Äkkilähdöllä etelään

Bulgariaan

Oon ajatellut ottaa äkkilähdön ehkäpä juhannusviikolla jonnekkin etelään, lähinnä tällä hetkellä houkuttaisi Bulgaria Kultahietikko, Sunny beach, tai Rodos. Lähden yksin jos ei seuraa löydy, mutta mukavinta olis tietenkin kun löytyis samanhenkistä seuraa auringonpalvontaan, shoppailemaan ja bilettämään :). Oon 25v mukava ja huumorintajuinen nuori nainen, jonka pipo ei turhia kiristä. Laita viestiä / mailiosoitetta alle, jos tällainen reissu ois sullakin suunnitteilla!

6

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MajKarma11

Hei! Minulla on heräillyt matkakuumetta ja vain matkaseuran puute estää nyt matkustamisen.Ei viitsisi ihan ilman minkäänlaista juttuseuraa lähteä reissuun. Olen parisuhteessa elävä vähän yli 30v mies, mutta valitettavasti työt ja lomat eivät kohtaa kenenkään tutun kanssa kesällä. Minua kiinnostaisi Rodos juhannuksen aikoihin (olen siellä 2xkäynyt) ja etsisin lomalla auringonpalvonta, shoppailu ja ruokailuseuraa.. katotaan sitten kuinka paljon sitä jaksaa yhdessä kulkea.. laittakaahan viestiä mikäli kiinnostaa seura: [email protected]

• kirsta

Heippa! 23v avoin ja seikkailunhaluinen heteronainen matkaseuraa vailla täälläkin, hillitön hinku aurinkoa palvomaan ja shoppailemaan! :) Alustavasti olen kaavaillut äkkilähtöä nyt ensi viikolle (vk 22) tai sitä seuraavalle (vk 23), mutta juhannusviikko sopisi ihan yhtä hyvin! Kesäkuussa ainoa ajankohta jolloin Suomessa täytyy olla on la 18. päivä. Kohteella ei niin suurta merkitystä, kunhan lämpöä piisais :) Mikäli seura nappaa niin mailia tulemaan: [email protected]

• rocka_bella

moikka itselläni samanlaisia suunnitelmia kesälomalle, matkaseura vaan uupuu. olen 26 vuotias nainen. laita viesti niin jutellaan lisää. [email protected]

• MajKarma11

Jokos löysitte matkan/matkaseuraa? Täällä vielä mietitään matkaa.. heti juhannuksena ois paras vaihtoehto.

• matkalle.com

Hei. Olen kanssa pohtinut reissua kesäkuussa ja juhannusviikko olisi aika passeli. Olen 29v sinkkumies ja Kreikka tosin on nähty monestakin suunnasta, mutta jotenkins e aina vetää. Haen tosiaan matkaseuraa, ettei tarvitsisi yksin vaeltaa paikasta toiseen. Pidän liikkumisesta ja pyrin aina keksimään muutakin aktiviteettiä kuin biitsillä löhäminen, tokin sekin on välillä kivaa. Seuraksi kelpaa iloinen ja mukava joukko. Tarjolla on mukavaa ja rehellistä matkaseuraa. Kreikka on tuttu paikka, mutta paljon on näkemättä. Laittakaa viestiä suunnitelmista [email protected] Jos kelpuutatte reissuun mukaan.

• Vaillamatkaseuraa

Täällä olis kanssa matkaseuraa vaille 29v tytteli. Juhannusviikon maanantaina olis tarkoitus lähteä Kyprokselle. Ihan löhöily/bile reissu olis tiedossa.
      Sukupuolella ei väliä kunhan seura on rentoa :)
      Yhteyttä voi ottaa s- postiin, [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe