Strap-onia

kerrankin

Loikoilemme sängyllä molemmat hieman raskaasti hengittäen äskeisen laukeamisen jäljiltä.
Pillustasi valuu hieman vielä spermaani, ja sitä talouspaperilla hieman pyyhkäiset.

Sitten toteatkin että: ”Nyt se sitten vaihtuikin osat, herraseni”.

Olen hieman pyörällä päästäni ensi alkuun, mutta siinä samassa silmäni saavat aivan uuden kirkkauden kun tajuan, että mitä tarkoitat.

Nousen sängyltä ja käyn vaatekaapista hakemassa sen mitä tähän osien vaihtumiseen tarvitaan.

Ojennan sen sinulle ja katselet sitä hieman mittailen, ja toteat: ”Tämähän on juuri passelin kokoinen sun peppuusi”.

Tiedän asian näin olevan koska olen sitä itsekseni aikaisemmin käyttänyt, mutta nyt sitä mulle antaisikin sitten ihan oikeasti nainen. Tämä on juuri sitä mitä olen odottanut.

Autan sinua laittamaan tämän sulle ojentamani strap-on:n vyötäisillesi ja saammekin sen laitettua.

Hieraiset sitä kädelläsi ja toteat: ”Kyllä vain, justiinsa sopivan kokoinen tämä on”.

Ojennan sulle vielä myös liukuvoide tuubin ja käyn sitten kiltisti sängyn reunalle eteesi nelinkontin.

Vilkaisen taakseni jossa seisotkin ja laitat aimo annoksen liukkaria sen strap-on:n tekokulliin. Otat liukkaria myös riittävästi käteesi ja alat sitä levittämään mun peppuaukolleni, painaen sitä myös sisääni.

”Laitetaas tätä nyt sit kunnolla, että menee tää kulli helposti sisääsi. Enhän halua sua kuitenkaan satuttaa” toteat.

Sitten asetutkin paremmin taakseni ja asettelet sen tekokullin reiälleni. Pikku hiljaa alat sitä sisääni työntämään, suustani pääsee vaimea äännähdys, kun tunnen miten se liukuu sulkijalihakseni taakse.
Työnnät sen miltei kokonaan sisälleni ja jäät hetkeksi siihen odottamaan, antaen mun siihe hieman totuttautua.

Sitten vedätkin sitä hieman ulos, ja painat takaisin. Alat kiihdyttämään panemisesi tahtia ja mun ääntelyni hieman ehkäpä voimistuu.

Kuuntelet sitä vähän aikaa, mutta sitten toteat että: ”Eihän tästä mitään tule, kun sä et ole hiljaa. Taidat kylläkin nauttia tästä aikaslailla?”

”Niin nautin” totean.

Vetäydyt pepustani ja kurottaudut ottamaan kassistasi kumisen suupallon ja sanot että: ”Otappas tämä nyt sitten suuhusi niin olet ainakin hieman hiljempaa.”

Kiltisti avaan suuni ja otan asettelemasi suupallon suuhuni. Asettelet sen vielä paremmin paikoilleen.

”Koitetaas nyt sitten uudestaan” toteat.

En voi sanoa mitään, nyökkään vain.

Asettelet tekokullin uudemman kerran aukolleni ja painatkin sen sitten sisääni.

”Nythän tämä sitten lähteekin sujumaan” toteat ja alat lisäämään työntöjesi tahtia.

Otat lantiostani kiinni ja panetkin minua jo suhteellisen reippaasti.

Liukkarin aiheuttama litinä aukostani on huoneessa kuuluva ainoa ääni.

Kurottaudut toisella kädelläsi ottamaan kalustani kiinni ja toteat: ”Tämähän alkaa oleen jo aikas kovana.”

Käännyn katsomaan taakseni ja katsomme suoraan toisiamme silmiin.

Siinä samassa tunnenkin miten tämä panemisesi saa aikaiseksi sen että siemeneni lähtevätkin liikenteeseen ja laukean todella voimakkaasti allamme olevalle lakanalle.

Teet vielä muutaman työnnön, kunnes sitten vedät tekokullin pepustani, joka sen luovuttaessaan päästää irstaan maiskahtavan äänen.

Kurottaudut ottamaan myös suupalloni pois ja suutelemme todella himokkaasti.

”Kiitoksia tästä ihanasta kokemuksesta.” totean ja tiedän ettei se ollut viimeinen kerta kun sun pantavaksesi antaudun…

11

10886

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimon mielestä perv

      kunpa munkin vaimo yllättäisi minut noin.

    • sperma reikä

      Aivan mahtava tarina kunpa itsekkin saisi kokea vastaavaa. Olis ihana kokee vaik sillei et olis kolmestaa yx nainen ja kaks miestä ja kaikki panis toisiaa kovilla kulleilla ja isoilla dildoilla nii että peppu litisis kunnolla ja oma reikä olis täynnä kuumaa spermaa mikä valuis sieltä hiljaa ulos ja mies ja nainen nuolis sen reiänympäriltä pois samalla runkaten kulliani mikä laukeaisi heidän kasvoille.

    • ukkomies

      tosiaan kunpa minunkin vaimo yllättäisi noin,olen ehdottannut osien vaihtoa ,mut ei oo lämmennyt

      • asustettu astuttu

        Meillä vaimo pukee minut ensin tytöksi ja sitten nai oikein kunnolla straponilla. Uiiijuij kun tekee hyvää


      • Make50
        asustettu astuttu kirjoitti:

        Meillä vaimo pukee minut ensin tytöksi ja sitten nai oikein kunnolla straponilla. Uiiijuij kun tekee hyvää

        Todella herkullinen tarina saisipa itsekin joskus vaimolta.


      • Anonyymi
        asustettu astuttu kirjoitti:

        Meillä vaimo pukee minut ensin tytöksi ja sitten nai oikein kunnolla straponilla. Uiiijuij kun tekee hyvää

        Buaahaa mikä hupiukko Buaahaa


    • Tyttönen

      Olen saanut, saispa oikeeta kullia joskus minä tyttönä !

      • Anonyymi

        Piere ikeniis urpo


    • Anonyymi

      Tyttöystävälläni on lesbo suhde kahteen kaveriinsa. Hyväksyn sen. Noiden kolmen suhde oli olemassa jo ennen minua.
      Suostuin leikkiin. Olisin sidottu, silmät ja korvat peitettymä. Panisivat minua kaksipäisellä dildolla. Toinen pää olisi tytön sisällä ja toinen työntyisi peppuuni. Sauva olisi sidotu naiseen kuin oikea penis konsanaan. Minun pitäisi sitten arvata kuka panee. Jos arvaan oikein nussiva tyttö putoaisi pelistä. Jos arvaan väärin tytöt vaihtaisivat paikkaa ja panisivat uudestaa.
      En arvannut oikein. Vasta neljännellä panolla tajusin jotain. Siinä kimitin selälläni. Tyttöystävä irroitti silmalaput ja kyseli olinko vihanen. Lupasin olla olematta. Irroitti sitten kädet. Ei ne tytöt olleet mua panneet. Niillä oli kolme homoa jotka mua oli nussineet.

      • Anonyymi

        Ja sulla oli vaan spede niuvanniemestä buaahaa


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe