todellista luonnettaan,niinkuin Paula sen oivin sanoin ilmaisee?
Minä Ama olen ollut palstalla vuodesta 2004 ja aina olen karvani paljastanut oli nicci mikähyvänsä.
etsivivä-amadeus nicci syntyi vahingossa,ei siitä sen enempää.
Voi niitä aikoja,kun oli meitäkin tyttöjä lautalla viis ja poikiakin,muttei välitetty niist.
Keskustelut olivat letkeitä,kerronnallisia,viihdyttäviä,omakerrallisia maisemankuvauksia,ehkä rantaterassilla vähän viintä,tunnelmointia.
Nyt ei uskalla saitilla kertoa,että otin illalla ja nautin olostani.Olet heti juoppo ja jos jotain mielipiteitä lauot epäuskottavassa olotilassa,niin kaiketi iltamömmöt jääneet ottamatta.Onko tämä sitä rotusyrjintää,joka kohdistuu vanhuusväestöön,kyseleepi Ama
Minkätähden täytyy piiloitella
2
<50
Vastaukset
- pienin askelin
Joskus sitä pientä tilkkasta on jopa suositeltu,tietysti jos menee hallinnasta ei hyvä,mutta ymmärrystä kaipaavat hekin,joilla mopo karkaa käsistä,eikä tekopyhää hylkäämistä.
- Oletkos yrittänyt
juoppoa auttaa? Ei se onnistu ikinä.
Eivätkä sellaiset "ymmärtämystä kaipaa", he näyttävät kaipaavan vain sitä ainetta.
Ja lähelläolijat saavat kestää mielialojen jyrkkiä ja täysin arvaamattomia muutoksia.
Ikinä ei tiedä, millä päällä se nyt sattuu olemaan.
Pelkohan siitä on väistämätön seuraus. Ei kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788