Kaikki kaatuu päälle... :(

niin vaikeaa....

Yritän lyhyesti selostaa tilanteeni..erosin pitkäaikaisen poikaystäväni kanssa n vuosi sitten. ero oli minulle todella vaikea, on edelleen. Juuri kun aloin kuitenkin hieman saada taas elämästä kiinni, aloin sairastella muutamia kuukausia sitten ja sainkin diagnoosin parantumattomasta sairaudesta. En kuole siihen, mutta elämänlaatuni tulee tod.näk. ainakin jossain vaiheessa kärsimään. Tämä sairaus uutinen oli shokki, en ole vieläkään ymmärrä asiaa kunnolla. Sairaus lisäksi aiheuttaa väsymystä, mikä ei vaikuta positiivisesti mielialaan yleensäkään. Lisäksi aloittamani lääkkeet vaikuttavat mielialaan, tekevät alakuloiseksi ja saavat masentumaan. Jostain syystä minulle on tullut nyt kamala pelko, että menetän läheiseni. Että menettäisiin vanhempani, sisarukseni, ystäväni, en tiedä mistä tuo on tullut. Lisäksi olen alkanut kaipaamaan entistä poikaystävääni todella paljon, kai se on ihan normaalia, kun saa kuulla sairaudesta tietysti sitä toivoo että joku olisi tukena ja läsnä. Tilannetta ehkä pahentaa se, että minulla ja exälläni on paljon samoja kavereita, törmään häneen väkisinki, toisaalta haluan nähdä häntä, mutta näkeminen saa minut kaipaamaan entistä enemmän. En tiedä mitä tekisin, jotkut päivät ovat hyviä mutta huonot päivät ovat täyttä helvettiä. Ei meinaa löytää mitään iloa tähän elämään. Olen niin yksinäinen, minulla on ystäviä ja perhe, mutta silti tunnen olevani yksin. En tahtoisi vaivata ystäviäni ainaisella valituksellani, vaikka tiedän että voin puhua heille. Olen menettänyt toivoni senkin suhteen, että voisin ikinä löytää kumppania vierelleni. Ja pelkään liikaa, että kaikki johtaa taas eroon, en tiedä selviäisinkö sellaisesta enää. Lisäksi olen opiskellut nyt kohta 3 vuotta, sairauden ilmenemisen myötä kyseinen ala ei kiinnosta minua tippaakaan. Onko ikinä kiinnostanutkaan..ahdistaa että olenko käynyt koko koulun turhaan, en vain tunne että haluaisin tehdä kyseistä työtä, haluaisin tehdä jotain millä on oikeasti hyvä tarkoitus...En vain tiedä mitä tekisin, kaikki asiat kaatuu päälle..en osaa odottaa enää mitään muuta kuin pahaa elämältäni.

1

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsy***

Tämä oli kuin suoraan omasta elämästäni. Yksityiskohtia myöten. Huh!

Samoja ajatuksia tulevaisuutta kohtaan myös, eikä tätä ainakaan helpota tämä ikänikuinen stressi ja kiire...

Opiskelu ja työ vie myös nykyään niin paljon aikaa, että eipä tulisi edes mieleenkään alkaa etsiä uutta miestä. Ensinnäkään aikaa käydä baareissa tms. ei ole, ja vaikka olisi, ei olisi aikaa seurusteluun mitenkään.

Olen asennoitunut, että tämä on vain yksi hirveä elämäntilanne, joka menee joskus ohi. Näin ajattelemalla jaksan eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      160
      3566
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      51
      2030
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1088
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1024
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe