Olen ollut opintovapaalla vanhalta työpaikaltani ja koska kesän ajalla töitä on ko. paikassa tarjolla vain vähän, hain palkatonta virkavapaata vielä kesä- ja heinäkuuksi. Opintovapaa päättyy toukokouun lopussa.
Olen valmistumassa uuteen ammattiin (opinnot on suoritettu, mutta todistuksen saamisessa saattaa mennä vielä n. 2 viikkoa) ja totta ihmeessä haluaisin työllistyä nimenomaan tähän uuteen ammattiini. Olen laittanut myös useita työhakemuksia uuden koulutuksen mukaisiin töihin.
Jos siis irtisanoudun vanhalta työpaikaltani ja olisin kesän ajan oikeasti työttämänä ja toisin sanoen voisin käydä ilmoittautumassa työttömäksi TE-keskuksessa, kuinka todennäköistä on, että työvoimapoliittisessa lausunnossa työttömyyteni katsotaan johtuvan omasta syystäni ja saan pitkän karenssin?
valmistuminen uuteen ammattiin ja kesän aikainen työttömyys
ahdistunut
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917455- 373967
- 453510
- 2352793
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402652- 432465
- 1322391
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292279Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202218- 451962