saunalahden mobiililaajakasita

toivotontako

tilasin tosiaan saunalahden tupla laajakaistan, tikku pitäisi jo toimia mutta vaan kun ei oikee rulaa. Tosiaan heittää koko ajan pihalle yhteydestä, sanoo että ei palvelua? No ei tosiaa joo. Läppäri ääntelee koko ajan niin kuin usb otettaisiin irti vaikka näin ei ole. Muut tikut toimii, kuten dna ja sonera. Missä vika, onko tää taas tätä että säädetään takuitten kanssa jne, kun sopimusta ei voi purkaa? 2vuoden sopimus siis. Kivaa pelleilyä, ei oikee oo hauskaa :(

8

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sid222

Oletko ihan oikeasti saanut yhteyden toimimaan? Mikä yhteysohjelma? Mikä tikku? Onko sulla samalla koneella dna ja sonera mobile yhteydet?

• Toivotontako

Yhteys on toiminut n. 2 min sitten pätkäsee, mokkulan sain uuden, ei auta. Yhteysohjelma? :D Saunalahden joku se kai on. Nokian cs-17 tikku, ja ei ole samaan aikaan, olen poistanut ohjelmat :)

• Kyllä pitäis toimia, vanhat ohjelmat pois, tikku suoraan koneseen niin kyl rulettaa

• toivotontako

juu ei vaa yhteys täälä pelaa, vanhat ohjelmat on pois, on koitettu sammutella ja irrotettu sim korttiakin välillä. puhelimeen koitin myös sim korttia, ei siinäkää kenttä näyttäny hyvältä.

• Vmp= VittuMikäPaska

Saunalahti on aina paska. Sinuna heittäisin vehkeen järveen ja vaihtaisin vaikka dna:han. Saunalahti huijaa aina.

• Ei voi sanoa että joku operaattori paska, pitää ottaa selvää mikä operaattori toimii sillä alueella missä käytät konetta!!!!!!

• asema resetointiin

Kaivele nopeusmittari netistä mitta nopeus ja lähetä tiedot ja tarkat kelloajat ja päivä saunalahden vikapalveluun. Saattaa nimittäin olla tukiasemassa vikaa. Minulla on toiminut tämä oli samat ongelmat alussa mullakin.
      http://www.bandwidthplace.com/

• Laamoissa järkeä

Mulla oli samaa ongelmaa, johtuen käyttäjäpiikkien ollessa katossa. Eli aina ajalla 09.00-01.00 kun isomman kaupungin keskustassa asun. Äärimmäisen vittumaista, mutta sain irtisanottua määräaikaisen vedoten vaikuttavan mun oman yrityksen toimintaan. Kyseessä sentään oli nopein Saunalahden liittymä, niin voi huolella sanoa, että ne kaveri eivät oikein osaa mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      108
      2294
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2031
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      55
      1606
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      51
      1527
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      154
      1508
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1406
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1328
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1166
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1150
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1104
    Aihe