ja joku kehuu,että lähtiskö sinne vai tänne rahoineen
Voisinhan minäkin lähteä omishoitaja kiitämään,vaikka hevonkuuseen,jos sinne sais lentolippuja ja yhdenpäivänikeet saisin heitettyä toisen harteille.
Stop saanhan ne,kun vien muistisairaan vahainkodin dementiaosastolle,jossa hän sekoaa täysin.Näin yksinkertaista se on saitilla,mutta kotioloissa sen olomuoto muuttuukin.Se yhteiskunnanhoitokoti on kunnan kallein hoitomuoto köyhälle pienituloiselle eläkeläiselle,näin sen näkee Ama
Tili lähes miinuksella,
15
62
Vastaukset
- myös hoitaja
Kuka muuttaa etelään, joku remontoi taloaan. Ei pidä kadehtia niitäkään kun itsellä on rantasaunat ja läänit.
Parin päivän hoito kunnallisessa ei ketään lopullisesti haittaa, saapi hoitaja levätä.Ei voi olla totta,että velkarahalla mieheni 83.v ja minun 72v. kahdenhehtaarin rantatila remontoitu lämpövuoriremppa voi tuottaa tuskaa ja jopa kateutta hallelujaa
Rantasauna on ja mitäs siitä.Avauksessa kerroin,etten voi miestäni viedä muistisairaidenosastolle,koska mieheni sekoaa täysin.
Olisi hyväksyttävää,jos ennen kommentointia,edes avaus luettais,ei vain kuka sen on etteriin lähettänyt Ama
- hoitajavaihoidettava
Taaspa osut asian ytimeen. Voisipa omaishoitaja olla edes hetken huoleton, ja jospa hoidettavakin kokisi ihmeparantumisen.
Joku pönttö vielä kehtaa kahehtia niitä muutamaa euroa, jonka hoitaja saa maailman tärkeimmästä työstä.
Kiitos sinulle, vaikken sinua tunne, en tiedä, mutta kunnioitan työtäsi, se on Suomen maamme tärkeintä.
Tiedän ja tunnen sen, arvapa vain, kuinka läheisesti.Sitä ensimmäistään €kee en ole vieä saanut,kun muutimme Nokialle ja oli taas uudet testit,nyt palattuamme tänne järvenrannalle,olen ollut niin väsynyt,etten ole jaksanut viedä asiaa eteenpäin.
Edelliselle myös hoitaja,voin kertoa,että taloani remppasin ihan pankkilainalla ja se rantasauna ei vararmaankaan ole sinun perinnöistäsi pois,vaan minun,
viittaus edelliseen kommenttiin.- hoitajavaihoidettava
rituliini_38 kirjoitti:
Sitä ensimmäistään €kee en ole vieä saanut,kun muutimme Nokialle ja oli taas uudet testit,nyt palattuamme tänne järvenrannalle,olen ollut niin väsynyt,etten ole jaksanut viedä asiaa eteenpäin.
Edelliselle myös hoitaja,voin kertoa,että taloani remppasin ihan pankkilainalla ja se rantasauna ei vararmaankaan ole sinun perinnöistäsi pois,vaan minun,
viittaus edelliseen kommenttiin.Valita, valita, valita, mitään en olisi elämässäni saanut ulkopuolista apua, jos en olisi valittanut.
Kaikki tehdään tarkoituksella vaikeaksi. hoitajavaihoidettava kirjoitti:
Valita, valita, valita, mitään en olisi elämässäni saanut ulkopuolista apua, jos en olisi valittanut.
Kaikki tehdään tarkoituksella vaikeaksi.Sen uskon,kun hoitajakin hyytyy,niin ainoa hyötyjä on yhteiskunta.Ei kunta tule apuaan tarjoamaan,kun näkee että kuka sitä apua edes tarvii,kun hoidettava ja hoitsu samalla tasolla
- hoitajavaihoidettava
rituliini_38 kirjoitti:
Sen uskon,kun hoitajakin hyytyy,niin ainoa hyötyjä on yhteiskunta.Ei kunta tule apuaan tarjoamaan,kun näkee että kuka sitä apua edes tarvii,kun hoidettava ja hoitsu samalla tasolla
Silti sanon, valita.
Ei se niin helppoa ole, omakin valitus on ollut käsiteltävänä, lie jaloiteltavana, jo kuukausia.
Mutta, saapas nähdä, kuin käy.
Kiitos kannustuksesta,pidetään lippu korkealla.Kyllä se niin on että me omaishoitajat olemme tämän yhteiskunnan tukimuuri,saamme siitä korvausta tai emme.Rakkaudesta lähimmäiseen,uhraamme terveytemme,aikamme tulevaisuutemme,itseämme säälimättä näin sen nään Ama
- hoitajavaihoidettava
Siunausta sinulle, minä tollo noin sanoin, vaikken yhtään tiedä, kenen pitäsi siunata.
Mutta, siunattua työtä teet, jos et muun, niin ainakin tämän maan takia.
Jos te kaikki omaishoitajat panisitte hanskat naulaan, maa olisi heti konkurssissa.
Pidetään lippu korkealla, puolin ja toisin.
Aamua aukeavaa, ja mieltä raukeaa. - sinisirkku-ejk
Kiva nähdä Aman lippu liehumassa sisukkaasti niinkuin ennenkin! Kyllä tuon väsymyksen ymmärtää, paljon on Sinusta kiinni yhteiselämässänne!
Jossakin vaiheessa kirjoitin kommentin muussa yhteydessä, taisi olla Romantiikkaketjussa, mutta se häippäsi taivaan tuuliin.
Mietin noita remonttikustannuksia, varmaan voi neuvotella lyhennysvapaan kuukauden, ettei taloudelliset huolet kaiken lisäksi ole vielä painamassa!
Jossakin vaiheessa Valtio tuki näitä ikäihmisten remontteja huomattavasti, mikä lienee tilanne tällä hetkellä?
Jotkin kodin kunnostustyöt ovat vähennyskelpoisia kotitalousvähennyksenä.
Voimia ja rohkeutta lähetän ajatuksissani Sinulle,--- reipas ja sisukas Ama:) - X amateus
Kiitos sirkuttelija!
Kannustus antaa lisäpotkua tähän tylsistymiseen.Minähän en periksi anna,kuin kuolemalle ja sillekin vain kerran.
Noista lainaasiosta,minulla tota armonaikaa viisivuotta,siis lyhennyksiin.lottovoitolla maksoin osan ja perillisille jätän loppuvelan.
Minua ei valtio tue,kun on tota omaisuutta,rantasaunakin lämpiää ja sillei.
Sisäänlämpiävä Ama pakko heittää vanha nicci,kun en muistanu kirjautua,olisko dementtiaa?? Pitihän se arvata,että turpaan tulee.
Samoin myös saitti sexille sekä politiikalle.Demareita voi haukkua ihan omalla saitilla.
Jos olis saitti,että miltä minusta tuntuu noiden pilkunviilajienparatiisissa,niin voisitko rohkaista ja kannustaa,että huoleni ja murheeni piilottaisin sinne paratiisiin.
Olen oma konstailematon vapaa kirjoittelija ja jos olen sinulta syönyt eväät,niin pyydän nöyrimmästi anteeksi,eihän sinun ole pakko lukea moista roskaa
Uskomattoman tasapainoisesti edennyt tämä ketju,kettuilijat varmaankin vaihtaneet saittia.
Olen ihanasti yllättynyt ja pihalla taas aion viettää suurimmanosan tätä pilvipoutaista päivää.
Papuja ja kukkiensiemeniä aion piilotella mullanalle.
Onnellista tätä Urpojenpäivää,tuhkapilvet väistyy,huolet eivät aina AmaTulee jälkijunassa tämä miltäminusta tuntuu,kun kaikki eivät pidäkkään avoimesta keskustelusta,ja minähän en muuta palstalta kertomaan,kun koira sairastaa koiruuspalstalle,tai haluisin omaishoitajana painua hevonkuuseen.
Olen vapaa kirjoittelija ja aion myös kertoa tuntoni omalla tavallani,jota sisälläni tunnen antakaa tilaa vapaalle ajattelulle ja käyttäytykää,kuin seisenkymppiset keskikoulupohjalta Ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831738
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee101603- 931528
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805