Hei. Sain haasteen käräjäoikeuteen viime perjantantaina jossa lasten isä vaatii lapsia luokseen asumaan. Meillä on ollut vuoroviikkokäytäntö vuoden. Edelliset 3 vuotta lapset asuneet minulla.
Meinasin taannoin 4 vuotta sitten sairastua henkisesti (eroprosessi) ja meistä tuli silloin lasten suojelun asiakkaita.
Kuitenkin sain asiani vähitellen kuntoon ja nyt minulla on menestyvä yritys kymmenettä vuotta hyvä mies ja ihana asuinympäristö lapsille omakotitalossa. Sydänlapsia on 2 (täysin oireettomia) ja cp-tyttö.
Isä muuttanut tuona neljänä vuotena 8 kertaa, ei saa töitä koska reagoi somaattisilla sairaskohtauksilla?? Tätä on ollut jo vuosia. asuinpaikkakuntakin vaihtunut neljästi. Sosiaalitoimiston jatkuva asiakas.
Kirjoitti kirjallisen sopimuksen joulukuussa vuoroviikkosysteemistä ja kolmen kuukauden päästä ilmotus et muuttavat pois ja palataan takasin tapaamiskuvioihin.Tästäkin on kirjallinen sopimus tehty helmikuussa jossa on virallinen leima ja allekirjotus.
Vetoo siihen että olen laiminlyönyt sydänlääkkeiden annon ja vaatetuksessa ja kodin siisteydessä puutteita. Syksyllä oli joitakin unohduksia lääkkeen suhteen. Sain silloin tietää tytön vammasta ja molemmat jalat operoitiin talvella (akillesten pidennysleikkaus kuukauden kipsissä ja sen jälkeen kuntoutus. Lisäksi exän painostus päällä. nykyisen puolisoni kanssa hoidimme tytön asiat kuntoon ja mies ei osallistunut näihin millään tavalla koska hänelle oli juuri tehty leikkaus. silti jaksoi tilailla aikoja sossuun koska halusi heidän antavan lapset matkaansa kun olivat muuttamassa. Laittoi hakemuksen vireille juuri kun olin synnyttänyt ja oma lapsensa syntyy tällä viikolla.
Miettinen että mahtaneeko oikeus katsoa hänet minua paremmin pystyvänsä turvaamaan lasten kehityksen ja huolenpidon?
Hullunmyllyä tämä huoltajuuskiista
Huh...huh
1
140
Vastaukset
- minfaskfalsdak
tuskinpa vaan.
vaikkakin nuo sydänlääkkeiden unohdukset onkin iso asia niin sellaistakin sattuu vaikka olisi kuinka täydellinen vanhempi.
jos ei rikkeiden listalla ole muuta ja lapset sinulla asuneet ja kaikki hyvin niin eiköhän ne sulle jääkin.
toki jos ovat jo isompia niin sitten heitäkin kuullaan asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse814620Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.632062Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1281125
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891