Ilmeisesti Varkauden yksikössä ei ole varuduttu alasajoon?
Savonia-Varkauden lopetus. Opetusministeriö säästää.
7
323
Vastaukset
- Opetusneuvos
No eipä ole ei. Varkauden yksikkö on niin pieni, että nyt on vain ajan kysymys milloin lopullinen lakkautuspäätös syntyy. Asiaa on valmisteltu jonkin aikaa. Kuopion suurempi yksikkö riittää alueella.
Ja mihinkähän muuhun kuin Kuopiolaisen huhuun perustuva uutinen. Tolppi/ Katainen jutun takana. Mihin Kuopio Savoniaa tarvii kun siellä ei ole kuin hallintoa ja niitä Savonia kouluttaa vain murto-osana. Kuulostaa Varkkilan uusimmalta jutulta.
- Varkkila
Pilkahtaa taas Kommilan katk....siis iloinen ja ystävällinen suhtautuminen kaikkiin muihin ihmisiin, vai kuinka ? :)
Tämä kirjoitus ei kylläkään ole minulta, vaikka se tietty raastaakin syvältä toisten kirjoittajien rintaa...
En ole perehtynyt niin hyvin näihin koulutusjuttuihin, vaan olen antanut sinun loistaa tiedon majakkana tällä palstalla tässä asiassa.
Toisaalta, jos se olisi minun kirjoituksiani, niin sillä olisi sellainen paha tapa, että se voisi suuremmalla todennäköisyydellä toteutua, kuin sinun tänne palstalle tuomien "uusien nousujen" hehkuttamiset. Montako "uutta nousua" tämä talousalue enää kestää, kun aina on 100-150 joutunut työttömäksi, kun sitä on täällä hehkutettu? - Varkkila
Juu tämä oli se juttu. Muistelen joskus Truunon hehkuttaneen, kuin Varkkilan suu menee suppuun, kun opiskelijat tulevat sankoin joukoin tänne opiskelemaan energiahommia...Kyllä minusta alkaa tuntua siltä, että ne on ihan toiset tyypit, jotka ajaa Varkautta alas, kuin meikäläinen :)
- Weira
Kyllä sinä ainakin parhaasi yrität..
- Anonyymi
puu palli
- Anonyymi
jauhelihalaatikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181600
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35849Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29819Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34718Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42679Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653