Olen jonkun verran poltellut musiikki-CT -levyjä erilaisilla softilla. Nyt tuli tilanne, että pitäisi tehdä tavallinen musiikki-CD, mutta sinne pitäisi saada mukaan samalle levylle PDF-tekstitiedosto. Levy pitäisi saada silti pyörimään tavalisena musiikki - CD -levynä CD-soittimessa ja tekstitiedosto luettaisiin erikseen PC:llä. Kumpikaan ei saisi haitata toisiaan. Minkälaista sofaa tuossa pitäisi käyttää? Onko PC:n mukana tuleva tai joku ilmaiseksi imuroitava ohjelma riittävän hyvä, jos niin mikä? Jos ei löydy ilmaiseksi, mikä kannattaa ostaa?
CD-r:lle tekstitiedosto mukaan?
3
68
Vastaukset
"Olen jonkun verran poltellut musiikki-CT -levyjä erilaisilla softilla" piti tietty olla ...musiikki - CR levyjä... jne
- wetwetwertwert
Varmaan kannattais sijoittaa ohjelman sijaan cd-soittimeen joka osaa toistaa esim. wav- ja mp3-tiedostoja ja sitten polttaisit datalevyjä audio-cd:n sijaan. Alkaa olla antiikkia cd-soittimet jotka toistaa vaan audio-cd-levyjä.
Pitäisi polttaa ns. monimuoto-CD, joka valitettavasti ei välttämättä toimi kaikissa tavallisissa CD-soittimissa edes sen standardin CD-Audio -osion kanssa.
Itse käytän k3b:tä, Windowseissakin joku ilmainen sovellus, kuten cdburnerxp, osannee tuon, mutta kuten jo todettu, ei välttämättä silti toimi.
Joitakin sekamuoto-CD:itä on ollut kaupankin, esim. äänilevyjä, joissa on bonuksena ollut tietokoneella toistettava musiikkivideo, mutta nämäkään eivät satavarmasti ole pelanneet pelkän äänen osalta kaikissa tavallisissa CD-soittimissa ilman oireiluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351