Mulla on niin ikävä, mies, niitä sun syksyisiä ruskean nappisilmäisiä katseitasi! Sääli, etten osannut vastaanottaa niitä silloin oikein :/
Tyhmä
15
278
Vastaukset
- minnehän suuntaan
viestisi menee?
- nainen täällä
Hgissä niitä katselin.
- pohjoinen, itä...
nainen täällä kirjoitti:
Hgissä niitä katselin.
Mihinpäin Helsingissä?
- nainen täällä
pohjoinen, itä... kirjoitti:
Mihinpäin Helsingissä?
00700-alue.
- Milloin..
Viime vuonna?
- nainen täällä
Viime vuonna.
- Milloin..
nainen täällä kirjoitti:
Viime vuonna.
Oletteko tuntenut tämän miehen kauankin?
- nainen täällä
Milloin.. kirjoitti:
Enhän mä tunne häntä. Olen kyllä nähnyt häntä silloin tällöin jo paljon aiemminkin, mutta vasta syksyllä iski kunnolla tajuntaan.
- toinen nainen
Milloin.. kirjoitti:
vuodesta 2006... syksyisiä = syksyllä syntynyt hän
- mitä?
Työkavereita?
- nainen täällä
Ei olla työkavereita.
- nainen täällä
Ei olla työkavereita.
- mitä?
nainen täällä kirjoitti:
Ei olla työkavereita.
Mutta olitte aikaisemmin työkavereita?
- nainen täällä
mitä? kirjoitti:
Mutta olitte aikaisemmin työkavereita?
Ei ole oltu.
- nainen täällä
Jos sattuisit olemaan täällä, niin kysyn, että otettaisko revanssi? Jos mä nyt osaisin suhtautua niihin vähän aikuisemmin.. :) Vai onkohan tosiaan jo liian myöhäistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691