Oon ajatellut ottaa äkkilähdön ehkäpä juhannusviikolla jonnekkin etelään, lähinnä tällä hetkellä houkuttaisi Bulgaria Kultahietikko, Sunny beach, tai Rodos. Lähden yksin jos ei seuraa löydy, mutta mukavinta olis tietenkin kun löytyis samanhenkistä seuraa auringonpalvontaan, shoppailemaan ja bilettämään :). Oon 25v mukava ja huumorintajuinen nuori nainen, jonka pipo ei turhia kiristä. Laita viestiä / mailiosoitetta alle, jos tällainen reissu ois sullakin suunnitteilla!
Äkkilähdöllä etelään
6
281
Vastaukset
- MajKarma11
Hei! Minulla on heräillyt matkakuumetta ja vain matkaseuran puute estää nyt matkustamisen.Ei viitsisi ihan ilman minkäänlaista juttuseuraa lähteä reissuun. Olen parisuhteessa elävä vähän yli 30v mies, mutta valitettavasti työt ja lomat eivät kohtaa kenenkään tutun kanssa kesällä. Minua kiinnostaisi Rodos juhannuksen aikoihin (olen siellä 2xkäynyt) ja etsisin lomalla auringonpalvonta, shoppailu ja ruokailuseuraa.. katotaan sitten kuinka paljon sitä jaksaa yhdessä kulkea.. laittakaahan viestiä mikäli kiinnostaa seura: [email protected]
- kirsta
Heippa! 23v avoin ja seikkailunhaluinen heteronainen matkaseuraa vailla täälläkin, hillitön hinku aurinkoa palvomaan ja shoppailemaan! :) Alustavasti olen kaavaillut äkkilähtöä nyt ensi viikolle (vk 22) tai sitä seuraavalle (vk 23), mutta juhannusviikko sopisi ihan yhtä hyvin! Kesäkuussa ainoa ajankohta jolloin Suomessa täytyy olla on la 18. päivä. Kohteella ei niin suurta merkitystä, kunhan lämpöä piisais :) Mikäli seura nappaa niin mailia tulemaan: [email protected]
- rocka_bella
moikka itselläni samanlaisia suunnitelmia kesälomalle, matkaseura vaan uupuu. olen 26 vuotias nainen. laita viesti niin jutellaan lisää. [email protected]
- MajKarma11
Jokos löysitte matkan/matkaseuraa? Täällä vielä mietitään matkaa.. heti juhannuksena ois paras vaihtoehto.
- matkalle.com
Hei. Olen kanssa pohtinut reissua kesäkuussa ja juhannusviikko olisi aika passeli. Olen 29v sinkkumies ja Kreikka tosin on nähty monestakin suunnasta, mutta jotenkins e aina vetää. Haen tosiaan matkaseuraa, ettei tarvitsisi yksin vaeltaa paikasta toiseen. Pidän liikkumisesta ja pyrin aina keksimään muutakin aktiviteettiä kuin biitsillä löhäminen, tokin sekin on välillä kivaa. Seuraksi kelpaa iloinen ja mukava joukko. Tarjolla on mukavaa ja rehellistä matkaseuraa. Kreikka on tuttu paikka, mutta paljon on näkemättä. Laittakaa viestiä suunnitelmista [email protected] Jos kelpuutatte reissuun mukaan.
- Vaillamatkaseuraa
Täällä olis kanssa matkaseuraa vaille 29v tytteli. Juhannusviikon maanantaina olis tarkoitus lähteä Kyprokselle. Ihan löhöily/bile reissu olis tiedossa.
Sukupuolella ei väliä kunhan seura on rentoa :)
Yhteyttä voi ottaa s- postiin, [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756