että näin

seksisukka

Harrastatteko miehet seksiä sukat jalassa?
kavereitten kanssa puhuttiin.. moni on sitä mieltä että sukat on turha ottaa pois koska se vie aikaa.

13

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isomunanen pastori

yleensä sukat jalassa. se vain riippuu tilanteesta...

• isomunanen pastori

TÄMÄ ON KYLLÄ ITSELLÄKIN JOSKUS KÄYNYT MIELESSÄ!

• otan sukat aina pois, en tiedä miksi

• asdffds

Hyi helvetti. Aina pois ilman muuta.

• Herr Lederhose

Otan sukat pois, koska jalkapohjien ja varpaiden hyväily tuntuu paremmalta ilman :D

• Erämiesporukka

Otatteko myös repun selästä ja sukset jalasta ennen kuin kaadatte mamman?

• sotaveteraani
        Erämiesporukka kirjoitti:

Ei oteta.

• Naima Aslak
        Erämiesporukka kirjoitti:

Juu, ei niitä sukshia yhen kesän tai parin naesen takia pois otetha. Reppu otethaan, kun viinapullo on siellä.

• Furry Trans Am

No en varmaan ota!!! Say upit on niin seksyt kaikkien poikaystävieni mielestä. Eikä tarvi ajella säärikarvojakaan!!!

• nametz

En kiinnitä asiaan yleensä hirveesti huomiota, eli saattavat jäädäkin jalkaan. Silloin ku kerrankin saa, niin on niin kiire, että vedän vaan äkkiä ne kledjut pois, jotka olis muuten tiellä. Sukathan nyt ei varsinaisesti ole tiellä.

Mutta sen olen huomannut, että leidejä se tuntuu häiritsevän, että _mulla_ on ne sukat jalassa ja tietenkin ei ne itekään sukkia silloin pidä. Silloin ku mä riisun jonkun tytön, ni usein en ota niitten sukkia pois...mut melkein aina ne sitten vetää ne ite pois :)

• Nassutteli

Harrastan ja en. Ehkä yleisemmin kyllä. Ei hiirveesti väliä onko itellä sukat jalas tai ei. Luulisin että Vaimollekin aika yhdentekevää.

Mut jostain syystä tykkään jos Vaimolla on naidessa sukat jalassa...

• Kumivoittaakebabin

Kyllä ite vetäisin kondomit jalkaan ja söisin pizzaa jos naista saisin.

• manlover95

Yleensä en sillä miesystävälläni Jessellä (nimi muutettu) on erittäin karvaiset sääret joten haluan pitää molemmilla sukat jalassa. Erittäin hieno keskustelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3363
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2172
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe