitää K1600 GT/L pyöriä rumina, niin ei kannata sitä heti ääneen sanoa/kirjoittaa.
http://www.mpmaailma.fi/uutinen/bmwlle-teollisen-muotoilun-oscar-palkinto - kawa2
Mika++ kirjoitti:
Jos pitää K1600 GT/L pyöriä rumina, niin ei kannata sitä heti ääneen sanoa/kirjoittaa.
http://www.mpmaailma.fi/uutinen/bmwlle-teollisen-muotoilun-oscar-palkintoSinä se jaksat mainostaa tuota hirvitystäsi joka palstalla.. hirvitys se on ja sillä selevä
- joo..mutta
kawa2 kirjoitti:
Sinä se jaksat mainostaa tuota hirvitystäsi joka palstalla.. hirvitys se on ja sillä selevä
Varmaan hyvä kapistus tarkoitukseensa, mutta mietityttää tuo skootterimaisuus..vie aikansa, että siihen silmä tottuu .
- Mika++
kawa2 kirjoitti:
Sinä se jaksat mainostaa tuota hirvitystäsi joka palstalla.. hirvitys se on ja sillä selevä
Jaksanpa toki. Justiinsa tuli info, että pyörä on tullunna Suomeen.
- Mika++
joo..mutta kirjoitti:
Varmaan hyvä kapistus tarkoitukseensa, mutta mietityttää tuo skootterimaisuus..vie aikansa, että siihen silmä tottuu .
http://0.tqn.com/d/motorcycles/1/0/a/I/0/-/2011-BMW-K1600-red.jpg
- mietityttää ....
joo..mutta kirjoitti:
Toi GTL on aika kallis kulkuneuvo, eikä oikein keksi syytä miksi maksaisi noin paljon..vaikka olisi varaakin..heh-
- Mika++
mietityttää .... kirjoitti:
Toi GTL on aika kallis kulkuneuvo, eikä oikein keksi syytä miksi maksaisi noin paljon..vaikka olisi varaakin..heh-
En mäkään GTL:ää olis ottanu. Ohjaustanko tuli liian taakse. GT oli mun mitoille parempi.
- y73hx811
Eipä ole kokemusta tästä uudesta.
Olettaisin sen kuitenkin olevan "parannettu painos" tuosta 1200 LT:stä, jolla olen satakunta kilometriä joskus ajanut. Se oli myöhään syksyllä ja muistan ihastelleeni sitä, kun en yhtään palellut. Pidin 1200 LT:tä kuitenkin liikaa yhden asian pyöränä, kaipaan myös urheilullisuuta ja epämääräistä "karheutta" ihannepyörältäni.
Hintakin tuossa uudessa Bemarissa sammuttaa tehokkaasti hankintahaluni. Tuossa syksyllä EE-Speed myi erän automaattivaihteisia Honda VFR 1200:ia 15 000 euron hintaan. Ostamatta jäi kuitenkin, kun on parikin pyörää tallissa ja niistä olisi jommasta kummasta pitänyt ensin päästä eroon.
Yksiselitteisesti parasta pyörää ei ole olemassakaan, kuten kaikki kokeneet motoristit tietävät. Mutta luulen että tuo uusi Bemari on kyllä aika lähellä huippua monella tavalla.
Että onnea vaan Mikalle joka sellaisen on hankkinut!- sukisuki m 1800 r
kaikin puolin hieno pyörä vaikkei olekkaan mun makuuni,aika paljon edistyksellistä teknikkaa jonka toivoisi toimivan myös vanhemmiten mut sen aika näyttää?mut uskon silti ettei vie hondan goldvingin valtaasemaa
- Mika++
Mulla ei ole autoa, niin oon luvannu itelle, että pyörä saa olla kohtuullinen 50%. En käyny edes koeajamassa.. tietenkään koska kelit ei salli. Päällä kyykkiessä ja menua räpätessä jotenkin tuntu, että tämän vehkeen kanssa tulee sinuiksi. Sama fiilis oli IsoX:n kanssa, ja olin tyytyväinen silloiseen hankintaan. Ei jaksa enää kustomoida pyörää atomeista asti. Matkapyörässä on kaikki valmiina, ja romppeista saa vaihdossakin jotain kun tulivat pyörän mukana.
- Mika++
sukisuki m 1800 r kirjoitti:
kaikin puolin hieno pyörä vaikkei olekkaan mun makuuni,aika paljon edistyksellistä teknikkaa jonka toivoisi toimivan myös vanhemmiten mut sen aika näyttää?mut uskon silti ettei vie hondan goldvingin valtaasemaa
Älä ole niin varma...
http://www.motorcycle-usa.com/12/10936/Motorcycle-Article/2011-Luxury-Touring-Motorcycle-Shootout.aspx - sukisuki m 1800 r
Mika++ kirjoitti:
Älä ole niin varma...
http://www.motorcycle-usa.com/12/10936/Motorcycle-Article/2011-Luxury-Touring-Motorcycle-Shootout.aspxolihan siinä testattu kaks kunnon matkapyörää ja moottorikelkka pyörillä,goldwingihän on tunnetusti raudan luja matkapyörä johon tulee tuskin rengasrikkoa suurempia murheita.ja sen valtaasema on todella haluttu?saa nähä miten käy? varmasti eu maissa bmw tulee pärjään, mut maailmalla en usko sen pärjäävän hondalle.mut hyvä et valikoima laajenee ja jokainen löytää omansa.
- Qinggi
Eikös noi 650cc olekkin Kiinalaisia Longinin koneella
- m109r
Hyvällä tekniikalla varustettu, mutta näyttää hyvin syöneeltä skootterilta.. Onnittelut hankinnasta vaikkei ihan minun makuuni olekkaan
- imy945
ajattelin ostaa BMW 1600 GT meneekö rahat hukaan
- aijajijaa
miksi ostaa skootterin näkönen pyörä kun hienompiakin on tarjolla ?
Käsittääkseni skootterin saa halvemmalaakin...
- realiteetti !
On se vähän liian kallis, ..ei oikein ole käyttöä noin tollaiselle, kun halvemmillakin pääsee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285