Ottakaa vastaan:
http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=430
LÄÄKÄREILLE HAASTE
7
52
Vastaukset
Ideoin tuon viime yönä.
Ks. myös: http://www.sanasinko.net/viewtopic.php?t=397- ughlug
sinä olet kyllä sairas yksilö noine kirjoituksines mitä jaksoi melkein puolet lukea... huoh
ughlug kirjoitti:
sinä olet kyllä sairas yksilö noine kirjoituksines mitä jaksoi melkein puolet lukea... huoh
"sinä olet kyllä sairas yksilö noine kirjoituksines mitä jaksoi melkein puolet lukea..."
- Mutta kirjoittaminen vaan jatkuu. Yön yli nukuttuani tajusin, että on ihan "must" kirjoittaa jatkoa jutulle Lääkärit homeloukussa, Homekuuri in vivo. En voi jättää sitä terapeuttista kokemusta väliin, että saan työntää kokemani lääkäreiden itsensä kannettavaksi, kun he joutuvat kohtaamaan saman, mistä laittavat homesairaat kärsimään.
"Luulotautiset" lääkärit kollegoidensa vastaanotolla, siitä syntyy vielä kivaa. Potut pottuina takaisin. Yritän hillitä vielä itseäni, mutta sormeni suorastaan syyhyävät jo.
Päänsärky, poskionteloiden turpoaminen, vapina, heikotus, lämpöily - uuh... Kun homeista sairastuneet lääkärit kertovat oireista kollegoilleen, vastaanotto on taattu ja ikimuistoinen niin kuin kaikilla homesairailla.
Joten tervetuloa todellisuuteen, todellisuus on taruakin ihmeellisempää. Ikinä ei voisi uskoa, että sairastuneet joutuvat kokemaan lääkäreiden taholta kaikkea sitä, mitä joutuvat kokemaan. Mutta ne, jotka ovat kokeneet samaa, tietävät minun puhuvan totta.
Jk. Lääkärit:
Jos ette löydä tarpeeksi huonokuntoista myrskyä, homesairaat auttavat löytämään sellaisen. Aktinomykeettejä eli sädesientä pitää olla, samoin Stachybotrys atraa eli Stachybotrys chartarumia ja liuta muita myrkkyjä.
Näemme sitten, kuinka suu pannaan. Ja vaikka teeskentelisittekin, huomaatte kyllä eron entisen terveen ja homeista sairastuneen olotilanne välillä.
- Parhaat lääkärit ovat itse koekaniineita. Näemme kohta, löytyykö Suomesta sellaisia, vai pelkkiä lusmuilijoita vain!"Parhaat lääkärit ovat itse koekaniineita. Näemme kohta, löytyykö Suomesta sellaisia, vai pelkkiä lusmuilijoita vain!"
- Välitin asian Hesarin toimitukseen saadakseni vähän potkua asiaan.
Vai laitetaanko haaste nettiin? Homesairaiden rääkkääminen on loppu!
”Ken vaivojansa vaikertaa,
On vaivojensa vanki,
Ei oikeutta maassa saa
Ken itse sit’ ei hanki.”
- Kaarlo Kramsu, 1887"Vai laitetaanko haaste nettiin? Homesairaiden rääkkääminen on loppu!"
- Umpikuolleiden paikka, ei onnistu. Vai mitä Vertti-Eetu ja Homeherkkä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453056- 502482
- 1082473
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382151Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2431745- 1011699
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4551675Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91594Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141552R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231359