Olen nyt netistä yrittänyt googlettaa sellaisen perus tiiligrillin teko-ohjetta, missä olis pieni sivupöytä, ettei pelkkää ladottua "neliöö".. en tahdo vain löytää kuvallisia ohjeita millään.. onko joku löytänyt?
Pihagrilli tiilistä.
7
1700
Vastaukset
- eiVoiOllaNoinVaikeet
Jokaisen pitäisi pystyä itse suunnittelemaan noin yksinkertainen grilli, vinkkejä voi katsella ja miettiä itse käytännöllisyyttä.
- Kyllä löytyy ohjeita
Wienerberger tiilitehtaan sivuilta löytyy kohdasta esitteet ja hinnastot, luettelon alaosassa. Hyvät ohjeet ja tarvikkeiden määrät valmiina.
Eka-grilli
Ahti-grilli
Janne pihakeittiö
Petri pihagrilli
Pihan yhdistelmätulisija - Kyllä ohjeita löytyy
Unohtui mainita myös Tiilerin nettisivut josta löytyy myös esitteet ja hinnastot.
Varsinaisia ohjeita ei ole mutta myytävien mallien tiedot ja kuvat. - Ensimmäinennn111
Kiitos asiallisesta vastauksesta, oli oikein selkeät ja hyvän oloiset sivut :)
Tämä on ihme saitti, kun täällä kysyy jotain, niin aina on joku ääliö moittimassa, että ite pitäs jne.. lässyn lää...
Minäpä olen senverran opetellut kantapään kautta, että siksi kyselen, kun jotain ensimmäisen kerran teen... ja yritän kyllä etsiä ensin tiedon muualta, täältä ei paljon viitsi kysellä, kun näyttää aina olevan niitä, kenen elämän tehtävä on käydä näykkimässä täällä.
Ei opetettu meille tytöille rättikässätunneilla, miten grilli tehdään :) olen pahoillani, että jouduin näin yksinkertaista asiaa kyselemään!- oiuytdsdfghjkl
Tätä se on nykyään"ei opetettu koulussa" ja sitten ollaan tumput suorina vinkumassa ja syyttelemässä muita ääliöiksi.
- googlettaen löytyy
Kattos toi:
http://www.olehyva-lehti.fi/32008/tee-itse-pihagrilli - Anonyymi
https://www.suomela.fi/tekisinko-ostaisinko-valmiin-pihagrilli-kesakeittioon/ Täällä on hyvää infoa aiheesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101