Moro,
olen jo useampana vuotena lomaillut vanhempieni kanssa useaan otteeseen vuodessa. Aina lomat kohdistuvat vanhempieni tahdosta Lappiin joko hiihtämään tai vaeltamaan. Itse olen todella tympääntynyt siihen että vuodessa kolutaan kaikki samat paikat viisi kertaa, enkä jaksa enää. Onko jotakin syytä jolla voisin päästä lomalta pois? Lakipykälää? En halua lomailla, haluan vain olla kavereiden kanssa kotona.
Poika 15-v
Onko pakko jos ei halua?
4
223
Vastaukset
- Gubbe2
Lakipykälät ei taida auttaa. Entä jos kohde olisi joku muu - vaikkapa joku kaupunki ulkomailla? 15-vuotiaan jättäminen yksin kotiin kun vanhemmat reissaa on vähän siinä ja siinä, vanhemmat kun ovat vastuussa lapsistaan niin kuin pitää ollakin.
- Avausviestittelijä
Ei auta, ei porukat tahdo muualle kuin Lappiin, muita vaihtoehtoja ei ole. Näin on monta kertaa vuodessa, ulkomaat eivät tule kysymykseenkään ja kotimaan kaupungit saavat kielteisen vastauksen syynä "siellä ei voi hiihtää/vaeltaa".
- Gubbe2
Vanhempasi vaikuttavat kovin itsekkäiltä mutta toisaalta se ei ole kovin harvinaista. Monet vanhemmat pitävät omia mielenkiinnonkohteita ainoina oikeina vaihtoehtoina. Muusikkovanhemmat pakottaa lapsensa soittotuneille. Urheilijat urheilemaan vaikkei lapsi haluaisi tehdä jotain muuta. Olisiko sinulla joku aikuinen joka voisi koettaa puhua vanhemmillesi tai kenties ottaa vastuun sinusta sillä aikaa kun vanhempasi lähtevät Lappiin lomailemaan.
- Avauspostaaja
Paska reissu mut tulipahan tehtyä. Voi poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2619783K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785523Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565139PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *704821- 2122379
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122229Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021858- 901557
- 211501
- 411123