Odotan kaksospoikia ja pitäisi ruveta nimiä miettimään.
En pidä tavallisista matti ja maija nimistä, olisi myös kiva että etunimet olisivat nelikirjaimisia, mutta eivät liian samanlaisia (Tino ja Toni). Jotain samankaltaisuutta saisi kuitenkin olla.
Pidän nimistä Emil ja Milo, eivät kuitenkaan sovi mielestäni yhtään yhteen, mutta en keksi niille mitään muita sopivia nimipareja.
Ehdotuksia!!!
Myös muita nimiä saa heitellä ja niihin sopivia toisia nimiä myös.
Älkää ehdottako nimeä Alex, se on esikoisemme nimi.
Kiitos jo etukäteen!
Kaksospojille nimet???
12
4980
Vastaukset
- Täti
Alexin pikkuveljille nimiehdotuksia:
Emil ja Isak
Emil ja Joel
Milo ja Nemo
Miro ja Rene
Jose ja Luka
Niko ja Milo
Reko ja Lari
Patrik ja Niklas
Oliver ja Evert
Stefan ja Oscar - jenna.
tässä vielä muutama nimiehdotus Alexin veljille:)
August ja Eliel
Aaro ja Miro
Jimi ja Jero
Mino ja Luka
Jali ja Jaro
Adam ja Amos Emil on ihana nimi! Milosta taas en kovinkaan pidä... Oma ehdotukseni kaksospoikien nimiksi olisi ehdottomasti Emil & Noel. Aivan ihana nimipari; sopivasti samanlaiset mutta myös sopivasti erilaiset :)
- sibyllavon
Vaikkapa Erik ja Olof, Elis ja Isak, Joel ja Paul, Milo ja Tino, Emil ja Ivar
- ...
Annan ääneni nimiparille Emil ja Joel. Tässä Emiln veljelle lisää ehdotuksia näistä tykkään eniten Nils, Leif, Karl ja Hans...
Ivar
Hans
Lars
Mark
Liam
Noel
Olav
Erik
Oleg
Isak
Aron
Neil
Rolf
Bert
Klas
Mats
Paul
Grim
John
Jean
Karl
Kent
Leif
Leon
Nick
Nils
Rick
Ralf
Theo - ????
Hugo ja Miko
Jan ja Leo
Eemi ja Aale
Eemil ja William (Liam)
Emil ja Aron
Klaus ja Leon
Frans ja Aatos - näin meillä:D
Tuukka ja Miikka
- äititäti
Emil on nätti nimi, mutta Milosta en pidä. Milo on uusia nimiä, Emil taas vanha nimi.
Joten ehdotan: Emil ja Arne, Emil ja Frans, Emil ja Jan, Emil ja Juho, Emil ja Aapo, Emil ja Vili, Turo ja Roni, Riku ja Jori, Eeli ja Manu. Eniten pidän nimiparista Leevi ja Veeti. - -ada-
Miksei Milo ja Emil sopisi, ihan kivat nimet!
Alex, Aaron ja Arttu
Alex, Aatos ja Armas
Emil ja Eino
Emil ja Elias
Emil ja Eliel
Emil ja Edvard
Emil ja Edgar
Emil ja Iiro
Emil ja Ilari
Emil ja Joel
Emil ja Joona
Emil ja Leo
Emil ja Oskar
Emil ja Samuel
Emil ja Taneli
Eelis ja Tuomas
Eino ja Ilpo
Matias ja Topias
Joel ja Jason
Max ja Niklas - ´´´´
Eemil ja Mikel
- ...
Milo & Dani
Ebbe & Emil
Peik & Knut
Raul & Noah - vaijoling
myöhässä oon, mutta omasta mielestä emil & noel on ihana pari 😍 tykkään myös milo & max
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402