Moro,
olen jo useampana vuotena lomaillut vanhempieni kanssa useaan otteeseen vuodessa. Aina lomat kohdistuvat vanhempieni tahdosta Lappiin joko hiihtämään tai vaeltamaan. Itse olen todella tympääntynyt siihen että vuodessa kolutaan kaikki samat paikat viisi kertaa, enkä jaksa enää. Onko jotakin syytä jolla voisin päästä lomalta pois? Lakipykälää? En halua lomailla, haluan vain olla kavereiden kanssa kotona.
Poika 15-v
Onko pakko jos ei halua?
4
188
Vastaukset
- Gubbe2
Lakipykälät ei taida auttaa. Entä jos kohde olisi joku muu - vaikkapa joku kaupunki ulkomailla? 15-vuotiaan jättäminen yksin kotiin kun vanhemmat reissaa on vähän siinä ja siinä, vanhemmat kun ovat vastuussa lapsistaan niin kuin pitää ollakin.
- Avausviestittelijä
Ei auta, ei porukat tahdo muualle kuin Lappiin, muita vaihtoehtoja ei ole. Näin on monta kertaa vuodessa, ulkomaat eivät tule kysymykseenkään ja kotimaan kaupungit saavat kielteisen vastauksen syynä "siellä ei voi hiihtää/vaeltaa".
- Gubbe2
Vanhempasi vaikuttavat kovin itsekkäiltä mutta toisaalta se ei ole kovin harvinaista. Monet vanhemmat pitävät omia mielenkiinnonkohteita ainoina oikeina vaihtoehtoina. Muusikkovanhemmat pakottaa lapsensa soittotuneille. Urheilijat urheilemaan vaikkei lapsi haluaisi tehdä jotain muuta. Olisiko sinulla joku aikuinen joka voisi koettaa puhua vanhemmillesi tai kenties ottaa vastuun sinusta sillä aikaa kun vanhempasi lähtevät Lappiin lomailemaan.
- Avauspostaaja
Paska reissu mut tulipahan tehtyä. Voi poistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157