Se ei mee pois

-5

MIten sä voit olla mun mielessä edelleen? Vaikka tiedän, ettet halua enää mitään ja siitä on niin kauankin jo. Lumi oli maassa vielä, kun viimeks sain koskettaa sua.

21

486

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Kyllä mä haluan ja sulla on numeroni....kai edelleen.

• sama täälää

Ka, sitä rakkavuuttahan se!
      Sä oot tunteellinen ihminen, pidä toi, se on ihan oikein, niin pitää ollakin, vaikka jotkut on eri mieltä.
      Kun asian kunnolla ajattelee ja kävi lopulta kuinka vaan, niin huomaa et kannatti miettiä ensin..

• -5

Jos oot se, ketä oon ajatellut, niin en mä viiti enää soittaa tai laittaa viestiä, kun vastaus oli viimeksi sitä mitä oli... Sullakin ollu mun numero. Tai kyllä sä mut tavotat netinkin kautta. (niin ja tää menee miehelle)

• yksin..

Kumpi laittoi viimeisen viestin ja milloin?

• ....................

missä se oli kun viimeksi sitten koskettiin....siis silloin kun lumi oli vielä maassa?

• -5

eteisessä

• ....................

Hmm. ja missä on nähty sen jälkeen? Vai ollaanko?

• -5

Ollaan nähty muutaman kerran joo. Viimeks näin sut n. viikko sitten kadulla, mutta en tiedä näitkö sä mua.

• ...................

Minä en nähnyt ainakaan ketään tutun näköistä ihmistä.
      Jos sulla on ikävä niin miksi et soita tai laita tekstaria?

• -5

Sen takia, mitä vastasit viimeks. Voisitko sä ottaa yhteyttä muhun?

• ....................

Toivotin sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteesi. Ja tuo oli ihan vilpittömästi koska ajattelin että haluat tuota.

• Haluan sut
        .................... kirjoitti:

Toivotin sinulle kaikkea hyvää tulevaisuuteesi. Ja tuo oli ihan vilpittömästi koska ajattelin että haluat tuota.

osaksi mun tulevaisuutta. Se tulevaisuus alkaa jo olla nykyisyyttä......

• -5

No parempi sekin, kun ei vastausta lainkaan. Missäs sä muistat nähneesi minut viimeksi?

• väliinvetäjä

autossas

• -5

Ja vaikka toivotit mulle kaikkea hyvää jatkossa, niin silti edelleen mietin, millaista olis kuulua sun elämään...en tiedä uskallanko toivoa... Ja vois toi väliin kommentoitu autossas:kin pitää paikkaansa, oonhan mä tuolla ajellut.

• väliinvetäjä

ihan selvennyksenä ett "allekirjoittanut" on "kommentoinut" tähän ketjuun ainoastaan tällä nimimerkillä. Tosiaan mä näin hänet(n) viimeks kun ajeli kärryllään . . . . ja lumi oli maassa silloinkin ;) Toi sun(-5) kirjoittama sopis hänen lausumaks, tuollaista "viestiä" sieltäpäin on aikaajoin tullut. Epäilys vaan mulla on; oliskohan hyväks kumpaisellekaan tavata?

• Miksi ei

olisi?

• -5

"väliinvetäjä" et ole se, ketä kaipailen. Sori. Mutta ........................ saattais ollakin... Niin ja onkos "Haluan sut" joku eri vastaaja? Jos ...................... vielä luet tätä, niin montako kirjainta nimessäsi? Tai millä kirjaimella alkaa? Omassa nimessäni 5.

• väliinvetäjä

"-5" , tarkoitus oli tekstin kautta antaa ymmärtää että en olettanutkaan sun olevan "hän" (itseasiassa nimimerkinkin tarkoitus oli just toi "muiden keskusteluun välistä hypännyt ;) . Mun "keississä" tää on ihan musta kiinni jos haluaisin "hänelle" vastata tai "tarjottuun tarttua", vaan kun en halua.

• -5

^Joo, niin arvelinkin aiemmasta, mutta ton 00:01 vastauksen perusteella aattelin kuitenki kommentoida.

• väliinvetäjä

ok, ymmärretty, ehkä toi; kun läheltä liippaa, tekee sen ett haluaa "kommentoida" ;) , vaik ei itseään koskekkaan. Vaikka laitoin tuon, omaan keissiin liittyen ; " tää on ihan musta kii" , ja mikä edelleen pitää, niin eihän nämä mukavia ole, ei hänelle, eikä mulle. Mut näillä mennään ;) Sulle toivon ett oma juttus selviää parhain päin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe