Kaksospojille nimet???

nimitiedoton

Odotan kaksospoikia ja pitäisi ruveta nimiä miettimään.

En pidä tavallisista matti ja maija nimistä, olisi myös kiva että etunimet olisivat nelikirjaimisia, mutta eivät liian samanlaisia (Tino ja Toni). Jotain samankaltaisuutta saisi kuitenkin olla.

Pidän nimistä Emil ja Milo, eivät kuitenkaan sovi mielestäni yhtään yhteen, mutta en keksi niille mitään muita sopivia nimipareja.

Ehdotuksia!!!

Myös muita nimiä saa heitellä ja niihin sopivia toisia nimiä myös.

Älkää ehdottako nimeä Alex, se on esikoisemme nimi.

Kiitos jo etukäteen!

12

4980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti

      Alexin pikkuveljille nimiehdotuksia:

      Emil ja Isak
      Emil ja Joel
      Milo ja Nemo
      Miro ja Rene
      Jose ja Luka
      Niko ja Milo
      Reko ja Lari

      Patrik ja Niklas
      Oliver ja Evert
      Stefan ja Oscar

    • jenna.

      tässä vielä muutama nimiehdotus Alexin veljille:)

      August ja Eliel
      Aaro ja Miro
      Jimi ja Jero
      Mino ja Luka
      Jali ja Jaro
      Adam ja Amos

    • Emil on ihana nimi! Milosta taas en kovinkaan pidä... Oma ehdotukseni kaksospoikien nimiksi olisi ehdottomasti Emil & Noel. Aivan ihana nimipari; sopivasti samanlaiset mutta myös sopivasti erilaiset :)

    • sibyllavon

      Vaikkapa Erik ja Olof, Elis ja Isak, Joel ja Paul, Milo ja Tino, Emil ja Ivar

    • ...

      Annan ääneni nimiparille Emil ja Joel. Tässä Emiln veljelle lisää ehdotuksia näistä tykkään eniten Nils, Leif, Karl ja Hans...

      Ivar
      Hans
      Lars
      Mark
      Liam
      Noel
      Olav
      Erik
      Oleg
      Isak
      Aron
      Neil
      Rolf
      Bert
      Klas
      Mats
      Paul
      Grim
      John
      Jean
      Karl
      Kent
      Leif
      Leon
      Nick
      Nils
      Rick
      Ralf
      Theo

    • ????

      Hugo ja Miko

      Jan ja Leo

      Eemi ja Aale

      Eemil ja William (Liam)

      Emil ja Aron

      Klaus ja Leon

      Frans ja Aatos

    • näin meillä:D

      Tuukka ja Miikka

    • äititäti

      Emil on nätti nimi, mutta Milosta en pidä. Milo on uusia nimiä, Emil taas vanha nimi.
      Joten ehdotan: Emil ja Arne, Emil ja Frans, Emil ja Jan, Emil ja Juho, Emil ja Aapo, Emil ja Vili, Turo ja Roni, Riku ja Jori, Eeli ja Manu. Eniten pidän nimiparista Leevi ja Veeti.

    • -ada-

      Miksei Milo ja Emil sopisi, ihan kivat nimet!

      Alex, Aaron ja Arttu

      Alex, Aatos ja Armas

      Emil ja Eino
      Emil ja Elias
      Emil ja Eliel
      Emil ja Edvard
      Emil ja Edgar

      Emil ja Iiro
      Emil ja Ilari
      Emil ja Joel
      Emil ja Joona
      Emil ja Leo
      Emil ja Oskar
      Emil ja Samuel
      Emil ja Taneli

      Eelis ja Tuomas
      Eino ja Ilpo
      Matias ja Topias
      Joel ja Jason
      Max ja Niklas

    • ´´´´

      Eemil ja Mikel

    • ...

      Milo & Dani
      Ebbe & Emil
      Peik & Knut
      Raul & Noah

    • vaijoling

      myöhässä oon, mutta omasta mielestä emil & noel on ihana pari 😍 tykkään myös milo & max

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe