Kuka tietää, mitä poskionteloista oireivaltakin löytyy, kun ei edes tutkita mitään?
"Tyrannobdella rex. Noin kolmesenttinen juotikas, joka löydettiin viime vuonna Perusta. Löytöpaikka oli poikkeuksellinen: juotikas oli kiinnittyneenä ihmisen nenän limakalvoon. Sillä on vain yksi leuka ja ruumiin kokoon nähden valtavat, terävät hampaat."
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Uusia eliölajeja löytyi ihmisen nenästä Titanicista ja lihatiskiltä/1135266393543/?cmp=tm_etu_luetuimmat_uutiset
NENÄN SALATTU ELÄMÄ
2
71
Vastaukset
Lapsena äidinäidin luona mummolassa.
En osannut edes uida.
Inhottava musta iilimato tarttui jalkaani enkä meinannut saada sitä irti.
Rannassa oli matalaa vähän matkaa, sitten yhtäkkiä jyrkkeni. Meinasin vajota sinne, ja vain hädin tuskin sain itseni matalalle takaisin.
Pari päivää sitten muistin tuon, kun meinasin hukkua. Tuskinpa mummo olisi ehtinyt pelastamaan, jos olisin vajonnut.
Uimataito on todella tärkeä, uimataidottomia muistettava vahtia silmä tarkkana."4. Mycena luxaeterna. Pieni, valoa hohtava sieni, joka löytyi Brasiliasta, läheltä Saõ Pauloa. Lajin jalka on limaisen hyytelön peitossa, ja tämä hyytelö hohtaa valoa jatkuvasti, ei vain pimeässä. Tutkija Dennis Desjardin, joka löysi sienilajin, on kuvannut yli kaksisataa tieteelle uutta sienilajia."
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Uusia eliölajeja löytyi ihmisen nenästä Titanicista ja lihatiskiltä/1135266393543/?cmp=tm_etu_luetuimmat_uutiset
- Kuka tietää, mitä sieniä nokassakin? Eihän edes tutkita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368