mitä tekee tämä foorumi?

elämä löytyy

miksi tämä on pystyssä??

ei 90 luvulla tarvinnut tänne kenenkään kirjotella. Keksittiin muuta tekemistä. nykyään dorkat istuu vain netissä.

säälittävää.

netti on perseaukisten paikka. Näillä perseaukisilla ei ole varaa ostaa cd levyjä eikä elokuvia, siksi lataillaan kaikki musiikki, pelit, elokuvat netistä.
minulla on varaa ostaa tuo kaikki kaupoista uusina eikä tarvi siis hävetä.

kannattaisi hankkia elämä.

10

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simo Siutin

      No "elämä löytyy" kuvaili itsensä. kun täällä kirjoittelee ja torailee.
      Hankkisit elämän.

    • vitun teini...

      vittu kun oli yksinkertainen vastaus! "hankkisit elämän"

      hanki sinä elin!

    • Simo Siutin

      "Älykkäät" vastauksesi kertovat sinusta enemmän kuin tahtoisit.

      Hanki koulutus ja hanki sitten elämä.

    • toimin eri tavalla

      eli 2-3 vuotta pulpetin ääressä toljottamista ja aivot ylikuormitettuna tietoa?
      tätä kaikkea tietysti 8h päivässä mukaanlukien turhat liikuntatunnit jne. jne.
      jes!

      Suurin syy siihen miksi en tee työtä, on se että koulutus sellaiseen on liian typerää ollakseen totta.
      Jos pystyttäisiin tämän nykypelleilyn sijaan jättämään se teoria kokonaan pois, eli pois koulusta ja keskityttäisiin vain ja ainoastaan oikealla työpaikalla touhuamiseen, jossa oppilaita valvottaisiin. Siellä kaikki tarvittava kyllä menee
      päähän, siellä samassa työpaikassa oikeissa tilanteissa opettavat laskut ja muut, niin jokainen oppii oikeissa olosuhteissa.
      Kaikenlainen teoria turhine aineineen venyttää tämän äärimmilleen liian pitkäksi.

      Olen sitä mieltä, että jokainen saisi paperit nopeammin kun pääsee sinne työpaikalle jossa järjestetään se koulutus tiettyihin aikoihin, sen kuuluisi olla osa tätä asiaa normisti. Teoriatunneilla istujalle tulee yllätyksenä kun pääsee työharjoitteluun, joka ei olekaan enää sitä mitä tahtoi.

      Parhaiten sitä oppii autoakin korjaamaan, kun seisoo vieressä ja katsoo miten toinen tekee asiat vaihe vaiheelta ja neuvoo koko ajan ja sitten itse koittaa tehdä samat perässä.

      Minkä takia yhteiskunnassa ei pyörät pyöri suoraa tietä vaan vinoa?
      En ole niin tyhmä mitä luulet, enkä enempää rasita itseäni, vaan minulla on tälläkin hetkellä oma projektini jolla työllistän itseni, mutta en istukaan pulpetin ääressä.

    • Simo Siutin

      Lopeta muiden kustannuksella elely, hanki koulutus ja hanki sitten elämä.

    • veroilla elelevä.

      Mikäs vittu sinä olet minua käskemään? hanki ite vaan, mä hankin mitä mua kiinnostaa. tu sanomaan jos ei kelpaa.

    • Simo Siutin

      Opettele käytöstavat, lopeta muiden kustannuksella elely, hanki koulutus ja hanki sitten elämä.

    • jollain on :)

      Ai työn saaminen on elämän hankkimista. Nauratat mua.
      Juokse kuule sä vaan 8-10h töissä, mä tienaankin pimeästi.
      Ei mulla ole minnekään kiirettä, harrastelen mitä huvittaa, asun hyvin, käyn mökillä ja naisia riittää. Ei taida itselläs olla elämää, haha.

      vai kerkiätkö ite edes mitään harrastamaan paitsi lomilla :)
      ja sen audi a4:n sait pankin avulla kuten muutkin luuserit.
      käteisellä et pystyisi kuitenkaan ostamaan mitään uutta isoa asiaa.

      audi on elämä :) minulle riittää halvempi pirssi ja jos ostan, niin
      koska olen kova jätkä, en lainaa keneltäkään. ole sinä luuseri.

      • laiskuri-99

        ilmankos te nöyristelette ikäännekin kun ei ole aikaa tehdä sitä mitä nuoremmatkin tekee.. mullapas onkin! hahaa!
        onko kivaa kun kaikki vapaa-aika menee töihin? eläkkeelläkö ajattelit sitten
        "elää" ? Mä elän koko ajan villiä elämää.. käykö kateeksi?
        tänäänkin syön pizzaa ja coca colaa, teen kaikkea mitä huvittaa... ja nukun pitkään.


      • Simo Siutin

        Lopeta yhteiskunnalta varastaminen, opettele käytöstavat, lopeta muiden kustannuksella elely, hanki koulutus ja hanki sitten elämä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe