saisko ???? olisiko ketään??

miestä ilmassa ;)

Oleen 50 pyörteissä oleva mies, kaikin puolin ok,.. ja pitkäkestoinen mieskuntokin,. mut kun vaimo ei haluu,... minussa ei kuulemma ole mitään vikaa,.. ei vaan ahluu,... kääntyy nukkumaan jos alan kinuamaan,.. mut siksi olenkin jättänyt sen kinuamisen pois,..
Olen alkanut hiljalleen miettimään että onkohan ketään naista samallaisessa suhteessa,.. voisin tutustuu ja ja kohdata ihan hellyyden ja sen silleesti sais kokee uudestaan mitä nykyisin haaveilen usein,.. painautua toista vasten,.. ja saada tuntea että toinenkin haluu saada toista,.. ?
Jos jokin sellainen kiva, nätti, pirteä nainen joka haluu seikkailla lemmen jutuissa niin kirjoittele tänne ??? voitas suunnitella?? ;))

17

4121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfjhhgjujkjhkjhkh

      No just kaikkia s....sääli tapauksia täällä pyörii

    • samallaine

      Jaha,miks ei mut mist sut saa kii?

      • miestä ilmassa ;)

        hei,. niin tekee mieli,.. onks sulla salaista e-mail osoitetta? Minulla ei mut avaan sen,.. ni voitas tehdä treffit,?


    • samallaine

      No laita se salanen osoitteesi. On mullaki

      • miestä ilmassa ;)

        [email protected] tässä tämä,.. ihan uusi,.. saa nähdä,. mitä uusia juttuja tämä meille antaa??? ;)))


    • nainen vm-58

      Samassa tilanteessa ollaan. Minusta ei kuitenkaan vielä ole toteuttamaan haavetta. Olen n. 50 nainen ja elän avioliitossa vammaisen miehen kanssa.
      En ole sanut kunnon seksiä 9 vuoteen ja kaipaisin myös halauksia ja kainaloa.
      Tsemppiä sinulle. Toivottavasti minäkin vielä uskallan, ennen kuin olen liian vanha.

      • mies vm 57

        Hei nainen 58
        Minä ole 53v ja seksi, hellyys loppui n 5 v sitt
        Suheessamme,. Olen haaveillut samaa kuin
        sinäkin mutt ei kiirellä,..;) haluis silleesti kivasti
        kokee mut ei sitoumuksia mukaan?
        Haluaaisitko??


      • nainen vm-58
        mies vm 57 kirjoitti:

        Hei nainen 58
        Minä ole 53v ja seksi, hellyys loppui n 5 v sitt
        Suheessamme,. Olen haaveillut samaa kuin
        sinäkin mutt ei kiirellä,..;) haluis silleesti kivasti
        kokee mut ei sitoumuksia mukaan?
        Haluaaisitko??

        Ups. Tämä tuli niin äkkiä ja vielä yllätyksenä. Millainen tyyppi oikein olet. Oletko käynyt "vieraissa/tutuissa" tuon 5 vuoden aikaan? Mistä päin suomea olet? Tuo kirjoituksesi tuntui niin tutulta. En todella tiedä mitä olen vailla. Tuntuu vain, että jos saisi edes yhden kunnon halauksen. Siitä saisi jo paljon itselle. Muusta en uskalla oikein haaveilla, vaikka SE se vasta tekis hyvää.


      • Enpä alkaisi leikkiä
        nainen vm-58 kirjoitti:

        Ups. Tämä tuli niin äkkiä ja vielä yllätyksenä. Millainen tyyppi oikein olet. Oletko käynyt "vieraissa/tutuissa" tuon 5 vuoden aikaan? Mistä päin suomea olet? Tuo kirjoituksesi tuntui niin tutulta. En todella tiedä mitä olen vailla. Tuntuu vain, että jos saisi edes yhden kunnon halauksen. Siitä saisi jo paljon itselle. Muusta en uskalla oikein haaveilla, vaikka SE se vasta tekis hyvää.

        Joopa, nämä tämmöiset miehet tiedetään!!! Varokaa naiset!!


      • mies vm 57
        nainen vm-58 kirjoitti:

        Ups. Tämä tuli niin äkkiä ja vielä yllätyksenä. Millainen tyyppi oikein olet. Oletko käynyt "vieraissa/tutuissa" tuon 5 vuoden aikaan? Mistä päin suomea olet? Tuo kirjoituksesi tuntui niin tutulta. En todella tiedä mitä olen vailla. Tuntuu vain, että jos saisi edes yhden kunnon halauksen. Siitä saisi jo paljon itselle. Muusta en uskalla oikein haaveilla, vaikka SE se vasta tekis hyvää.

        Hei nainen vm 58
        Olen ihan tavallinen, raitis ja terve kaveri. Aika sellaisella kivallla tilanne huumorin värkkääjä, ;)) kun tääll Suomessa on aika jäyhää porkkaa niin sen kautta aika usein saan voimii arkeen,.;)) ja miksei sillai ystävien hymykuopat loistamaan,.. hmm,. no asustelen vaasa jyväskylä pohjois puolella,. En ole vieraissa käynyt, mut joskus se on aika kova tuo sellainen halipula juttu,.. mut joo, en ehkä olisi eka näkemällä sua veimässä lakanoihin,.. mut kiva olis vaikk käydä esim päivällisellä tai iltapalalla, jossain sopivassa vaiheessa,.
        Mitä sinä ajattelisit jos silleesti ystävyyden merkeissä, tehdään hiljaisesti tuttavuutta?
        MIllainen nainen sinä olet ja missä päin Suomee asustelet?


      • korven kultaaja
        Enpä alkaisi leikkiä kirjoitti:

        Joopa, nämä tämmöiset miehet tiedetään!!! Varokaa naiset!!

        mitähän tuossa on varomista,.. :)) hmm,.. vanhoi ovat,.. mut kai heilläkin tarpeensa,... ;))


      • Ukm puutteessa

        Moika!
        Olne 60v viriili mies,,,Asun Lahdessa,,,ukkomies olen tietty,,,Enb saa kotona tarpeeks.,,ota yhteys pian, saat kunnolla hellyyttä hyväilyja ja sexiä;;;
        Suukoin raikka


      • sssna
        mies vm 57 kirjoitti:

        Hei nainen vm 58
        Olen ihan tavallinen, raitis ja terve kaveri. Aika sellaisella kivallla tilanne huumorin värkkääjä, ;)) kun tääll Suomessa on aika jäyhää porkkaa niin sen kautta aika usein saan voimii arkeen,.;)) ja miksei sillai ystävien hymykuopat loistamaan,.. hmm,. no asustelen vaasa jyväskylä pohjois puolella,. En ole vieraissa käynyt, mut joskus se on aika kova tuo sellainen halipula juttu,.. mut joo, en ehkä olisi eka näkemällä sua veimässä lakanoihin,.. mut kiva olis vaikk käydä esim päivällisellä tai iltapalalla, jossain sopivassa vaiheessa,.
        Mitä sinä ajattelisit jos silleesti ystävyyden merkeissä, tehdään hiljaisesti tuttavuutta?
        MIllainen nainen sinä olet ja missä päin Suomee asustelet?

        Mitä ajattelisit miltä siitä vammautuneesta miehestä tuntuis jos tietäs millaisen hirviöakan kanssa on..? Valmis pettämään ja nussimaan vieraan kanssa kun mies viruu vammasena kotona. Sitä ei silloin seksejä tarvita jos suhde on tuolleen. Pitää olla uskollinen vaik ei saiskaan. sormea vaan pipariin,


      • mies vm 57
        mies vm 57 kirjoitti:

        Hei nainen vm 58
        Olen ihan tavallinen, raitis ja terve kaveri. Aika sellaisella kivallla tilanne huumorin värkkääjä, ;)) kun tääll Suomessa on aika jäyhää porkkaa niin sen kautta aika usein saan voimii arkeen,.;)) ja miksei sillai ystävien hymykuopat loistamaan,.. hmm,. no asustelen vaasa jyväskylä pohjois puolella,. En ole vieraissa käynyt, mut joskus se on aika kova tuo sellainen halipula juttu,.. mut joo, en ehkä olisi eka näkemällä sua veimässä lakanoihin,.. mut kiva olis vaikk käydä esim päivällisellä tai iltapalalla, jossain sopivassa vaiheessa,.
        Mitä sinä ajattelisit jos silleesti ystävyyden merkeissä, tehdään hiljaisesti tuttavuutta?
        MIllainen nainen sinä olet ja missä päin Suomee asustelet?

        no älä nyt vaivu ihan alas,.. onhan sullakin oma elämä ja halut, eikai se haittaa jos kokee joskus nautintoa, josta on ko tilanteen vuoksi paitsi,.. kyll mie ymmärrän sinnuu,.
        Voitha sie ottaa omaa lomaa ja kokea kivaa aikusten nautintoa,.. ei siihen tarvii jäädä koukkuun, mut usko vain että saat arkeen voimii, jos saat tai pääset antautumaan haluille,..;))

        Miun kanss voit ihan hyvin kokea kahden aikuisen juttuja,.. jossakin jos järkätään,.. en jää sua piirittämään tai moralisoimaan,..;))

        Jatketaanko jutskaamista?


    • Lady Diiva

      No huh huh ;)

      • Mies 54

        Eiks ole aika kivan villeilijöitä täällä Lady diiva,..;))


    • No kyllä on noita puutteessa olijoita muitakin kuin minä.Vaan kovin paljon ei näy tyrkkyjjä.Missäs ne puutteessa olevat naiset on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2834
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      527
      2676
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1807
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1738
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1302
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      88
      1126
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      59
      1115
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe