sulla käynyt mielessä, kuka vois sua ajatella ;)
Onkohan
12
369
Vastaukset
- Mielessä usein
Tiedän ja arvaan. Minäkin ajattelen . . . kauniita unia.
- 4+15
Uskon, toivon ja odotan... ;)
- miettii mielessään
Toivot - miten :)
- mietitty on
Ei käy enää mitään, kiitos vaan
- saattaa olla
Oot kyllästynyt tai pettynyt?
- mietitty on
saattaa olla kirjoitti:
Pettynyt
- Niin pahasti
saattaa olla kirjoitti:
pettynyt ettei ole tosikaan.
- saattaa olla
Niin pahasti kirjoitti:
pettynyt ettei ole tosikaan.
Mitä tapahtui, jos saa kysyä?
- **
vain kaksi `tyypi´...:)
- olis ollut helpompaa
Ainakin P kaipaa Psta ja S kaipailee Sia ja kovaa. Vaikka aikaa on kulunut ei pää selviä ja sehän vain johtuu siitä että toinen lähti eikä selvittänyt asioita.
- enkä mieti....
ei ole, koska kukaan ei ole ainakaan kertonut ajatuksistaan mulle.. joten..... en ole ajatusten lukija.
- Säälittävä.
se on tietysti vain... panomies...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711