Niagaran putokset

KristaMM

Haluaisin nähdä Niagaran putoukset. Minne pitäisi lentää/matkustaa siis?? Kellään kokemuksia?

5

1241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niagaran putoukset

      Nähdäksesi Niagaran putoukset ehdotan seuraavaa: ostat lentoliput Torontoon, josta jatkat joko suoraan tai yhden tai pari yötä nukuttuasi bussilla/shuttlella (noin 1,5 tuntia) Niagaran putouksille. Ne sijaitsevat USA:n ja Kanadan rajalla. Näköalat putouksille on kuitenkin huomattavasti paremmat Kanadan puolelta; samoin Kanadan puolella on paljon enemmän tapahtumia, ostettavaa yms. Otat hotellin mahdollisimman läheltä putouksia ja ihailet ikkunasta niitä. Mahdollisuuksia tutustua putouksiin on paljon; niiden alle voi mm. kävellä. Voit käydä myös ostoksilla USA:n puolella helposti: kävelet vain rotkon ylittävän sillan yli ja saavut Yhdysvaltoihin. Luonnollisesti siellä on maahantulo-/passitarkastus, kuten myös Kanadan puolella palatessasi takaisin hotellille. Älä siis unohda passia minnekään. USA:n puolelle saavuttuasi otat bussin tai taksin ja menet ostoksille läheiselle Fashion Outlets of Niagara Falls -ostarille. USA:n puolelle riittää yksi päiväretki; Kanadan puolella menee pari päivää kepeästi. Sitten voit palata vaikka Torontoon, jossa menee myös pari päivää mukavasti.

    • pihi budjetti
    • kummeli0

      Käväisin pari päivää sitten pikaisesti Torontosta Niagaran putouksilla. Pari kommenttia:

      1. Varasin netistä bussiliput. Coach Canada. Olin Toronton bussiasemalla n. 20 minuuttia ennen virallista klo 19.30 lähtöä. Pysäkillä lastattiin silloin kaksikerroksista bussia ja jonoa oli n. 100 metriä. Etukyltistä päätellen menossa Montrealiin, elikkä tuskin tämä sitten on se Niagara Fallsin bussi? - mutta ei ketään jolta kysyä neuvoa, sillä jonottavat olivat yhtä ymmällään ja ainoat virkailijat kommunikoivat vain jonon alkupään kanssa. Menin sitten kumminkin jonon jatkoksi. Bussi täyttyi ja lähti n. 19.40. Noin 10 minuutin odottelun jälkeen paikalle tuli toinen, yksikerroksinen bussi, ja siinä myös luki Niagara Falls. Puolen tunnin jonotteluni vuoksi mahduin tähän bussiin istumaan, lisäksi sinne otettiin seisomaan porukkaa niin paljon kuin käytävälle mahtui (mahtaako olla laillistakaan?). Bussin lähtiessä klo 20.00 jäi pysäkille vielä seisomaan melkoinen lauma ihmisiä. Matkustaja vieressä kommentoi, että tämä bussifirma tekee tätä...

      2. Niagara Falls (Kanadan puolella, USAn puolella en käynyt) muistuttaa itse asiassa aika lailla Las Vegasia: putousten liepeillä on Stripin tapaan joukko pilvenpiirtäjähotelleja kuin myös suuria kasinoita, huvittelupaikkoja, maailmanpyörä, jne. Varsinainen downtown on kauempana, bussiaseman liepeillä. Saapuessani myöhään illalla kävelin vähän matkaa, mutta otin sitten suosiolla taksin. Itse putouksia voi kannattaa vilkaista myös yöllä, jolloin ne on värivalaistu. Ja ne kasinothan ovat sitten varmaan auki yötä myöten...

      • Hockey Urkki man

        Eikö niagaran putouksia kannata ollenkaan ihailla Buffalon puolelta ? Onko suosituksia ?


      • Hockey Urkki man kirjoitti:

        Eikö niagaran putouksia kannata ollenkaan ihailla Buffalon puolelta ? Onko suosituksia ?

        Ei American puolelta nae mitaan. Canadian Horshoe putous on isompi kuin melkein vieressa oleva American putous. Buffalo ei ole edes lahella rajaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe