Verkostomarkkinoinnin hyöty

4+3

Mitä itse olette hyötyneet verkostomarkkinoinnista?
- olet ostanut hyviä kattiloita ja paistinpannuja halvalla
- pahanhajuisia tuoksukynttilöitä halvalla
- NONI -tuoteita, joiden piti pelastaa elämäsi
- polkupyörän, joka kuului aloituspakettiin
-mahdollisuus laukkavetoon voitolla
-halpoja kauko- ja ulkomaanpuheluita
-hyviä kavereita
-hyviä asiakkaita
-jotain muuta

39

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VilleTheRain

      Hyviä kavereita,
      Johtajuuskoulutusta
      Ylimääräistä rahaa,
      Kylmäpuristettuja siementuotteita omaan käyttöön

      Mukana olen ollut n. 3 kuukautta

      En saanut valitettavasti koulutusmateriaalia, kuten hienoja kyniä, kansioita tai laukkua

      • SponssiSepe

        Satutko olemaan piilopyramidissa kun et edes koulutusmateriaalia saanut, sponzorisi olisi pitänyt antaa ne vasteneeksi maksamastasi liittymisrahasta


      • VilleTheRain
        SponssiSepe kirjoitti:

        Satutko olemaan piilopyramidissa kun et edes koulutusmateriaalia saanut, sponzorisi olisi pitänyt antaa ne vasteneeksi maksamastasi liittymisrahasta

        Liittymisrahan vastikkeena sain firman tuotteita omaan käyttöön. Eli aloitin asiakkaana. Eli en ole piilo- enkä julkipyramidissa.


      • Jep jep
        VilleTheRain kirjoitti:

        Liittymisrahan vastikkeena sain firman tuotteita omaan käyttöön. Eli aloitin asiakkaana. Eli en ole piilo- enkä julkipyramidissa.

        Ja asiakkaana tulet pysymään ... vaikka kävisit minkälaisen johtajakoulutuksen.


    • --<-@

      Minulle vm ( toimin suoramyynnin / -markkinoinnin puolella ) on tuonut; uusia mukavia tuttavuuksia ( tiiminjohtajani on aivan huippu myös ihmisenä ), hienoja tilaisuuksia, ilmaisia tuotteita ( koruja ) itselle, henkireiän yh-arkeen ja ennen kaikkea lisätienestiä, eli rahaa, jolla on maksettu niin sähkölaskuja, kuin ostettu ylimääräisiä kivoja kulutushyödykkeitä itselle ja lapselle. Tällä hetkellä kartutan vielä hetken "autorahastoa", eli tavoitteena on saada vielä "uusi" ( tai ainakin tämän vuosituhannen malli :D ) biili alle vanhan tojon tilalle ( siis OMAKSI, ei liisattu ), niin sitten olen tyytyväinen - sen jälkeen on sama, vaikka bisnes loppuis siihen paikkaan... :D

      En siis havittelekaan mitään miljoonatuloja, vaan haluan tarjota itselleni ja lapselle jotain mukavaa extraa johon ei normaali palkka riittäisi. Joku voi pitää minua tietysti hulluna tai muuten vaan idioottina, kun en tavoittelekaan taivaita, mutta olen sen verran jalat maassa-tyyppi, että ymmärrän tämänkin bisneksen rajallisuuden ja pidän sen takia tavoitteet realistisina ja jos vois sanoa, "maallisina" ( siis tarpeellisia ja mihin oikesti on mahdollisuus ). ;) Tai ehkä siksi menestyn senkin verran mitä menestyn, kun osaan ajatella omillakin aivoilla, enkä ole mikään hihhuli-tyyppi, joka hehkuttaa ulkoa oppimaansa verkostobisneksen matraa äkkirikastumisesta jokaiselle vastaatulevalle, vaan ymmärtää jutun juonen ja sen, että ansionsa eteen on jotain tehtäväkin, kuten myös sen, miten se tehdään... Tosin meillä tuota matraa ei kukaan hekuta muutenkaan, vaan toiminta on fiksua kaikkinensa.

    • VilleTheRain

      Donald Trumpilta on kysytty BBC:n haastattelussa että: "Jos menettäsit kaiken omistamasi, miten hankkisit suuren omaisuuden uudelleen?"

      Trump: "Verkostomarkkinoinnilla"

      Toimittajat olivat alkaneet nauraa ja kysyneet: "Tämä oli varmaan vitsi?"

      Trump: "Tässä näemme sen eron, miksi te haastattelette minua, enkä minä teitä."

      Mukaan vaan laillisiin verkkoihin, jossa hyvät tuotteet ja järjestelmä. Sekä joka on laillinen. Minulla on se tarjota.

      [email protected]

      Terveydeksi!

      • Ostatkos

        Trump (jos hän on todella sanonut näin) varmasti tarkoitti, että verkostomarkkinointiketjun PERUSTAMINEN ja aloitus- ym. maksujen kerääminen on hyvä keino tienata sievoinen omaisuus, jos on hyvät sosiaaliset taidot ja pystyy keräämään kusetettavien hölmöjen rahat pois. Tässä mielessä Trump onkin varmasti oikeassa, että verkostomarkkinointi on hyvä bisnes. Verkostomarkkinointiketjuun LIITTYMISELLÄ puolestaan rahoitat sen perustajien rikastumista.


    • Googlaa tarkemmin

      Tuo on ollut monesti esillä tällä palstalla. Kyseessä on pitkälti myytti. Kannattaa googlata mitä Trump ihan oikeasti on verkostomarkkinoinnista puhunut.

    • lite

      Minulla on pahanhajuisia, kalliita tuoksukynttilöitä komero täynnä.

      • Voi voi

        Taidat olla vähän hömpsö, kun tuollaista menit tekemään.


      • extwpuoliso
        Voi voi kirjoitti:

        Taidat olla vähän hömpsö, kun tuollaista menit tekemään.

        Tai sitten "jälleen"myyjä.
        Mullakin on ex-vaimon tupperikuppeja valehtelematta
        3-4 kuutiometriä tuolla autotallissa ja varastossa.
        Samoin kyllä kaapeissa ihan käytössäkin, mutta tuolla
        lojuu varmaan yli 1000€ kamat jotka on ostettu
        esittely tuotteiksi "edullisesti"

        Takkiin tuli, vaikka pari kolme vuotta jaksoi painaa pitkin maakuntia
        esittelyitä pitämässä......

        Sairaan kallis ja aikaa vievä harrastus.

        MOT


      • Enemmän arvoa
        extwpuoliso kirjoitti:

        Tai sitten "jälleen"myyjä.
        Mullakin on ex-vaimon tupperikuppeja valehtelematta
        3-4 kuutiometriä tuolla autotallissa ja varastossa.
        Samoin kyllä kaapeissa ihan käytössäkin, mutta tuolla
        lojuu varmaan yli 1000€ kamat jotka on ostettu
        esittely tuotteiksi "edullisesti"

        Takkiin tuli, vaikka pari kolme vuotta jaksoi painaa pitkin maakuntia
        esittelyitä pitämässä......

        Sairaan kallis ja aikaa vievä harrastus.

        MOT

        Jättikö hän elinkeinonjarjoittamisvälineensä sinulle erossa? Luulisi niillä olleen enemmän arvoa.


      • Sama jatkuu
        Enemmän arvoa kirjoitti:

        Jättikö hän elinkeinonjarjoittamisvälineensä sinulle erossa? Luulisi niillä olleen enemmän arvoa.

        Joo, vieläkin ne on tuolla tallissa. 3 isoa laatikkoa ja tw esittelylaukku täynnä kampetta. Nyt on kuulemma siirtynyt Avonin esittelijäksi. Ei eläissään ole osannut "oikeita" töitä tehdä. Ei noilla huuhaa hommilla mitään ole koskaa oikeasti tienannut. Pirun kallista harrastelua edelleen...


      • Aivojenkäyttösallitt
        extwpuoliso kirjoitti:

        Tai sitten "jälleen"myyjä.
        Mullakin on ex-vaimon tupperikuppeja valehtelematta
        3-4 kuutiometriä tuolla autotallissa ja varastossa.
        Samoin kyllä kaapeissa ihan käytössäkin, mutta tuolla
        lojuu varmaan yli 1000€ kamat jotka on ostettu
        esittely tuotteiksi "edullisesti"

        Takkiin tuli, vaikka pari kolme vuotta jaksoi painaa pitkin maakuntia
        esittelyitä pitämässä......

        Sairaan kallis ja aikaa vievä harrastus.

        MOT

        Tyhmää makuuttaa rahaa kaapeissa laita vaikka huutonettiin niin saat hyvät fyrkat!


      • PartyliteJees

        Nämäkin kynttilät käy hyvin kaupaksi huutonetissä. Mielestäni nuo kynttilät ovat kyllä kauniita ja varsin hyvän tuoksuisia ja vielä turvallisia.

        Lisäksi ne ei nokee kaikkea kuten nämä sterariini versiot.


    • elämänlaatua

      Minä olen saanut kohtalaisen tasapainoisen ja mukavahkonkin elämän.
      Ja toimivan ihmissuhteen.
      Tämä tosin tapahtui sen jälkeen kun verkostointiin seonnut vaimoni ja minä erosimme

    • 25

      Kellokortit, pitkät päivät töissä, avioero, työkkäri ja sossun luukkukin olivat tulleet jo tutuiksi.

      Sitten tutustuin verkostomarkkinointiin ja se toi sen mitä halusin.
      Olen saanut VAPAUDEN, riittävästi rahaa elämiseen ja voin hyvin.

      • Olen saanut VAPAUDEN

        Koska olet viimeksi maksanut veroja?


      • Belsebubu
        Olen saanut VAPAUDEN kirjoitti:

        Koska olet viimeksi maksanut veroja?

        Mitäs muiden verojenmaksuaikataulut sulle kuuluu? Aivan - ei millään tavalla.


      • Kyllä kuuluu
        Belsebubu kirjoitti:

        Mitäs muiden verojenmaksuaikataulut sulle kuuluu? Aivan - ei millään tavalla.

        "Mitäs muiden verojenmaksuaikataulut sulle kuuluu? Aivan - ei millään tavalla."

        Koska itse maksan veroja, niin kyllä se minulle kuuluu jos joku toinen niistä luistaa. Luulisi tuon olevan aivan selvää kenelle tahansa normaalin moraalin omaavalle.


      • hhohoh8
        Kyllä kuuluu kirjoitti:

        "Mitäs muiden verojenmaksuaikataulut sulle kuuluu? Aivan - ei millään tavalla."

        Koska itse maksan veroja, niin kyllä se minulle kuuluu jos joku toinen niistä luistaa. Luulisi tuon olevan aivan selvää kenelle tahansa normaalin moraalin omaavalle.

        Olet todella väärässä. Tuo asia ei vähäisimmässäkään määrin kuulu sinulle, joten suuta soukemmalle.


      • hohhoh9
        hhohoh8 kirjoitti:

        Olet todella väärässä. Tuo asia ei vähäisimmässäkään määrin kuulu sinulle, joten suuta soukemmalle.

        Eihän se sun verojen maksamatta jättäminen mulle kuulu, mutta jos kerron sen verottajalle, niin kyllä se sulle kuuluu.


      • Eiveronkiertoa
        Kyllä kuuluu kirjoitti:

        "Mitäs muiden verojenmaksuaikataulut sulle kuuluu? Aivan - ei millään tavalla."

        Koska itse maksan veroja, niin kyllä se minulle kuuluu jos joku toinen niistä luistaa. Luulisi tuon olevan aivan selvää kenelle tahansa normaalin moraalin omaavalle.

        Valtio ja verottaja pitää kyllä huolen että kaikki tapahtuu lainmukaan, verkostofirma ja jakelija hoitavat alvit ym. kuten laki määrää!!!!

        Kirjanpito ym. toimitetaan myös verottajallle joten se siitä veronkierrosta.

        Kyllä tässä maassa on ihan toiset tahot kun kiertää veroja kuin yksittäinen verkostoija,


      • hohhoijaa
        hohhoh9 kirjoitti:

        Eihän se sun verojen maksamatta jättäminen mulle kuulu, mutta jos kerron sen verottajalle, niin kyllä se sulle kuuluu.

        Antaa palaa vaan, mut voit ainakin käräyttää ja tutkitaan sitten kuitit ja kirjanpidot todella tarkkaan.

        Tuu sitten kysymään kumpi oli väärässä, hyvässä lykyssä saat syytteen perättömästä ilmiannosta ja rapsut vielä siihen päälle.


      • jaksan ihmetellä
        Kyllä kuuluu kirjoitti:

        "Mitäs muiden verojenmaksuaikataulut sulle kuuluu? Aivan - ei millään tavalla."

        Koska itse maksan veroja, niin kyllä se minulle kuuluu jos joku toinen niistä luistaa. Luulisi tuon olevan aivan selvää kenelle tahansa normaalin moraalin omaavalle.

        Tää on kyllä niin älyvapaa foorumi... Pelkkiä olettamuksia olettamuksien perään! Kuinka monta aivan selkeää olettamusta täälläkin on tullut esille ja yllätys, yllätys, ihmisiltä, joilla ei ole mitään tietopohjaa asioista, kokemuksesta puhumattakaan. Sama tämä veroasia. MITEN tämä sitkeä olettamus voi edelleen olla hengissä, että muka KAIKKI vm:a tekevät tekevät sitä pimeästi?? Voi hyvää päivää teidän kanssa! Tuollasia kateellisia ihmisiä on tässä maassa jo niin paljon, että eihän tässä edes uskaltaisi enää tehdä hommaa muuta, kun ihan rehellisesti. Kyllä se kuulkaa on niin päin jo nykypäivänä, että ne verot maksamatta jättävät vm:jat ovat se harvinaisuus, kuin toisinpäin. Ja kuten joku jossain tuolla jo sanoikin, niin yhden pienen vm:jan veronkierto on yksi hyttysen p***ka valtameressä isoihin firmoihin ja herroihin verrattuna... Kyllä ne ovat isompia roistoja ja veronkiertäjiä tässä maassa, kuin yksittäiset vm:jat. Mutta kumma juttu, että niihin ei puututa millään tavalla, mutta yksittäisten ihmisten kimppuun kyllä käydään porukalla, kuin hyeenat. Tai niihän se on aina mennyt - pienempää on helpompi kiusata ja varsinkin porukalla, kun yksin ei uskalla. Menkääpä vähän itseenne ja heittäköön hän sen ensimmäisen kiven, ken täysin synnitön on...

        Ja kyllä - itse teen vm:a ihan y-tunnuksella ja maksan kiltisti hommasta veroni. Joten en sillä, vaan mua aina jaksaa ihmetyttää ja ottaa päähän nämä iänikuiset olettamukset ja mantrat, jota jaksetaan hokea vuodesta toiseen ilman mitään tietopohjaa asiasta.


      • SamaaMieltä
        jaksan ihmetellä kirjoitti:

        Tää on kyllä niin älyvapaa foorumi... Pelkkiä olettamuksia olettamuksien perään! Kuinka monta aivan selkeää olettamusta täälläkin on tullut esille ja yllätys, yllätys, ihmisiltä, joilla ei ole mitään tietopohjaa asioista, kokemuksesta puhumattakaan. Sama tämä veroasia. MITEN tämä sitkeä olettamus voi edelleen olla hengissä, että muka KAIKKI vm:a tekevät tekevät sitä pimeästi?? Voi hyvää päivää teidän kanssa! Tuollasia kateellisia ihmisiä on tässä maassa jo niin paljon, että eihän tässä edes uskaltaisi enää tehdä hommaa muuta, kun ihan rehellisesti. Kyllä se kuulkaa on niin päin jo nykypäivänä, että ne verot maksamatta jättävät vm:jat ovat se harvinaisuus, kuin toisinpäin. Ja kuten joku jossain tuolla jo sanoikin, niin yhden pienen vm:jan veronkierto on yksi hyttysen p***ka valtameressä isoihin firmoihin ja herroihin verrattuna... Kyllä ne ovat isompia roistoja ja veronkiertäjiä tässä maassa, kuin yksittäiset vm:jat. Mutta kumma juttu, että niihin ei puututa millään tavalla, mutta yksittäisten ihmisten kimppuun kyllä käydään porukalla, kuin hyeenat. Tai niihän se on aina mennyt - pienempää on helpompi kiusata ja varsinkin porukalla, kun yksin ei uskalla. Menkääpä vähän itseenne ja heittäköön hän sen ensimmäisen kiven, ken täysin synnitön on...

        Ja kyllä - itse teen vm:a ihan y-tunnuksella ja maksan kiltisti hommasta veroni. Joten en sillä, vaan mua aina jaksaa ihmetyttää ja ottaa päähän nämä iänikuiset olettamukset ja mantrat, jota jaksetaan hokea vuodesta toiseen ilman mitään tietopohjaa asiasta.

        Hei jaksan ihmetellä,
        nämä isot tahot jotka piilottelevat rahojaan ovat kasvottomia ja me verkostomarkkinoijat taas suorassa kontaktissa ympäritöömme siksi helppoja kiusattavia.

        Ottakaa hyvät ihmiset järki käteen ja tulkaa mukaan katsomaan miten onnistutte niin ei tarvii täällä kuluttaa kaikkea aikaa ja valittaa ja kadehtia muita jotka tekevät jotain oman onnensa eteen!!!


    • Ei erpäselvää

      Ei kuulu muille, miten kukin veroja maksaa.... Harvinaisen selvä asia.

      • Vaan näin

        Kyllä vaan kuuluu, koska ne maksetaan yhteiseen kassaan. Jos joku laistaa veroissaan, on se muilta pois. Harvinaisen selvä asia.


      • TyperysNr10
        Vaan näin kirjoitti:

        Kyllä vaan kuuluu, koska ne maksetaan yhteiseen kassaan. Jos joku laistaa veroissaan, on se muilta pois. Harvinaisen selvä asia.

        Ota selvää asioista!

        Ja jos on uskominen näihin foorumeihin että verkostomarkkinoinnilla ei elä niin tyhjästä on vähän paha maksaa mitään... Mietippä sitä!

        Mistä ne hirvittävät määrät kateellisia sitten tulee jos kerran verkostobusineksella ei elä. Jari Sarasvuo kyllä sanoi että jos kadehdit naapurin muijaa niin mieti mitä sun pitäis tehdä elämässäs ettei tarvii kadehtia.

        En kyllä itse kadehtis jotain mitä ei edes ole.

        Mitä tulee verkostoihin on paljon maailamnlaajuisia brändejä joiden jakelukanavat perustuu verkostoihin.


      • TyperysNro10
        Vaan näin kirjoitti:

        Kyllä vaan kuuluu, koska ne maksetaan yhteiseen kassaan. Jos joku laistaa veroissaan, on se muilta pois. Harvinaisen selvä asia.

        Kerro sä mikä on sun verokortin % JA MITKÄ ON KUUKAUSITULOT. No rupeeko yskittämään?

        Antaa tulla, haluun tietää kierrätkö veroja ja kerro samalla nimes niin otan yhteyttä verottajaan.


      • OMA kassa
        Vaan näin kirjoitti:

        Kyllä vaan kuuluu, koska ne maksetaan yhteiseen kassaan. Jos joku laistaa veroissaan, on se muilta pois. Harvinaisen selvä asia.

        Vai yhteiseen kassaan..?? Hahaa! Itse teen työtä juuri siellä missä haluan, yritykseni on rekisteröity sinne, missä parhaaksi katson, eikä tuollaisten hiirulaisten urputus sitä asiaa heilauta suuntaan tai toiseen.

        Jatka ihmeessä verojen maksua siihen "yhteiseen kassaan"...


    • Pitäisi selvittää

      Veronkierto tai suomeksi sanottuna verojen maksamatta jättäminen on se asia millä vm-touhuista voi tienata edes jotain. Miksi verottaja ei tutki näitä, kiinnostaahan verottajaa huomattavan pienetkin asiat. Jos vm-porukkaa on vaikkapa yhteensä 50000 ihmistä ja kaikki venkoilevat 1000 euroa vuodessa verottajan ulottumattomiin puhutaan 50 miljoonasta eurosta vuodessa. Aika iso raha. Toki edellyttää että verkostoijia on noin monta ja tienaavat edes jotain.
      Kuinkahan monta verovirkailijaa on mukana vm-hommissa ? Tai poliisia?
      hmmmm....

      • KysyEdes

        Kysyppä verottajalta mitä mieltä on tästä busineksesta niin saat rehellisen vastauksen, Itse kysyin ja vastaus oli erittäin mieltäni tyydyttävä.

        Ja kysy samalla lainsäädännöstä.


    • oo

      Verkostomarkkinointi on parhaimmillaan silloin kun siinä on jonkinlainen konkreettinen hyvä tuote jota pitää myydä(ostaa) tietty määrä, jotta ansaitsee omasta verkoston myynnistä(ostoista)palkkion. Huono juttu verkostomarkkinoinnissa on ollut aina se, että myydään mahdottoman hieno visio ja todellisuutta ei paljasteta vasta kun on pakko. Perinteinen kuvio menee, sinulla on rekrytoituna sata tietämätöntä ihmistä joista kukaan ei osaa tehdä tuottavaa työtä. Jos totta puhutaan se ei kannata ja se vaiva ja raha mitä heidän rekrytointiin olet käyttänyt valuu nopeasti hukkaan. Parastahan oman liiketoiminnan kannalta olisi kertoa totuus heti ja sadasta ihmisestä yhdeksänkymmentä sanoo "nou thanks" ja kymmenen sanoo "jees". Nämä kymmenen ihmistä lähtee tekemään oikeasti tuottavaa työtä josta hyötyvät kaikki. "Ahneus" kaataa verkostot ja loppupelissä hienoja juttuja kaatuu vain ja ainoastaan siitä syystä. Verkostomarkkinointi on hieno sosiaalinen tapa edistää ihmisten hyvinvointia, mutta itse en moiseen toimintaan enää jaksa lähteä, koska istun mielummin kavereiden kanssa vapaa-ajalla kalastamassa...siitä on pitkässä juoksussa enemmän hyötyä.

    • Moi!

      Menestyneet verkostoijat nyt yhteyttä tähän suuntaan.

      Tahdon tietää mikä on hetken tilanne.

      [email protected]

    • järjestelmä

      Verkostomarkkinoinnissa on paljon hyviä puolia, mutta täällä suomessa ollaan todella negatiivisiä asian suhteen.

      • viikinki 00

        Aina ei kannata tuijottaa rahaan, itse en tehnyt suuria tuloksia verkostomarkkinoinnissa,mutta 5 vuotta markkinoinnin parissa teki että sain vuonna 2009 myyntijohtajan paikan kansainvälisessä yrityksessä.
        Vain ja ainoastaan siksi että olin mukana verkostomarkkinoinnissa.
        Verkostot opettaa positiivisuutta,sosiaalisuutta ja muutenkin oikeita arvoja.

        Suosittellen kaikille, erityisesti yrittäjille ja jo myynnissä mukana oleville.


    • hassuomo

      Kyllä hyötyjä on tavallinen kansalainen , joka ei ole koskaan kuullutkaan suoramyynnistä.
      Vm ja suoramyynti tuottavat keskimääräistä parempia tuotteita jotka vastaavina tulevat normimarkkinoille vasta vuosien päästä.
      Itselläni on käytössä useampikin tuote jota en normikaupasta osta.
      Esimerkkinä hammastahnat joissa vm,llä on huomattavasti parempi laatu. Toinen ääripää esim Elektroluxin pölynimuri joka on vieläkin markkinoiden parhaimpia.

    • VerkostoijaForEver

      Hyvän terveyden ja maailman parhaat tuotteet ja ihanat ihmiskontaktit sekä kaupanpäällisenä lauman säälittäviä kateellisia jotka eivät uskalla ottaa elämässsään sitä ratkaisevaa askelta muuttaakseen oman elämänsä.

      Kaikille ei tässä elämässä sovi 8-16 orvanpyörä kyllä ihmisillä täytyy olla erilaisia tapoja työllistää itseään!!!!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2505
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1609
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1373
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1219
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      318
      955
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      79
      860
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    Aihe