Kotisivujen tekijä haussa/Looking for a Website Designer

riimuu

Hei !
Etsitään kotisivujen tekijää Euroopan laajuiselle taideprojektille. Finanssipuoli on olematon, eli palkkiota ei ole luvassa, ja tämän takia olen kiinnostunut kaikista www-sivujen tekijöistä. Mahdollista näkyvyyttä taidepiireissä on kyllä luvassa. Ota yhteyttä: [email protected]

Hello!
Looking for a website designer to join an ambitious European arts project. For free -as I can't pay for the work, but it will be interesting, and it will give the designer some wanted exposure. Help much needed. Thank You!

5

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluakka22

Ilmaista työtä jaossa. Voitte korjata mun auton, näkyvyyttä luvassa, suosittelen kaikille naapureille että tekee ilmaiseksi.

Järki hoi ilmaista työtä ei kannata tehdä!
      Photshop maksaa n.800€, dreamweaver toisen mokoman, tietokone siinä 1000€, yrityksen perustaminen, liiketilat... Hullu ilmaiseksi tekee muutakuin hyväntekeväisyyteen ja tämähän ei sitä ole vaan puhdasta taide bisnestä.

• NakkaesMaes

se riippuu minkälaisista sivuista kyse?! esim jos riittää joku Wordpressin Joomlan tms nakkaaminen serville ni ei siitä ees ilkee pyytää mitääns :)

• Topazi
        NakkaesMaes kirjoitti:

se riippuu minkälaisista sivuista kyse?! esim jos riittää joku Wordpressin Joomlan tms nakkaaminen serville ni ei siitä ees ilkee pyytää mitääns :)

Kukas hoitaa ylläpidon eli alustan plugarien päivitykset? Juuri viimekin viikolla muutamasta yleisestä plugarista löytyi vakavia tietoturva-aukkoja. Tämä on asia, mikä tahtoo liian monelta unohtua.

• riimu -no se sama

Tein itseasiassa sivut loppujen lopuksi ihan itse. Yksinkertaisella flash pohjalla. Ihan hyvan nakoiset tuli, mutta vois tietenkin paremmatkin olla. Apua pyydetaan vain henkiloilta, joilla sita on mahdollista antaa. Esim opiskelija, joka tarvitsee nayttotyota. Ja tarkoituksena ei ole luoda uutta taidebisnesta. Mista sita tietaa mita lopulta tapahtuu, ja onhan sita kiitosta tyosta sitten kiva jakaa, mutta kaikkia ei raha motivoi. Joitakin voi motivoida esim. hyvien taideyhteyksien luominen ympari Eurooppaa.

Joku saitti, jota voi itse viikoittain paivittaa olis ihan kiva, ettei tarvitse www-sivujen suunnittelijaa haudata tyomaaralla. Voin vastapalveluksi vaikka opettaa leikkaamaan elokuvia tai kuvaamaan tai animoimaan. Viesteja edelleen [email protected], jos joku innostuu. Kiva etta muutama positiivisen elamanasenteen omaava tuli tanne kuitenkin vastaamaan :)

• worres-paras

Wordpressi olis varmaan paras valinta (helpoin ja monipuolisin), ja oletusteemasta värkkää oman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 99
      1736
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1494
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1427
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      58
      1346
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1308
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      988
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      847
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      781
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      774
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      755
    Aihe