Kotisivujen tekijä haussa/Looking for a Website Designer

riimuu

Hei !
Etsitään kotisivujen tekijää Euroopan laajuiselle taideprojektille. Finanssipuoli on olematon, eli palkkiota ei ole luvassa, ja tämän takia olen kiinnostunut kaikista www-sivujen tekijöistä. Mahdollista näkyvyyttä taidepiireissä on kyllä luvassa. Ota yhteyttä: [email protected]

Hello!
Looking for a website designer to join an ambitious European arts project. For free -as I can't pay for the work, but it will be interesting, and it will give the designer some wanted exposure. Help much needed. Thank You!

5

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluakka22

Ilmaista työtä jaossa. Voitte korjata mun auton, näkyvyyttä luvassa, suosittelen kaikille naapureille että tekee ilmaiseksi.

Järki hoi ilmaista työtä ei kannata tehdä!
      Photshop maksaa n.800€, dreamweaver toisen mokoman, tietokone siinä 1000€, yrityksen perustaminen, liiketilat... Hullu ilmaiseksi tekee muutakuin hyväntekeväisyyteen ja tämähän ei sitä ole vaan puhdasta taide bisnestä.

• NakkaesMaes

se riippuu minkälaisista sivuista kyse?! esim jos riittää joku Wordpressin Joomlan tms nakkaaminen serville ni ei siitä ees ilkee pyytää mitääns :)

• Topazi
        NakkaesMaes kirjoitti:

se riippuu minkälaisista sivuista kyse?! esim jos riittää joku Wordpressin Joomlan tms nakkaaminen serville ni ei siitä ees ilkee pyytää mitääns :)

Kukas hoitaa ylläpidon eli alustan plugarien päivitykset? Juuri viimekin viikolla muutamasta yleisestä plugarista löytyi vakavia tietoturva-aukkoja. Tämä on asia, mikä tahtoo liian monelta unohtua.

• riimu -no se sama

Tein itseasiassa sivut loppujen lopuksi ihan itse. Yksinkertaisella flash pohjalla. Ihan hyvan nakoiset tuli, mutta vois tietenkin paremmatkin olla. Apua pyydetaan vain henkiloilta, joilla sita on mahdollista antaa. Esim opiskelija, joka tarvitsee nayttotyota. Ja tarkoituksena ei ole luoda uutta taidebisnesta. Mista sita tietaa mita lopulta tapahtuu, ja onhan sita kiitosta tyosta sitten kiva jakaa, mutta kaikkia ei raha motivoi. Joitakin voi motivoida esim. hyvien taideyhteyksien luominen ympari Eurooppaa.

Joku saitti, jota voi itse viikoittain paivittaa olis ihan kiva, ettei tarvitse www-sivujen suunnittelijaa haudata tyomaaralla. Voin vastapalveluksi vaikka opettaa leikkaamaan elokuvia tai kuvaamaan tai animoimaan. Viesteja edelleen [email protected], jos joku innostuu. Kiva etta muutama positiivisen elamanasenteen omaava tuli tanne kuitenkin vastaamaan :)

• worres-paras

Wordpressi olis varmaan paras valinta (helpoin ja monipuolisin), ja oletusteemasta värkkää oman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1891
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1294
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      751
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106