tilasin tosiaan saunalahden tupla laajakaistan, tikku pitäisi jo toimia mutta vaan kun ei oikee rulaa. Tosiaan heittää koko ajan pihalle yhteydestä, sanoo että ei palvelua? No ei tosiaa joo. Läppäri ääntelee koko ajan niin kuin usb otettaisiin irti vaikka näin ei ole. Muut tikut toimii, kuten dna ja sonera. Missä vika, onko tää taas tätä että säädetään takuitten kanssa jne, kun sopimusta ei voi purkaa? 2vuoden sopimus siis. Kivaa pelleilyä, ei oikee oo hauskaa :(
saunalahden mobiililaajakasita
8
255
Vastaukset
- sid222
Oletko ihan oikeasti saanut yhteyden toimimaan? Mikä yhteysohjelma? Mikä tikku? Onko sulla samalla koneella dna ja sonera mobile yhteydet?
- Toivotontako
Yhteys on toiminut n. 2 min sitten pätkäsee, mokkulan sain uuden, ei auta. Yhteysohjelma? :D Saunalahden joku se kai on. Nokian cs-17 tikku, ja ei ole samaan aikaan, olen poistanut ohjelmat :)
Kyllä pitäis toimia, vanhat ohjelmat pois, tikku suoraan koneseen niin kyl rulettaa
- toivotontako
juu ei vaa yhteys täälä pelaa, vanhat ohjelmat on pois, on koitettu sammutella ja irrotettu sim korttiakin välillä. puhelimeen koitin myös sim korttia, ei siinäkää kenttä näyttäny hyvältä.
- Vmp= VittuMikäPaska
Saunalahti on aina paska. Sinuna heittäisin vehkeen järveen ja vaihtaisin vaikka dna:han. Saunalahti huijaa aina.
Ei voi sanoa että joku operaattori paska, pitää ottaa selvää mikä operaattori toimii sillä alueella missä käytät konetta!!!!!!
- asema resetointiin
Kaivele nopeusmittari netistä mitta nopeus ja lähetä tiedot ja tarkat kelloajat ja päivä saunalahden vikapalveluun. Saattaa nimittäin olla tukiasemassa vikaa. Minulla on toiminut tämä oli samat ongelmat alussa mullakin.
http://www.bandwidthplace.com/ - Laamoissa järkeä
Mulla oli samaa ongelmaa, johtuen käyttäjäpiikkien ollessa katossa. Eli aina ajalla 09.00-01.00 kun isomman kaupungin keskustassa asun. Äärimmäisen vittumaista, mutta sain irtisanottua määräaikaisen vedoten vaikuttavan mun oman yrityksen toimintaan. Kyseessä sentään oli nopein Saunalahden liittymä, niin voi huolella sanoa, että ne kaveri eivät oikein osaa mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957