että näin

seksisukka

Harrastatteko miehet seksiä sukat jalassa?
kavereitten kanssa puhuttiin.. moni on sitä mieltä että sukat on turha ottaa pois koska se vie aikaa.

13

682

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isomunanen pastori

      yleensä sukat jalassa. se vain riippuu tilanteesta...

    • isomunanen pastori

      TÄMÄ ON KYLLÄ ITSELLÄKIN JOSKUS KÄYNYT MIELESSÄ!

    • otan sukat aina pois, en tiedä miksi

    • asdffds

      Hyi helvetti. Aina pois ilman muuta.

    • Herr Lederhose

      Otan sukat pois, koska jalkapohjien ja varpaiden hyväily tuntuu paremmalta ilman :D

      • Erämiesporukka

        Otatteko myös repun selästä ja sukset jalasta ennen kuin kaadatte mamman?


      • sotaveteraani
        Erämiesporukka kirjoitti:

        Otatteko myös repun selästä ja sukset jalasta ennen kuin kaadatte mamman?

        Ei oteta.


      • Naima Aslak
        Erämiesporukka kirjoitti:

        Otatteko myös repun selästä ja sukset jalasta ennen kuin kaadatte mamman?

        Juu, ei niitä sukshia yhen kesän tai parin naesen takia pois otetha. Reppu otethaan, kun viinapullo on siellä.


    • Furry Trans Am

      No en varmaan ota!!! Say upit on niin seksyt kaikkien poikaystävieni mielestä. Eikä tarvi ajella säärikarvojakaan!!!

    • nametz

      En kiinnitä asiaan yleensä hirveesti huomiota, eli saattavat jäädäkin jalkaan. Silloin ku kerrankin saa, niin on niin kiire, että vedän vaan äkkiä ne kledjut pois, jotka olis muuten tiellä. Sukathan nyt ei varsinaisesti ole tiellä.

      Mutta sen olen huomannut, että leidejä se tuntuu häiritsevän, että _mulla_ on ne sukat jalassa ja tietenkin ei ne itekään sukkia silloin pidä. Silloin ku mä riisun jonkun tytön, ni usein en ota niitten sukkia pois...mut melkein aina ne sitten vetää ne ite pois :)

    • Nassutteli

      Harrastan ja en. Ehkä yleisemmin kyllä. Ei hiirveesti väliä onko itellä sukat jalas tai ei. Luulisin että Vaimollekin aika yhdentekevää.

      Mut jostain syystä tykkään jos Vaimolla on naidessa sukat jalassa...

    • Kumivoittaakebabin

      Kyllä ite vetäisin kondomit jalkaan ja söisin pizzaa jos naista saisin.

    • manlover95

      Yleensä en sillä miesystävälläni Jessellä (nimi muutettu) on erittäin karvaiset sääret joten haluan pitää molemmilla sukat jalassa. Erittäin hieno keskustelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      181
      4157
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2656
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2195
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1910
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      109
      1391
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe