sinua toissapäivänä, eilen ja tänään...sulla on ihanat silmät I :) voisin katsella niitä joku päivä vähän lähemmin...
Ajattelin
19
540
Vastaukset
- ....................
sinullakin oli kauniit silmät, ennenkuin niistä tuli vanhan elostelevan pukin silmät
- paha.
:D ai ai
- ....................
paha. kirjoitti:
:D ai ai
ai ai
ja niin tottakin vielä :D
- Jaahas,
kenelläs nyt niiiiin ihanat simmut on ?
- Paha silmä
sininen, vihreä vai ruskea?
- auzzz--
nehän on vihreät...ai ai!
- Viheriäsilmä
Ajattelen myös erästä erikoisen ruskeat silmät omistavaa miestä ihan joka päivä.....
- Lopeta jo!!!
Aha! Ässis taas vokottelemassa toiselta. Ehkä kerran elämässä etsisit ihan oman ja vapaan?
- ?????????
Lopeta jo!!! kirjoitti:
Aha! Ässis taas vokottelemassa toiselta. Ehkä kerran elämässä etsisit ihan oman ja vapaan?
Täh? Kirjoittaako siis tuo s.... ilman nimimerkkiäänkin? Miten ihmeessä se ehtii joka paikkaan..
- ruskeat silmät
niin minäkin sinua.
- ruskeat silmät
ruskeat silmät kirjoitti:
niin minäkin sinua.
kerpele kun nää menee tällein.
- Olen jo var.
Lopeta jo!!! kirjoitti:
Tiedoksesi: EN OLE Ässis!
- Viheriäsilmä
????????? kirjoitti:
Täh? Kirjoittaako siis tuo s.... ilman nimimerkkiäänkin? Miten ihmeessä se ehtii joka paikkaan..
ja sulle myös tiedoksesi: en ole s.... - olen huomannut moisen nikin, mut en viitsi edes avata hänen juttujaan; ei kiinnosta s....
- kun sulla on aikaa..
Ei muuta kun ottaan yhteyttä :) tiedät kuinka, niin saat nähdä ne lähemmin.
- Etkä saa!
Olet ilkeä, pahatapainen ja tyhmä. ! en koskaan halua sinua nähdä. ÄRRRÄRRRÄRRRÄRRRÄääRRrrrrrääääR
- juniota ajattelin
niin minäkin olen ajatellut hänen ihania silmiään jo monta, monta,monta,monta,monta aamua,päivää,iltaa ja yötä
niin ihania silmiään- juniota ajattelen
atkoa.....
hänen ihania sinisiä silmiään
- junioa ajatellen
ajattelen ihanaa katsettaan
uniini otan kunhan kohtapuoleen menen nukkumaan
pitkän ihanan halauksenkin otan mukaani - IIIIIIIIIIIII-->
Vihreäsilmäinen I...häntä olen minäkin ajatellut joka päivä...huokaus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015