Olen jonkun verran poltellut musiikki-CT -levyjä erilaisilla softilla. Nyt tuli tilanne, että pitäisi tehdä tavallinen musiikki-CD, mutta sinne pitäisi saada mukaan samalle levylle PDF-tekstitiedosto. Levy pitäisi saada silti pyörimään tavalisena musiikki - CD -levynä CD-soittimessa ja tekstitiedosto luettaisiin erikseen PC:llä. Kumpikaan ei saisi haitata toisiaan. Minkälaista sofaa tuossa pitäisi käyttää? Onko PC:n mukana tuleva tai joku ilmaiseksi imuroitava ohjelma riittävän hyvä, jos niin mikä? Jos ei löydy ilmaiseksi, mikä kannattaa ostaa?
CD-r:lle tekstitiedosto mukaan?
3
70
Vastaukset
"Olen jonkun verran poltellut musiikki-CT -levyjä erilaisilla softilla" piti tietty olla ...musiikki - CR levyjä... jne
- wetwetwertwert
Varmaan kannattais sijoittaa ohjelman sijaan cd-soittimeen joka osaa toistaa esim. wav- ja mp3-tiedostoja ja sitten polttaisit datalevyjä audio-cd:n sijaan. Alkaa olla antiikkia cd-soittimet jotka toistaa vaan audio-cd-levyjä.
Pitäisi polttaa ns. monimuoto-CD, joka valitettavasti ei välttämättä toimi kaikissa tavallisissa CD-soittimissa edes sen standardin CD-Audio -osion kanssa.
Itse käytän k3b:tä, Windowseissakin joku ilmainen sovellus, kuten cdburnerxp, osannee tuon, mutta kuten jo todettu, ei välttämättä silti toimi.
Joitakin sekamuoto-CD:itä on ollut kaupankin, esim. äänilevyjä, joissa on bonuksena ollut tietokoneella toistettava musiikkivideo, mutta nämäkään eivät satavarmasti ole pelanneet pelkän äänen osalta kaikissa tavallisissa CD-soittimissa ilman oireiluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541708- 161574
- 821393
- 1741386
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3031317- 201258
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98975Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61958Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347845