Olen 15-vuotias yläkoululainen ja olen todella kiinnostunut lastenhoidosta. Eniten kokemusta minulla on 6kk-3v ikäisistä lapsista. Olen myös hoitanut jonkin verran 4-8 vuotiaita. Olisin käytettävissä kesäloman aikana myös kauempanakin kuin Tampereen lähistöllä. Aikatauluuni sopii iltatyöt ja viikonlopputyöt ennen kesälomaa, mutta kesälomalla mikä aika vaan sopii. Olen hoitanut lapsia jo noin 8 vuotta eli 7 vuotiaasta asti. Olen iloinen ja vastuuntuntoinen lastenhoitaja vailla lastenhoitotyötä. Olen ollut kolmessa työharjoittelussa päiväkodeissa 1-3 vuotiaiden ryhmissä. Hoidan melkein joka viikonloppu 3v serkkupoikaani ja noin kerran kuukaudessa 4kk serkkupoikaani, myös joskus minulla käy yövieraita hoidossa yleensä 6v tyttö.
Lastenhoitaja tarjolla Pirkanmaalla (Tampere, Urjala, Akaa ym.)
3
119
Vastaukset
- ImReallyWorried!
Olet hoitanut lapsia 7-vuotiaasta saakka? Sen ikäiset tarvitsevat vielä todellakin lapsenvahtia.
APUA! 7-vuotiaasta???? hyvää päivää vaan sullekin! en ikinä antaisi omia lapsiani SEITSEMÄNVUOTIAAAN KÄSIIN! naurettavaa. - jatkuuuu...
Edelliseen vielä lisäystä..
Toiseen keskusteluun väitit, että olet hoitanut lapsia VIISIVUOTIAASTA saakka? Koitas nyt itsekin päättää..
Olen sataprosenttisen varma, ettet tällä kusetusmeiningillä ja iälläsi tule saamaan yhtään lapsenhoitokeikkoja. Ikävä kyllä. Ei millään pahalla.
Tule muutaman vuoden päästä ilmoittamaan itsestäsi taas :) - Vastausta
No silloin noin 7-vuotiaana hoidin serkkuani serkkuni äidin kanssa, ns syötin, vaihdoin vaippoja yms. Ja laitoin viimekirjoitukseen vahingossa, että kymmenen vuotta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303908
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631334Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951276Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671146Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5991- 47921
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356878Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26861En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39861